Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Дарина

Бізнес-тренер

Возраст:
34 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Танчева Дарина
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові вміння:
• Знання основних банківських операцій, послуг для фізичних осіб, принципів їх роботи;
• надання пропозицій для покращення послуг/сервісів/пропозицій для клієнтів;
• розробка, організація, планування та проведення тренінгів для співробітників дистанційних каналів;
• розробка внутрішньої документації: статті, інструкції, алгоритми/концепція консультування NEW процедур з 0.
• Створення/перевірка текстів та комунікацій з основними моментами/інформацією для інформування (новини, фрази для клієнтів та ін.).
• робота з великим обсягом інформації: підготовка, перевірка та аналіз;
• вміння пріоритизувати задачі та планувати власний робочий час.

Досвід роботи
АТ «СЕНС БАНК»
Червень 2021 р. — по сьогодні «Провідний професіонал з розвитку персоналу»
• Готую та провожу базові тренінги для нових співробітників та їх посттренінгове супроводження;
• консультую колег з інших підрозділів банку з нестандартних (складних) ситуацій/запитань при обслуговуванні фіз.осіб. Виконую аналіз збоїв або проблем, що виникають у клієнтів при користуванні продуктами банку. Ініціюю їх усунення;
• виставляю технічні завдання з оптимізації процесів/продуктів банку. Після технічного впровадження розробляю внутрішню документацію по новому процесу/проєкту: статті, інструкції, алгоритми, рекомендації. Консультую співробітників по проєктах/процедурам банку. Інформую колектив щодо змін по продуктах/процесах банку для фіз.осіб через корпоративний портал: новини, пости;
• здійснюю перевірку якості знань співробітників: розробка тестів, курсів, прослуховування дзвінків/опитування та ін. По результатам визначаю потреби в тренінгах для підвищення ефективності співробітників банку.
• самостійно розробляю та провожу тренінги, що спрямовані на розвиток необхідних компетенцій на теми: ідентифікація клієнта, розрахунки по карткам/кредитам/депозитам, перевипуск карток через новий інтерфейс, нові функції/релізи у мобільному додатку та ін.
• контролюю, вимірюю та фіксую досягнення цілей навчання: презентації, звіти, динаміка. Звітую перед керівництвом про результати своєї діяльності.
Пройшла низку щомісячних:
- тренінгів розвитку власних компетенцій, наприклад основи та рекомендації для тренера, типологія співробітників DISС, стресостійкість, тренер на мільйон, основи мовної креативності, переговори (типи, які стратегії), та ін.
- майстер-класів, наприклад фінансове/аналітичне мислення, управління емоціями; скорочуй та оптимізуй інформацію, техніки активізації уваги учасників.
Закінчила 3-х місячний курс «Українська мова для бізнесу». Зараз проходжу «SQL. Базовий рівень».

• Серпень — червень 2021 Фахівець 2-ї категорії з навчання та розвитку персоналу.
Робочі обов'язки:
Визначення потреби в тренінгах для підвищення ефективності співробітників банку. Розробка, організація, планування та проведення тренінгів для поточних співробітників банку та базових тренінгів для нових співробітників.
Посттренінгове супроводження учасників навчання.
Здійснення аналізу якості знань співробітників. Інформування співробітників банку щодо змін по продуктам/процесам банку (новини, пости та ін.)
• Квітень 2019 р. — серпень 2020 р. Фахівець з навчання та розвитку персоналу.
Проведення базових тренінгів для нових співробітників
• Грудень 2018 р. — березень 2019 р. Спеціаліст обслуговування фізичних осіб (call-центр)

Bravatelecom — провайдер високошвидкісного інтернету та кабельного телебачення.
2016 — липень 2018 Фахівець по роботі з клієнтами
Робочі обов'язки:
Підтримка та консультація абонентів з фінансових та технічних запитань (в офісі та через IP-телефонію).
Приймання платежів від клієнтів.
Зведення готівки протягом дня, передача інкасатору.
Залучення нових клієнтів (теплі дзвінки), приймання заявок на підключення.
Оформлення договорів.
Контроль якості виконання монтажних та ремонтних робіт.
✔ Перенесла клієнтську базу з паперових носіїв у цифрову форму.
✔ Збільшила клієнтську базу у двох районах міста (понад 100 абонентів щомісяця).

ТОВ «БК.Кортес» — будівництво, проєктування, дизайн.
2014 — жовтень 2015 Економіст
Робота з первинною документацією (рахунок фактури, накладні).
Контроль взаєморозрахунків із замовниками та постачальниками.
Робота у програмі 1С: Підприємство.

ТОВ «Дебют» — Велика оптова база будівельних матеріалів, м. Донецьк.
2013 — 2014 Фахівець по роботі з клієнтами
Робочі обов'язки:
Обробка вхідних дзвінків, надання консультацій щодо наявності та властивостей товарів.
Робота з готовою клієнтською базою та пошук нових перспективних клієнтів або об'єктів.
Продаж, оформлення документів та доставки (підбір транспорту, маршруту, контроль отримання) будівельних матеріалів спільно з технічним рішенням.
Оформлення первинних бухгалтерських документів (рахунки фактури, накладні, ТТН).
Формування тендерних пропозицій.
✔ Найкращий працівник місяця з оброблених дзвінків (50 оформлених замовлень за телефоном за 1 робочий день).



Освіта:
Донецький національний університет економіки та торгівлі ім. М Туган-Барановського
Спеціальність: «Облік та Аудит».
Кваліфікаційний рівень: Магістр.
Рік закінчення: 2013 р.

Додаткові відомості:
Сімейний стан: одружена, є син.
Дата народження: 20.04.1990
Проживання: Дніпро.
Шкідливі звички відсутні

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: