Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 февраля 2024 Файл

Дарія

HRD, HRBP

Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дарія Сібікіна
HRD. Business Partner & Talent Management Leader. HR-Consultant
Дата народження 16.11.1993
Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
Вища. Донецький національний університет. Магістр кафедри «Управління
персоналом і економіка праці», 2010 - 2015 рр. (Донецьк-Вінниця)

Знання мов
Українська – рідна
Англійська – В1

Професійні компетенції
• Формування ефективних команд за цілями
• Комунікація та переговори
• Фасилітація в групах і публічні виступи
• Управлінське консультування
• Рекрутинг і адаптація персоналу різного рівня
• Executive Search, Head Hunting
• Навчання, розвиток, оцінка персоналу
• Розробка та імплементація систем навчання й оцінки
• Створення та впровадження систем мотивації
• Впровадження HR-метрик
• Стратегічне мислення і планування бюджетів
• Адаптивність та прийняття рішень в умовах невизначеності
• Формування корпоративної культури за цінностями
• Івент-менеджмент: організація і проведення заходів різного типу
• Управління лояльністю команди
• Мотиваційний коучинг
• Генерування та запуск проєктів для Компанії та Команд
• Використання програмних продуктів: SAP, Google-dox, Excel; Collaborator, 1C, ASANA, Bitrix24, Worcsection

Додаткові освітні програми, курси
• Міжнародний Інститут Психології. Курс: «Практична психологія», з 11.2023 – дотепер
• Міжнародна Академія професійного Коучингу IAPC. Програма: Коучинг-територія усвідомленості, 2021-2022р.
• Школа корпоративних тренерів від компанії "Цитрус" у 03. 2019 р.
• Бізнес Академія "4Smart": інтенсив: "Менеджмент в стилі коуч" у 07. 2018 р.
• Перша школа рекрутингу (FSR.in.UA): «Компетенції. Інтервью» у 2016 р.
• Школа системного бізнесу "Бізнес-конструктор": Курс "HR-директор" у 2015 р.
• Консалтингова компанія "Розвиток": проходження курсу "Школа рекрутера" у 2013-2014 рр.

Досвід роботи

HRD в YABLUKA / 01.2021-07.2023 рр.
Національна роздрібна мережа моносторів з продажу оригінальної продукції Apple (istudio.ua та
yabloki.ua до 05/2023)". 150-250 співробітників, 5 колег у прямому підпорядкуванні. Координація,
розвиток і захист інтересів співробітників всіх підрозділів Компанії.

Зони відповідальності та результати
• Успішна укомплектованість штату Команди під час об’єднання двох мереж, під час 2-х локдаунів через
пандемію. Перекомплектовано 80% штату персоналу з початку повномасштабної війни.
• Створено і утримано кадровий резерв торгового персоналу 8-10% протягом року. Зрощено більше 10-ти
керівників всередині Компанії (Директор роздрібних продажів, Адміністрація торгівельних точок,
Комерційний директор, Керівництво складу і логістики).
• Сформована команда hr-спеціалістів і вибудована повна hr-фунція в Компанії.
• Розроблено модернізовано ряд бізнес-процесів з керування персоналом, інструкції безпеки разом із
керівництвом СБ, Екшн-плани розвитку співробітників і функціональні карти посад та інша документація, а
також постійне впровадження процесів за запитами підрозділів: відрядження, матеріальна
відповідальність, механізми взаємодії тощо.
• Розроблено та імплементовано програму адаптації для роздрібного персоналу, систему наставництва.
Запущено проєкт iStar: сформована команда лідерів для відкриття нових торговельних точок і навчання
персоналу мережі.
• Створено відділ навчання: розроблено та імплементовано навчальні продукти і автоматизовано систему
проходження курсів і оцінки знань. Впроваджено систему Collaborator.
• Розроблено і запущено проєкт «1ST EXPERT», а також внутрішній канал для підвищення технічної експертизи
команди «1ST EXPERT CHANNEL».
• Імплементовані корпоративні цінності компанії (постійний проєкт, включаючи корпоративні заходи і
активне візитування підрозділів в регіонах під час повномасштабної війни, 1+1 зустрічі. Психологічна
підтримка персоналу фронт-офісу та бек-офісу).
• Перероблена організаційна структура компанії за зонами відповідальності, розібрано і сформовано профілі
посад, KPI, індивідуальні пропозиції до посад.
• Перероблені та впроваджені нові системи матеріальної мотивації, сезонні бонусні програми разом з
Операційним департаментом (KPI, принципи розрахунку торгового персоналу, корпоративні змагання) –
постійне стимулювання та збереження талантів в Компанії.
• Розроблені та впроваджені мотиваційні заходи для команди, підвищено лояльність за рівнем eNPS , приріст
>20% в умовах пандемії та повномасштабної війни.
• Проведення тренінгових заходів для торгового персоналу та керівництва середньої ланки в роздрібі на
теми: Керування командою, Лідерства, Техніки ефективних продажів, Наставництво і Формування команди
• Проведено часткову трансформацію команди ключових співробітників і ТОП-команди: керівників середньої
та вищої ланки.
• Активний івент-менеджмент і розвиток внутрішнього бренда роботодавця: організовано і проведено
більше 10-ти корпоративних івентів, тематичних заходів, тім білдінгів в Україні та за кордоном в умовах
різної складності: стилізовані корпоративи в Києві, Запоріжжі, Дніпрі. Виїзний тім білдінг в Хорватії та
Карпатах разом із СEO Компанії. People-partnering та щотижневі настільні ігри, «Смачні четверги» для
Команди, конкурси.

Регіональний HR-generalist в компанії «Цитрус».
Роздрібна мережа з продажу електроніки (2200 співробітників) / 01.2019 -05.2020 рр.

Зони відповідальності та результати
• Керування HR-процесами на регіональному рівні в Дніпровському та Запорізькому регіонах (9 ТТ).
• Комплектація штату персоналу у ввірених регіонах у визначені терміни, більше 20-ти вакансій на місяць.
• Проведення кадрового обліку: прийом на роботу, переміщення та звільнення співробітників.
• Адаптація персоналу: введення нових співробітників у компанію, їхній професійний розвиток, підтримка в
кар'єрному зростанні.
• Керування процесами разом з двома регіональними Керуючими. Координація персоналу 9-ти торгівельних
точок (загальна чисельність 100-150 співробітників у регіоні).
• Успішний досвід відкриття нових торгових точок у короткі терміни. Запуск найбільшої точки в Україні
площею 1620 м² та формування штату команди - 57 осіб за 1 місяць.
• Проведення внутрішніх тренінгів для торгового персоналу, розробка процедур спільно з відділом навчання.
• Розвиток корпоративної культури та цінностей компанії: створення сприятливого робочого середовища,
залучення персоналу до процесів та стимулювання досягнення цілей, корпоративні заходи.
• Оцінка задоволеності персоналу умовами праці (eNPS), приріст задоволеності до 20%.
• Формування ефективних робочих груп: проведення асесмент-центрів, сформовано внутрішні кадровий
резерв.
• Участь у заходах щодо розвитку HR-бренду компанії: активне просування роботодавця в Instagram,
публічні виступи.
• Розробка внутрішніх бізнес-процесів, положень та інструкцій спільно з командою (взаємодія, аналітика,
розробка посадових обов'язків та інше).
Приватне акціонерне товариство «Дніпровський коксохімічний завод» (структура Метінвест)
м. Камʼянське, Дніпропетровська обл. / 08.2018 - 01.2019 рр: (більше 1200-1700 співробітників)

Протягом півроку роботи пройшла шлях від Інженера з організації праці до Керівника відділу кадрів.

Зони відповідальності та результати

Керівник відділу кадрів з 11.2018 - 01.2019 рр:
• Керування командою 6-ти співробітників у прямому підпорядкуванні, координація персоналу всіх відділів.
• Повний цикл рекрутингу та організація процесу залучення кадрів.
• Складання необхідної звітності, аналіз плинності та відтоку персоналу на підприємстві.
• Взаємодія з підрозділами з питань підбору та адаптації працівників.
• Ведення кадрового документообіг Заводу.
• Складання посадових інструкцій для підрозділів та внутрішніх положень,регламентів, наказів.
Менеджер з персоналу з 11.2018 до 11.2019 рр.:
• Активний рекрутинг та успішне закриття вакансій різного рівня.
• Оновлено та реалізовано програму адаптації на підприємстві.
• Складання HR-звітності для підрозділу, включаючи відтік кадрів, рух, та візуалізацію результатів персоналу.
Інженер з організації праці з 08.2018 до 11.2019 рр.:
● Організація робочого часу, аналіз навантаження та розрахунок оплати праці персоналу через табельний облік.
● Ведення документообігу з персоналу у системі SAP, що включає контроль і реєстрацію всіх процесів руху
персоналу виробництва.

HR-manager в ТОВ «Партнер-Альянс» (далі «Партнер-Декор»), м. Дніпро / 02.2015г. - 08.2018 рр.
(50-100 співробітників)
● Запущено HR-функцію з нуля, включаючи розроблення процесів і структури.
● Повний цикл рекрутингу на всіх рівнях.
● Впроваджено онбординг: для нових співробітників, спрямованої на забезпечення їх комфортного та
продуктивного початку роботи.
● Впроваджено групові ассесменти - до 30-ти учасників, спрямованих на оцінку та розвиток командної
ефективності.
● Імплементовано внутрішнє навчання та заходи для розвитку й підвищення ефективності персоналу.
● Впроваджено HR-аналітику та оптимізовано систему аналізу ефективності підбора, прописано процедури
взаємодії підрозділів у Компанії.

Продавець-консультант в «Цитрус».
Роздрібна мережа з продажу електроніки ( 1200-1500співробітників) / 12.2014 -11.2015 рр.
● Комплексна консультація Клієнтів згідно стандартів обслуговування
● Досягнення плану продажів: активні особисті продажі, успішне досягнення KPI
● Наставництво нового персоналу

Додатково

● Вважаю, що Люди - головна складова формули Щастя та двигун Життя до прогресу.
● Надихаюсь і розвиваюся - прагну до постійної реалізації та взаємодіїї.
● Ставлю вимірювані цілі: орієнтована на результат, легко працюю в режимі багатозадачності.
● Гнучко реагую у складних ситуаціях, впевнено відповідаю за прийняті рішення.
● Ціную в Людях чесність, щирість та духовне багатство.
● Поважаю гостроту розуму, здорову конкуренцію та позитивне мислення.
● Своєю місією вважаю нести Світло та бути корисною у сферах, де це потрібно. Тому я відкрита до обміну
енергією та знаннями, спрямованими на благо й успіх для Суспільства.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: