Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 февраля 2024 Файл

Наталія

Фінансовий, операційний директор, заступник

Возраст:
46 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Львов, Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Коровниченко Наталія Едуардівна

Конт.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
е-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана посада

Про себе
Операційний директор, виконавчий директор, фінансовий директор, керівник фінансового департаменту, казначей

46 років

Мета
Отримання цікавої роботи з можливістю використання наявного досвіду
Якості
Високий рівень працездатності, сумлінність, робота на результат, порядність, відповідальність, розвинені управлінські та лідерські якості, пунктуальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, мотивувати та керувати підлеглими, вміння приймати рішення, доброзичливість
Досвід роботи
1. ЗАТ «Виробниче об`єднання Техсировина» , м.Донецьк
(діяльність у галузі електроенергетики, сільського господарства (3 агрофірми), оптової торгівлі, каменеобробного виробництва)
01.07.1999 – 07.01.2002 – бухгалтер
08.01.2002 – 31.07.2002 – заступник фінансового директора
01.08.2002 – 31.03.2005 – заступник генерального директора
Функції:
• ведення бухгалтерського, податкового обліку;
• розробка та постановка фінансового та управлінського обліку, контролю та аналізу, зокрема по агрофірмам, які входили до складу ВО;
• робота з банківськими установами (оформлення кредитів, управління кредитним портфелем по групі підприємств, ведення поточних рахунків у системі «Клієнт-Банк»);
• розробка схеми документообігу та діловодства;
• економіко-правова робота (участь у складанні позовів, судових засіданнях, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості тощо);
• формування бюджету, аналіз планових та фактичних сум за статтями та групами;
• керівництво колективом від 3 до 50 чоловік.
Досягнення: постановка бухгалтерського, податкового та управлінського обліку в агрофірмах з «0», формування та управління кредитним портфелем, стягнення дебіторської заборгованості підприємства завдяки позовному виробництву
2. ТОВ "Ресурскомплект" – виробничо-будівельна компанія, м. Донецьк
(виробництво та монтаж металопластикових та алюмінієвих вікон, дверей, вітражів, фасадне скління, вентилюємі фасади, монтаж систем кондиціонування та вентиляції, інші будівельно-ремонтні роботи)
01.04.2005 – 31.05.2005 – економіст
01.06.2005 – 30.06.2011 – директор
Функції:
• запуск обліку виробництва з «0», розрахунок собівартості продукції, точки беззбитковості, нарахування заробітної плати виробничому персоналу;
• контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (в цілому та в розрізі напрямків діяльності), складання та контроль бюджетів;
• складання економічних та фінансових звітів для засновників товариства ;
• розробка засобів економічної ефективності та зниження собівартості продукції;
• керівництво колективом 30-40 чол.;
• короткострокове та довгострокове планування діяльності підприємства;
• облік інвестицій, кредитів, аудит бухгалтерської та податкової звітності;
• калькулювання собівартості та ціноутворення продукції та послуг, маркетингові дослідження сегменту ринку, рекламні розробки;
Досягнення: реорганізація підприємства, запуск виробництва та збуту продукції з «0», збільшення активів підприємства, постановка управлінського обліку, відсутність рекламацій з боку клієнтів, розробка та застосування системи документообігу повного виробничо-збутового циклу
3. ТОВ "Хай-Тек Технолоджі» – будівельне підприємство, м.Донецьк
(будівельні та ремонтні роботи, монтаж систем кондиціонування та вентиляції, інженерних мереж)
01.07.2011 – 24.07.2012 – заступник директора з економіки та фінансів, в.о.директора
Функції:
• контроль i аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (в цілому по підприємству та за напрямками бізнесу), складання та контроль бюджетів;
• складання економічних та фінансових звітів для засновників товариства;
• розробка засобів з економічної ефективності та зниження витрат у будівництві;
• робота з кошторисно-договірним відділом (складання та контроль договорів, перевірка коректності локальних кошторисів та АВР) ;
• короткострокове та довгострокове планування діяльності підприємства;
• облік інвестицій, кредитів, аудит бухгалтерської та податкової звітності;
• контроль будівельних об`єктів (поточний ремонт, реконструкція, нове будівництво споруд);
Досягнення: удосконалення системи управлінського обліку, застосування системи документообігу при будівництві з «0»
4. ТОВ "Самекс Інжиніринг» – будівельне підприємство, м.Донецьк
(будівельні та ремонтні роботи, монтаж систем кондиціонування та вентиляції, інженерних мереж)
05.04.2012 – 03.09.2012 – заступник директора з економіки та фінансів (функції аналогічні ТОВ «Хай-Тек Технолоджі»)

5. Група компаній «Іліташ». ТОВ «Ліга Інфо», ТОВ «Монтаженерго Україна», ТОВ «КМЗ», м. Київ, м.Слов’янськ (завод по виробництву ЗБВ, птахофабрика, підприємства з пасажирських та вантажних перевезень, курортно-готельний комплекс, медіабізнес, підприємства з оренди нерухомості, монтаж ЛЕП, машинобудівельний завод) – більше 30 юридичних осіб та ФОПів

15.10.2012 – 31.01.2022 – заступник фінансового директора
01.02.2022 – 30.06.2023 – в.о.фінансового директора (кризовий менеджер)
• забезпечення безперебійного фінансового функціонування підприємств Групи;
• Організація роботи фінансової служби компанії та координація роботи бухгалтерів підприємств Групи;
• Участь у бюджетуванні та аналізі фінансово-господарської діяльності;
• Контроль податкових платежів, оптимізація оподаткування підприємств;
• Аналіз фінансової звітності підприємств згідно МСФЗ та ПСБО;
• Звіти CF, P&L, BS та інші з урахуванням особливостей напрямків бізнесу та керуючої компанії;
• Робота з банківськими установами по залученню позикових коштів та розташуванню депозитів;
• Обслуговування кредитного портфелю, оформлення банківських гарантій;
• Реалізація та ведення зарплатних проектів;
• Валютний контроль, організація платежів за ЗЕ-контрактами;
• Контроль Кт и Дт заборгованості, розрахунків між підприємствами Групи;
• Узгодження договорів (пункти фінансового, податкового та валютного законодавства);
• Робота в системах Клієнт-Банк, інтернет-банкінг;
• Організація аудиту компанії перед купівлею бізнесу;
• Автоматизація та оптимізація бізнес-процесів;
• Контроль за раціональним та ефективним використанням матеріальних ресурсів;
• Управління казначейською службою, розробка механізму обігу коштів та узгодження платежів, управління грошовими потоками;
• Внутрішній аудит;
• Контроль локальних кошторисів та АВР підрядних контрактів та власного будівництва;
• Контроль ведення ФОП та подачі звітності;
• Звітність і заяви контролюючої особи по КІК.
Досягнення: розробка управлінської політики підприємств Групи, участь в удосконаленні системи управлінського обліку в системі 1С:8 та 1С:ERP, ефективна купівля нового бізнесу завдяки проведеному аудиту, збереження фінансових і матеріальних ресурсів у кризових умовах

Освіта
Донецький державний технічний університет
Факультет економіки та менеджменту
1994 – 1999 рр.
Спеціальність: «Бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності»
Кваліфікація – бакалавр з економіки, магістр з обліку та аудиту
Дипломи з відзнакою

Володіння мовами
Українська, російська – вільно, англійська – середній рівень
Вид зайнятості
Повна зайнятість, часткова зайнятість

Знання ПКВпевнений користувач ПК, MS Office, 1С, ERP, CRM, платформи управління
задачами

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: