Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 мая 2024 Файл

Юрій

Менеджер з персоналу

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

HR-МЕНЕДЖЕР З ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ, РЕКРУТЕР,

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ З КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. (ВИРОБНИЦТВО)

т.моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
електронна пошта [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Висококваліфікований рекрутер з досвідом розробки стратегій підбору персоналу та
використання різноманітних каналів пошуку та залучення надійних кадрів.
Командний гравець,налаштований на ухвалення високоякісних рішень щодо найму,які
відповідають цілям компанії.

ДОСВІД РОБОТИ
HR-МЕНЕДЖЕР З ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ,РЕКРУТЕР
2008-2023 роки ПП “ЛІДІЯ”

- ведення повного циклу підбору персоналу на відкриті вакансії
створення команди з нуля
- пошук нових каналів для залучення шукачів роботи
- проведення первинних співбесід, організація повторних співбесід з керівництвом
- контроль процесу адаптації нових працівників
- ведення обліку документів працівників
- відбір кандидатів і проведення співбесід
- куратор внутрішьої системи навчання
- підбір персоналу в офіс та на виробництво
- проведення оцінки та вибір оптимальних кандидатів для вакансій
- онбординг ( організація процесу прийому нових співробітників, проведення індукції
та ознайомлення нових працівників з корпоративною культурою
- управління ефективністю та розвиток ( відслідковування та оцінка ефективності
співробітників,розробка та впровадження програм розвитку та навчання,надання
консультацій та підтримки співробітникам у питаннях розвитку кар'єри.
- забезпечення дотримання політик та процедур у сфері HR
- аналіз ринку праці та забезпечення конкурентоспроможності зарплатних стандартів
- управління командою рекрутерів,формулювання та контроль за виконанням завдань,
супровід і адаптація нового персоналу
- EXIT інтерв’ю

ДОСЯГНЕННЯ В РИТЕЙЛІ

- організовано та впроваджено основні HR-процеси у період відкриття торгових
магазинів
- впроваджений тренінг «КОНФЛІКТОЛОГІЯ» для торгового персоналу,в результаті
якого продавці розвинули навички вирішення конфліктних ситуацій у відділах
з покупцями, керівниками та співробітниками
- створена та впроваджена унікальна програма навчання торговельного персоналу
внутрішніми силами керівників,мета –дати необхідні знання персоналу та
сформувати навички їх застосування щодо нагальної проблематики магазинів без
залучення додаткових зовнішніх фахівців,прикладом є щотижневе навчання
продавців,що особисто проводиться згідно із Законом про Захист Прав Споживачів
- проведене внутрішне опитування всього персоналу з метою виявлення мотивації до
розвитку та кар’єрного зростання у мережі магазинів,внаслідок чого отримана
інформація для внутрішнього просування найкращих співробітників кар’єрними
сходами в компанії
- за весь час роботи в компанії,мною виконана масштабна діяльність з оптимізації
витрат на рекламу,але при цьому було знайдено ще ряд додаткових джерел пошуку
персоналу,а так само з діючими партнерами вдалося вибудувати прекрасні ділові
відносини,що допомагало економити бюджет і отримувати максимально вигідні
пропозиції,щодо співробітництва
- за короткий термін вдалося закрити більшу частину вакансій, при цьому виконував
повний цикл рекрутингу ( масовий підбір) по наступним позиціям:
адміністратори,головний бухгалтер,економіст,керівник з продажу,керуючі
магазинами,консультанти,менеджери,касири,кур’єри (піші та на авто),
офіціанти,кухарі,шеф-кухар,бармени,продавці, прибиральниці,завгосп,
водії,охоронці,вантажники, ( та інші керівні посади згідно з штатним розкладом,
та обслуговуючий персонал)

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ З КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ВИРОБНИЦТВО)

Досвід на займаній посаді в ПП “ЛІДІЯ”

ОБОВ’ЯЗКИ

Відповідав за комерційну політику компанії,керував відділом продажів,розроблював
стратегію та плани збуту продукції, впроваджував роботу рітейл бізнесу,здійснював
контроль за їх виконанням.
- організація ефективної та професійної роботи комерційної команди
- забезпечення виконання запланованих обсягів продажу
- збільшення кількісних та якісних показників дистрибуції
- контроль за дебіторською заборгованістю
- проведення переговорів щодо просування продукції різними каналами збуту
- підбір, навчання та мотивація персоналу
- аналіз розвитку ринка та діяльності конкурентів в регіоні
- управління та керівництво підлеглими
- активна взаємодія з партнерами та дилерами ( пошук,переговори,укладання
договорів,супровід)
- розробка стандартів взаємодії з партнерами та організація продажу продукту у
роздрібних мережах та інтернет – магазинах
- оцінка перспективності збуту,розробка асортиментної політики, мерчендайзингу
- організація просування продукту у партнерських торгових мережах
- управління та оцінка роботи мерчендайзерів,супервайзерів та промоутерів
- розробка семінарів-практикумів продавців партнерських мереж
- аналіз та планування продажів, виконання планів продажів, збільшення обсягів
продажів

ДОСЯГНЕННЯ

Розробив та було затверджено керівництвом бізнес-план розвитку компанії.
Створив організаційно-управлінську структуру. Регламентовано та впроваджено
основні бізнес-процеси. Побудовано систему продажу та закупівель. Організував
та було впроваджено систему планування виробництва та виконання виробничих
програм. Проведено модернізацію виробничих потужностей, цим самим збільшився
прибуток компанії. Було підписано контракти на постачання продукції та
організовано співпрацю з відомими компаніями УКРАЇНИ.
На посаді керівника відділу з комерційної діяльності, розробив програму для
клієнтів, яка дозволила збільшити товарообіг компанії ПП “ЛІДІЯ” на 35 %

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ

Комунікативні навички, які включають почуття соціального інтелекту, вміння
правильно інтерпретувати поставлені завдання.Мультизадачність - уміння
поєднувати виконання декількох завдань.Прийняття рішень – здатність самостійно
приймати зважене рішення,логічно обдумане, раціональне..Відповідальність –
здатність брати на себе певні завдання і виконувати їх.Здатність до саморозвитку і
навчання, як в особистому, так і в професійному плані.Уміння прогнозувати події
наперед прораховую можливий результат своєї або командної роботи.Здатність
аналізувати свої дії - самостійний аналіз кожного етапу допомагає мені підводити
проміжні підсумки,для досягнення кращого результату.
Комунікабельний,цілеспрямований,пунктуальний,маю здібності швидко приймати
рішення в нестандартних ситуаціях,високий рівень комунікативних навичок,
стресостійкість,самоорганізація,розуміння та вміння впровадження принципів
роботи з матеріальною та нематеріальною мотивацією співробітників,побудови
ефективної команди. Вміння вибудовувати довгострокові стосунки з потенційними
кандидатами.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ

- бухгалтер,економіст
- теорія та практика ( бухгалтер, HR-МЕНЕДЖЕР З ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ,
РЕКРУТЕР, КЕРІВНИК ВІДДІЛУ З КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
(ВИРОБНИЦТВО)
-”УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МАЙБУТНЬОГО”

Похожие кандидаты

Рекрутер
40000 грн, Киев, Удаленно

Менеджер з персоналу
Киев

Рекрутер
Киев, Львов , еще 2 города

HR-менеджер
Киев

HR-менеджер
Киев

People Operations Manager, HR Generalist, HR Administration
Киев, Другие страны, Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: