Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 Файл

Сніжана

Заступник начальника відділу, головний спеціаліст

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище __Рижко-Семенюк__________
2. Ім’я ___Cніжана __________
3. По батькові ____Михайлівна__________
4. Число, місяць, рік народження___19.11.1989__________
5. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України,
________НВ_________ № _570770___,
(серія (у разі наявності)
найменування органу, що видав, Ізяславський РВ УМВС України в Хмельницькій області, дата видачі _14.08.2010___.
6. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти
Рік вступу
Рік закінчення
Галузь знань/
спеціальність/
спеціалізація
Ступінь вищої освіти
Серія та номер диплома
Київський
університет
імені Бориса
Грінченка
2007
2013
Галузь знань
«Системні науки
та кібернетика»,
спеціальність
«Соціальна
інформатика»,
кваліфікація
магістр
соціальної
інформатики,
викладач
інформатики
Магістр
КВ
№ 45697868
Київський
університет
імені Бориса
Грінченка
2018
2019
Спеціальність
«Менеджмент»,
освітня програма
«Управління
навчальним
закладом»,
професійна
кваліфікація
«Керівник
закладу освіти»
Магістр
М19
№ 179535
7. Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою
Найменування документа
Установа, що видала документ
Серія та номер документа
Посвідчення про атестацію
щодо володіння державною
мовою
Київський університет імені Бориса
Грінченка
№ 1012-дп
Державний сертифікат
про рівень володіння державною мовою
Національна комісія зі стандартів державної мови
від 01.10.2021 № 205
8. Володіння іноземними мовами*
Мова
Рівень володіння та реквізити документа,
що його підтверджує (за наявності)
9. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначеними в умовах проведення конкурсу
Число, місяць, рік
Найменування підприємства, установи, організації
Найменування посади
Короткий опис основних функцій
Кількість, в місяцях
призначення на посаду
звільнення з посади

досвід у сфері**
досвід на керівних посадах***
22.09.2008
01.09.2009
Київський міський педагогічний університет ім. Б.Д. Грінченка
оператор КРМ
Виконання операцій:
• з базами даних на комп'ютерному обладнанні,
• технологічного процесу переробки інформації.
Керування режимами роботи периферійного оснащення.
11 місяців

01.09.2009
05.07.2012
Київський міський педагогічний університет ім. Б.Д. Грінченка
лаборант кафедри
Надання допомоги професорсько-викладацькому складу в організації і проведенні навчальних занять, обслуговуванні та підтримки в робочому стані обладнання навчальних кабінетів.
34 місяці

03.09.2012
02.09.2013
Київський університет імені Бориса Грінченка
лаборант кафедри

12 місяців

02.09.2013
01.07.2016
Київський університет імені Бориса Грінченка
керівник навчального відділу інституту суспільства
Контроль розподілу навчального навантаження для складання професорсько-викладацького складу,. складання графіку навчального процесу
Забезпечення готовності аудиторного фонду та контроль його зайнятості
Аналіз виконання навчального навантаження викладачами кафедр.
Здійснення обліку руху студентів.

34 місяці
01.07.2016
03.01.2017
Київський університет імені Бориса Грінченка
Заступник завідувача науково-методичного центру стандартизації та якості освіти
Аналіз інформації щодо прийому та випуску студентів, руху контингенту студентів, стану навчально-методичного забезпечення кафедр, статистичних форм – 2.3-НК.
Моніторинг якості освітніх послуг, що надаються в Університеті.

6 місяців

03.01.2017
06.02.2017
Київський університет імені Бориса Грінченка
методист відділу моніторингу та якості освіти науково-методичного центру стандартизації та якості освіти
Оновлення комп’ютерних баз даних «1С-Підприємство», ЄДЕБО в частині руху контингенту студентів.
Контроль за виконанням наказів та розпоряджень ректора щодо організації навчально-методичної роботи.
Методична допомога навчальним відділам у підготовці навчальної документації.
Підготовка щорічних статистичних форм – 2.3-НК та інших.
1 місяць

06.02.2017
27.08.2018
Київський університет імені Бориса Грінченка
помічник декана з інформаційно-комунікацій-них технологій Факультету інформаційних технологій та управління
Технічний супровід дистанційного навчання на факультеті.
Проведення майстер-класів та онлайн-занять для викладачів щодо підготовки, створення (запису і монтажу) та впровадження відеоматеріалів.
Оновлення інформації на всіх електронних ресурсах факультету.
18 місяців

28.08.2018
08.10.2018
Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Заступник директора з навчальної роботи
Організація поточного і перспективного планування діяльності педагогічного колективу.
Координування роботи вчителів та інших педагогічних працівників з виконання навчальних планів і програм.
Здійснення систематичного контролю за якістю освітнього процесу і об'єктивністю оцінювання результатів освітньої підготовки здобувачів освіти.
Складання розкладу навчальних занять.
Організація підвищення професійної компетентності педагогічних працівників (атестація педагогічних працівників).

1 місяць
08.10.2018
30.09.2020
Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Заступник директора з інформаційних технологій
Cтворення інформаційної мережі ліцею та комплексу навчально-методичних матеріалів, програмних засобів навчального призначення.
Поточне і перспективне планування діяльності педагогічного колективу
Оновлення інформації на всіх електронних ресурсах ліцею.
Навчання педагогічних та управлінських кадрів з питань використання інформаційних технологій в освітній та управлінській діяльності.
Консультування з приводу організації e-learning, електронної співпраці та комунікації.

23 місяці

05.10.2020
22.10.2020
Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Вчитель інформатики
Забезпечення виконання навчальної програми з інформатики у відповідності до освітньої програми, навчального плану, графіка освітнього процесу.
Здійснення контрольно-оцінювальної діяльності в освітньому процесі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ведення електронних форм документації, в тому числі електронного журналу і щоденників здобувачів освіти).
Проведення інструктажів здобувачів освіти з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов'язковою реєстрацією в класному журналі та/або журналі реєстрації інструктажів.
17 днів

23.10.2020
30.11.2021
Управління Державної служби якості освіти у м. Києві
Головний спеціаліст відділу взаємодії з органами місцевого самоврядування, моніторингу та позапланового контролю
Участь у вивченні роботи органів місцевого самоврядування з реалізації ними освітньої політики у сфері освіти в частині забезпечення якості освіти на відповідній території згідно із законом.
Здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти.
Розгляд запитів на публічну інформацію, звернень громадян з питань, що стосуються компетенції відділу та підготовка в установленому порядку проєктів документів, інших матеріалів за результатами проведеної роботи.
Надання рекомендацій місцевим органам управління освітою щодо удосконалення їхньої роботи, приведення управлінських процесів у відповідність із вимогами законодавства, підвищення якості освіти і освітньої діяльності підпорядкованих закладів освіти.
13 місяців

01.12.2021
05.09.2022
Національне агентство України з питань державної служби
Головний спеціаліст експертної групи з питань цифрового розвитку Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби
Адміністрування, супроводження системи електронного документообігу Megapolis.DocNet та інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS).
Опрацювання вхідних листів, що надходять від органів державної влади, внутрішніх документів з питань, що належать до компетенції Генерального департаменту та підготовка в установленому порядку проєктів документів, інших матеріалів за результатами проведеної роботи.
9 місяців

06.09.2022
19.01.2023
Міністерство у справах ветеранів України

Державний експерт експертної групи розвитку інформаційних систем та ветеранських електронних сервісів Директорату цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Забезпечення створення, формування і ведення системи інформаційних систем та ветеранських електронних сервісів Мінветеранів.
Надання консультативної та методичної допомоги структурним підрозділам з питань роботи інформаційних систем та ветеранських електронних сервісів

4 місяці 14 днів

20.01.2023
28.02.2023
Міністерство у справах ветеранів України

головний спеціаліст відділу взаємодії з засобами масової інформації та громадськістю Управління комунікації та інформаційного забезпечення
Підготовка і розповсюдження інформаційних матеріалів, прес-релізів, анонсів та інших повідомлень у сфері діяльності Мінветеранів.
Ведення офіційного веб-сайту Мінветеранів та соціальних мереж (пов’язаних із ним), його адміністрування та розміщення на сайті та в соціальних мережах необхідного контенту (інформаційні повідомлення в текстовому вигляді та відео-, фотоматеріали, а також нормативно-правові акти, які стосуються функціонування Мінветеранів).
Виконання функцій діловода: підготовка та оформлення на належному рівні документів, організація діловодства та зберігання документів у Відділі, підготовка номенклатури страв та документів до передавання на архівне зберігання.
Висвітлення діяльності Мінветеранів у засобах масової інформації та інформаційних інтернет-ресурсах.
1 місяць 9 днів

01.03.2023

17.07.2023
Міністерство у справах ветеранів України
головний спеціаліст Сектору з питань режимно-секретної роботи
Забезпечення запровадження заходів режиму секретності під час виконання всіх видів робіт, пов'язаних з державною таємницею, та під час здійснення зовнішніх відносин.
Організація та ведення секретного діловодства в Мінветеранів.
Підготовка документів для отримання Міністерством спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею й на допуск та доступ до державної таємниці працівників Мінветеранів згідно Номенклатури посад.
4 місяці, 18 днів

18.07.2023
12.10.2023
Міністерство у справах ветеранів України
заступник начальника відділу ветеранського спорту та реабілітації Департаменту реабілітації та медичного забезпечення
Забезпечувала реалізацію державної політики на основі постійного аналізу стану справ та вироблення альтернативних варіантів розв’язання існуючих проблем у сфері фізкультурно-спортивної реабілітації ветеранів;
сприяла розвитку спорту ветеранів війни та членів їх сімей, їх психологічній та соціальній адаптації шляхом залучення до фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності із використанням діючої мережі закладів фізичної культури і спорту, забезпечувала проведення всеукраїнських спортивних заходів серед ветеранів війни та їх участь у міжнародних спортивних заходах, взаємодія з громадськими об’єднаннями фізкультурно-спортивної спрямованості;
участь у розробці програми фізкультурно-спортивної реабілітації та занять спортом для ветеранів та членів їх сімей, надання пропозицій щодо їх продовження або коригування;
забезпечення аналізу нормативно-правових актів у сфері компетенції Відділу з метою виявлення прогалин, забезпечення розробки та надання пропозицій з метою вдосконалення діючого законодавства до проектів законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, актів Мінветеранів в межах компетенції Відділу;
взаємодія з міжнародними організаціями щодо впровадження новітніх технологій у сфері розвитку спорту ветеранів, їх участі у міжнародних та інших заходах, розроблення програм фізкультурно-спортивної реабілітації та занять спортом ветеранів.

2 місяці, 25 днів
13.10.2023
18.12.2023
Міністерство у справах ветеранів України
заступник начальника відділу спорту ветеранів та фізкультурно-спортивної реабілітації Департаменту забезпечення переходу від військової служби до цивільного життя

2 місяці, 6 днів
Загальний досвід
131 місяць
1 день
69
місяців 1 день
10. Додатково повідомляю дані про таких близьких осіб (дружина, чоловік, батько, мати, рідні брати та сестри, діти, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка)****.
Ступінь родинного зв’язку
Прізвище, ім’я та
по батькові
Рік і місце народження
Місце роботи, посада
Громадянство
11. Інформація про подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (для кандидатів на зайняття посад державної служби категорії “А”)*****: __________
12. Додаткова інформація ******: __________
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (Google Chrome, Explorer, Mozilla Firefox, Opera), графічним редактором (PhotoShop CS5) та іншими графічними редакторами (Canva, Figma); довідково-інформаційні програми; відкритою універсальною системою керування вмістом для публікації інформації в інтернеті Joomla!; освітнім електронним реєстром «Єдина державна електронна база з питань освіти»; інформаційно-комунікаційною системою «Державна інформаційна система освіти», інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS); системи електронного документообігу: Megapolis.DocNet та Аскод (корпоративний та Веб).
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Права водія категорії «В».
Особисті якості:
За характером спокійна, урівноважена, комунікабельна, пунктуальна. У спілкуванні ввічлива, витримана, доброзичлива, уважно ставлюсь до людей. Шкідливих звичок не маю.
Інтереси та захоплення: художня література, вишивання бісером та хрестиком.
Публікації:
1.Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С. М. Рижко-Семенюк // Збірник матеріалів І Української конференції молодих науковців "Інформаційні технології - 2014", 22-23 травня 2014 р. - К., 2014. - С. 112-114.
2.Сутність комп’ютерно орієнтованого середовища в навчанні інформатичних дисциплін. / С. М. Рижко-Семенюк // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 1. – С. 384-390
3.Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформатичних дисциплін / С. М. Рижко-Семенюк // Інформаційні технології — 2015: зб. тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28–29 трав. 2015 р., м. Київ. С. 56-59.
4.Технологія е-портфоліо в посиленні практичної спрямованості процесу навчання бакалаврів інформатики (2017) / С. М. Рижко-Семенюк // Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп'ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці: зб. матеріалів у І Всеукраїнської інтернет-конференції, 19.05.2017. С. 89-95.
5.Напрями використання інструментів і сервісів електронного навчання в комп’ютерно орієнтованому середовищі (2017) / С. М. Рижко-Семенюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Випуск 28. Збірник наукових праць / за науковою ред. Академіка В.І. Бондаря. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. С. 139-151.
6.Онлайн-вікторина як метод мотивації в процесі навчання дисципліни «Фізичні процеси в обчислюваних системах» (2018) / С. М. Рижко-Семенюк // Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Секція 6. Інформаційні технології в освіті, (Ірпінь, 17–18 травня 2018 р.). – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2018. – С. 243-245.
* Обов’язково заповнюється для посад державної служби категорії “А”.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, в місяцях.
*** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.
**** Заповнюється для посад державної служби категорії “А” відповідно до законодавства.
***** У разі заповнення резюме через Єдиний портал вакансій державної служби або з використанням комп’ютерної техніки зазначається посилання на відповідну декларацію, розміщену в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
****** Може зазначатися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність вимогам, зокрема знання, уміння, навички особи, відомості про професійний розвиток, наукові публікації, членство в організаціях.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: