Яна
Регіональний менеджер
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Кременчуг
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10310867
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата нарождения : 06.12. 1989 р.
Контакти : [
Громадянство :Україна
Адреса проживанання: м. Кременчук
Освіта: Вища
Навчальний заклад : КИДУЭП ім. А. Нобеля
Факультет : Фінансово-економичний
Спеціальність: Економіка підприємства
Досвід роботи
Період роботи: 2009-2013гг
Компанія :ФОП "Батракових"
Посада :Бармен-Адміністратор
Посадові обов'язки :
-відкриття/закриття закладу;
-підготовка ресторану до роботи;
-консультування та прийом замовлень на урочистості;
-вирішення конфліктних ситуацій у закладі;
-організація ефективної та безперебійної роботи закладу;
-забезпечення умов для якісного обслуговування гостей ресторану;
-контроль дотримання дисципліни та виконання роботи персоналу;
-виконання окремих службових завдань безпосереднього керівника;
-вирішення адміністративно-господарських питань;
-дотримання чистоти протягом зміни (зал ресторану, посуд, зовнішній вигляд - офіціанта/кухаря/водія, чистота робочих місць);
-взаємодія з постачальниками, планування замовлення;
-прийом замовлень у телефонному режимі, складання маршруту доставки замовлень;
-складання графіка роботи персоналу;
-робота з касовим апаратом, ведення журналу операціоніста;
-підбір, мотивація персоналу ;
-проведення інвентаризації.
Період роботи: 2013-2014рр.
Компанія :ФОП "Домненко С. Г" (Перше Кредитне Бюро)
Посада: Кредитний брокер
Посадові обов'язки :
-оцінка кредитоспроможності клієнта;
-формування кредитного досьє;
-збір необхідних документів;
-підбір кредитної програми;
-перевірка даних клієнта;
-оформлення кредиту;
-розподіл роботи персоналу;
-звітність згідно зі стандартами компанії.
Період роботи: 2015-2017рр.
Компанія :ФОП "Шликов В. Г"
Посада :Продавець-консультант
Посадові обов'язки :
-приймання товару, розміщення в торговому залі;
-оформлення цінників, вітрин;
-консультування покупців, допомога у виборі товару;
-оформлення картки постійного клієнта;
-проведення розрахунків з покупцями;
-робота з персоналом;
-підготовка звітів з продажу, касових звітів;
-проведення інвентаризації.
Період роботи: 2017-2019рр.
Компанія : ТОВ "Олімп"
Посада: Диспетчер таксі, старший зміни.
Посадові обов'язки :
-прийом, обробка (комп'ютерна) та розподіл замовлень;
- робота з водіями та клієнтами;
-координація водіїв, контроль маршруту;
-розрахунок часу подачі автомобіля;
-ведення звітності, рівномірний розподіл замовлень з автопарку;
-складання графіків роботи диспетчерів та водіїв;
-ведення та контроль документації автомобілів таксопарку, контроль документів водіїв;
-вирішення конфліктних ситуацій.
Період роботи: листопад 2019-вересень 2020
Компанія :ПТ "Дон кредит" Ломбард "Благо"
Посада :Менеджер з кредитування (оцінювач)
Посадові обов'язки :
-оцінка виробів із золота, срібла, а також будь-який вид техніки;
-укладання договорів застави;
-видача фінансових кредитів;
-проведення касових операцій; ведення всієї звітної документації у т.ч. касові книги, журнал РРО;
-забезпечення безпеки коштів і предметів застави;
-проведення інвентаризацій, проведення інкасацій, здійснення контролю роботи довіреного ломбардного відділення.
Період роботи :вересень 2020 по теперішній час
Компанія: магазин «Конфіскат»
Посада: Керуючий магазином
Посадові обов'язки: контроль та організація роботи персоналу та магазину в цілому;
-виконання функціональних обов'язків касира;
-складання графіків та табелювання персоналу;
-контроль наявності асортименту, якості товару;
-контроль оформлення акцій, участь в інвентаризаціях;
-підбір, навчання, адаптація та мотивація персоналу;
-забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей магазину.
З 2023 року директор філії (регіональний директор)
Посадові обов'язки:
-планування, організація розвитку відділень у регіонах освоюваного району
-оперативне відкриття/закриття нових представництв. Тут же – координація робіт з підготовки до відкриття\закриття.
-підбір приміщень, персоналу, підрядників для ведення господарської діяльності регіональних відділень.
-аналіз діяльності ланок мережного ланцюга.
-щільне співробітництво з керівниками та вищим начальством компанії.
-звітність роботи мережі довіреного регіону.
-аналіз тенденцій, моніторинг умов розширення.
-здійснення комерційної діяльності від імені компанії (планування, розподіл коштів).
-візування/завірення документів у межах обумовлених лімітів відповідальності.
-складання посадових інструкцій співробітників, інструкцій по роботі з програмами компанії.
Навички:
-володіння ПК, робота з касовим апаратом, 1С;
-вміння знаходити підхід до людей;
-вміння аналізувати документи;
-вміння планування роботи та організації процесу праці;
-вміння швидко приймати рішення.
-водійске посвідчення категорія В.
Особисті якості: стресостійкість, ввічливість, пунктуальність, справедливість, уміння працювати в команді, толерантність, прагматичність.
Додаткова інформація: незаміжня, дітей немає, захоплення - алмазна вишивка, вишивка хрестиком та бісером, виготовлення топіаріїв.
Другие резюме этого кандидата
Кременчуг
Васильєва Яна Вікторівна Дата нарождения : 06.12. 1989 р. Контакти : , Громадянство :Україна Адреса проживанання: м. Кременчук Освіта: Вища Навчальний заклад : КИДУЭП ім. А. Нобеля Факультет...
Похожие кандидаты
Региональный менеджер
15000 грн, Кременчуг, Удаленно
Територіальний менеджер
30000 грн, Кременчуг, Полтава
Керівник, інженер, регіональний менеджер
Кременчуг, Киев
,
еще 4 города
Менеджер з розвитку території
Кременчуг
Директор, региональный представитель, супервайзер, менеджер по снабжению
20000 грн, Кременчуг