Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Керуючий, адміністратор

Возраст:
36 лет
Город:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ОСНОВНІ ДАНІ
Балацко Ольга Іванівна
05.06.1988 р (повних 35 років)
Громадянство українське
Неодружена, дітей немає

тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ОСВІТА

ВЕРЕСЕНЬ 2005-
ЧЕРВЕНЬ 2010
Повна, вища. Магістр
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Факультет історії, політології та міжнародних відносин
Спеціальність «Міжнародна інформація»
Кваліфікація інформаційний аналітик-міжнародник, перекладач.
ДОСВІД РОБОТИ

ЛИПЕНЬ 2019-
СЕРПЕНЬ 2023

ЛЮТИЙ 2017-
ЧЕРВЕНЬ 2019

ЛИПЕНЬ 2010-
СЕРПЕНЬ2011

ВЕРЕСЕНЬ 2013-
ЖОВТЕНЬ 2015

ВЕРЕСЕНЬ 2011-
ВЕРЕСЕНЬ 2013
Загальний досвід роботи: 13 років

Салон Краси G.BAR, міжнародна мережа Бюті Барів
Посада: керуюча салону
Навики та обов’язки:

1. Управління салоном краси (штат працівників 27/30)
2. Формування правильного графіку всього штату працівників
3. Замовлення продукції та розхідних матеріалів для всіх напрямків, пошук нових постачальників, ведення переговорів та робота з існуючими
4. Повна організація щоденного робочого процесу; пошук, навчання та підбір команди; адаптація до робочого процесу
5. Знання, навчання та виконання всіх обов’язків та стандартів компанії, контроль працівників
6. Контроль простору, контроль виконання показників, розробка плану виконання послуг та продажів, повна підтримка цінностей компанії
7. Слідкування за новинками, вивчення конкурентів
8. Клієнтоорієнтовність, обробка відгуків, вирішення всіх конфліктних ситуацій
9. Орієнтація у просторі, знання всіх нюансів напрямів роботи салону, робота онлайн та офлайн
10. Виплата заробітної платні співробітникам, контроль касової дисципліни
11. Щомісячна звітність перед центральним офісом, аналіз показників, заповнення звітів, планування активностей на наступний місяць
12. Робота з СММ, планування зйомок, контроль виконання
13. Виконання додаткових обов’язків, тощо
Досягнення: Салон з моменту відкриття входить у трійку лідерів по виконанню показників та планів

Торгова марка «Natalia Tausher», м.Чернівці та м.Київ, Україна
Посада: помічник дизайнера
Навики та обов’язки:

1. Прийом замовлень та телефонних дзвінків, консультація клієнтів, запис та індивідуальна робота з кожним
2. Заміна дизайнера у момент відсутності: повна консультація клієнтів; продаж як існуючої колекції, так і розробка індивідуального дизайну; підбір матеріалів, тканин та вишивки
3. Дизайн виробів як за зразком дизайнера, так і індивідуальних (можу надати фото робіт)
4. Постійна робота з клієнтами, контроль якості виконання замовлень клієнтів, контроль за своєчасним замовленням та переміщенням товару
5. Участь у зйомках та формування бюджету; пошук локацій, моделей та організація зйомки
6. Вивчення попиту, робота із постачальниками, закупка товарів
7. Повна документальна звітність
8. Пошук клієнтів, організаційна робота компанії, вирішення організаційно-господарських питань, виконання додаткових доручень керівника тощо

ТОВ «ДЕЛЬТА ТЕКС», мережа магазинів ”Colin’S”, м. Чернівці, Україна
Посада: керівник магазину «Colin’s» в м. Чернівці
Навики та обов’язки:

1. Повна матеріальна відповідальність, щомісячна звітність
2. Документальна звітність
3. Організація правильного робочого процесу, забезпечення ефективності функціонування магазину
4. Навчання, контроль та управління працівниками, вміння працювати в колективі і з людьми, вирішення всіх організаційних питань, вирішення конфліктних ситуацій
5. Знання основ мерчандайзингу та основ технологій ефективності продажів
6. Виконання показників магазину
7. Контроль та проведення інвентаризацій
8. Вивчення попиту покупців, знання основ реклами, проведення тренінгів для персоналу.
Досягнення: у 2014 р. магазин увійшов в 10-ку кращих магазинів по всім критеріям функціонування, з усіх магазинів мережі на території України.

ТОВ «ОСТІН», м.Чернівці, Україна
Посада: у вересні 2011 р. прийнята на посаду адміністратора, з грудня 2011 р. - виконувала обов’язки керуючого магазина, з березня 2012 р. - затверджена на посаду керівника магазина.
Навики та обов’язки:
1. Повна документальна звітність
2. Знання касової дисципліни
3. Забезпечення ефективної роботи магазину (виконання плану, підвищення основних показників)
4. Навчання, контроль та управління працівників (організація робочого процесу)
5. Вміння працювати з товаром, знання основ мерчандайзингу
6. Контроль за проведенням інвентаризацій, вивчення попиту покупців
7. Щомісячна звітність
ОСОБІСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельна, відповідальна, чесна, працьовита, трудолюбива, уважна, пунктуальна, енергійна, креативна, стреcсостійка.
Швидко опановую нові навики для досягнення ефективних результатів у роботі.
14 років досвіду роботи у команді та високоякісного обслуговуванні клієнтів (створення WOW- враження та WOW-атмосфери)
Маю велике бажання вдосконалювати та розвивати навики, вмію працювати над декількома завданнями одночасно, не конфліктна
ВІДРЯДЖЕННЯ
Можливість відрядження на тривалий термін
ХОББІ
Спорт, кіно, англійська, малювання
МЕТА НА НАЙБЛИЖЧИЙ ПЕРІОД
1. Вдосконалити рівень англійської мови та поповнювати загальний рівень знань
2. Знайти роботу, яка принесе задоволення, бажання та можливість вдосконалюватись, досягати вищих рівнів і цим самим забезпечувати себе повноцінно
3. Мати можливість бачити інші країни світу

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: