Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 PRO

Анна

HR-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Буча

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець з персоналу

с 11.2021 по наст. время (2 года 5 месяцев)
Будівельно-монтажна організація, Буча (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- взаємодія із замовником для визначення критеріїв та вимог щодо відбору кандидатів;
- підбір персоналу різних категорій включаючи масовий підбір лінійного персоналу для відрядження по Україні;
- розробка макетів оголошень, розміщення публікацій на різних інформаційних ресурсах та job-сайтах;
- формування бази даних резюме кандидатів;
- організація співбесід в онлайн та оффлайн форматах на керівному рівні;
- супровід кандидата при проходженні співбесіди;
- проведення адаптаційного заняття-презентації компанії новим працівникам;
- контроль адаптаційного періоду працівників (оцінка персоналу на протязі всього випробувального терміну в декілька етапів,
- організація наставництва для молодих спеціалістів та періодичний аналіз проходження адаптації);
- проведення exit – інтерв’ю;
- взаємодія з ВНЗ та ліцеями стосовно проходження практики на підприємстві (в структурні підрозділи та виробництво);
- участь в тарифно-кваліфікаційній комісії з підвищення розрядів зварникам та монтажникам;
- формування річних заявок на підбір персоналу, а також внутрішнє та зовнішнє навчання;
- замовлення корпоративних подарунків;
- підготовка та проходження аудиту з сертифікації якості підприємства.

Інспектор відділу кадрів

с 05.2017 по 11.2021 (4 года 6 месяцев)
Будівельно-монтажна організація, Буча (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оформлення та реєстрація кадрових наказів;
- ведення особових справ працівників;
- формування табелів обліку робочого часу (включаючи вахтовий метод роботи);
- контроль проходження повторних медогляду працівників з шкідливими умовами праці та видача направлень;
- розробка, затвердження та контроль дотримання графіків відпусток;
- виклик працівників у відрядження;
- видача довідок з місця роботи;
- ведення журналу руху трудових книжок;
- контроль та формування звітності по працевлаштуванню інвалідів;
- формування архівних довідок із заробітної плати (1950-2000 рр)

Заступник директора з персоналу

с 09.2013 по 05.2017 (3 года 8 месяцев)
ТОВ «Тандем ЛТД», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- контроль за виконанням обов'язків підлеглих, включаючи працівника відділу кадрів на філії;
- впровадження програмного забезпечення 1С Підприємство 8.2. Управління персоналом;
- проведення прийомів, переведень, звільнень, відпусток та підвищення окладів в програмі, розробка змінних графіків роботи виробництва,
- складання з розробниками побудови звітності та коректного відображення наказів в програмі;
- ведення штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій та положень;
- участь в комісії з соцзахисту;
- контроль за виконанням квоти для працевлаштування на підприємстві;

Начальник відділу кадрів

с 11.2011 по 09.2013 (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Тандем ЛТД", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- складання протоколів соціальної комісії;
- ведення табелів обліку робочого часу, включаючи нічні зміни;
- складання графіків відпусток та контроль за його виконанням;
- облік залишку відпусток (додаткових та щорічних);
- ведення штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій та положень;
- оформлення документів для відкриття банківського рахунку новим співробітникам;
- замовлення новорічних подарунків для дітей;
- контроль виконання норми працевлаштування інвалідів;
- співпраця із державними органами, подання річних звітів;
- ведення військового обліку;
- контроль за трудовою дисципліною персоналу.

Інспектор відділу кадрів

с 10.2005 по 11.2011 (6 лет 1 месяц)
ТОВ "Тандем ЛТД", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення, звільнення);
- заповнення лікарняних листів;
- видача довідок з місця роботи працівникам;
- ведення табелів обліку робочого часу;
- ведення трудових книжок;
- оформлення перепусток на територію підприємства;

Образование

Київський гуманітарний інститут

Економічний, Менеджмент ЗЕД, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Outlook

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: