Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Анна

Помічник керівника

Возраст:
35 лет
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Experience

11.2018 - 02.2022
Typography of the full cycle
CIPDP ATO "Litopis"
Head of sales department
printing products

01.2015-10.2018
Construction company "Your pool"
PUSHKAROVA Office manager

ANNA 03.2013-10.2014
Mykolaiv regional center
Date of birth
10.06.1988р. social services for the family,
Marital status: children and youth
Leading specialist of the methodological
single
department provision of social work

Contacts 09.2010-02.2013
General educational school of social
rehabilitation
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Social pedagogue
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ukraine, Myrolaiv,
st Lazyrna 46/12

Education
Additional Information
An experienced user PC 2004 - 2010
Fluency in Ukrainian Mykolaiv State University
and Russian languages named after V.O. Sukhomlynskyi
Кnowledge of the structure (faculty of psychology)
and methodology Specialty: social pedagogy.
conducting training classes
I learn new things easily 01.2014-09.2016
Mykolaiv National Agrarian
Hobby university (faculty of retraining
and professional development)
Specialty: accounting and auditing
Досвід роботи

11.2018 - 02.2022
Типографія повного циклу
ЦВПІ АТО «Літопис»
Начальник відділу збуту
поліграфічної продукції

01.2015-10.2018
Будівельна компанія «Твій басейн»
ПУШКАРЬОВА Офіс-менеджер

Анна Миколаївна 03.2013-10.2014
Миколаївський обласний центр
Дата народження:
10.06.1988р. соціальних служб для сім’ї,
дітей та молоді
Сімейний стан: Провідний спеціаліст відділу методичного
не заміжня
забезпечення соціальної роботи

Контактні дані 09.2010-02.2013
Загальноосвітня школа соціальної
реабілітації
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Соціальний педагог
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Миколаїв,
вул. Лазурна 46/12

Додаткова інформація
Освіта
досвідчений користувач ПК 2004 - 2010
Миколаївський державний університет
вільне володіння українською ім. В.О. Сухомлинського
та російською мовами
(факультет психології)
знання структури та методики Спеціальність: соціальна педагогіка.
проведення тренінгових занять

легко навчаюся новому 01.2014-09.2016
Миколаївський національний аграрний
університет (факультет перепідготовки
Захоплення
і підвищення кваліфікації)
Спеціальність: облік та аудит
Рекомендаційний лист
даний Пушкарьовій А.М.
Пушкарьова Анна працювала на підприємстві ЦВПІ АТО «Літопис» з
листопада 2018 року під моїм безпосереднім керівництвом. Вона була
прийнята на посаду помічника начальника відділу зі збуту поліграфічних
послуг. На даній посаді у її обов’язки входило: підготовка договорів,
рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт для розрахунку з
клієнтами; робота у бухгалтерській програмі (1С); контроль за розхідними
матеріалами в офісі (канцелярські товари, папір, вода і т.д.); первинні
переговори з клієнтами; повідомлення клієнтів про готовність замовлення та
його видача.
Через 4 місяці Анна отримала підвищення – стала начальником відділу
зі збуту поліграфічних послуг. Коло її обов’язків значно розширилося, а
саме:
 Організація роботи підрозділу та всіх його працівників:
 коректировка у роботі кур’єра;
 постановка коректних технічних завдань дизайнерам та
перевірка їх виконання;
 контроль за наявністю та закупівля розхідних матеріалів для
офісу та виробництва;
 моніторинг справності роботи обладнання в офісі та вчасний
виклик майстра;
 контроль та звіт за використанням розхідних матеріалів (папір,
тонер і т.д.);
 ведення касового журналу.
 Робота у бухгалтерській програмі 1С:
 введення нового контрагента в базу;
 підготовка рахунку та видаткової накладної/акту виконаних
робіт для клієнта;
 приведення документів у відповідність з вимогами та надання їх
клієнту.
 Робота з клієнтами:
 обговорення та уточнення з клієнтом технічного завдання до
замовлення;
 прорахунок вартості, уточнення строків виконання замовлення;
 підтримання зв’язку з клієнтом на усіх етапах виконання роботи
та повідомлення про готовність замовлення;
 підготовка договору та супровідної документації;
 розрахунок клієнтів.
 Робота з постачальниками:
 пошук нових постачальників;
 налагодження роботи з новими постачальниками;
 моніторинг нових позицій у прайсі постачальників;
 контроль розрахунків з постачальниками;
 уточнення строків виконання замовлення постачальником;
 замовлення розхідних матеріалів для виробництва.

За весь час показала високу самоорганізованість та вміння організувати
та проконтролювати роботу інших. З колегами - коректна, змогла знайти
спільну мову та не вступає у конфлікти. Я вважаю, що Анна може добре
впоратися з виконанням поставлених перед нею завдань.
Для будь-яких уточнень можете зателефонувати по номеру
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Васільєва Альона Олександрівна
ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ

«АЛЯ»
Украина, г. Николаев, ул. Бузника, 4
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Рекомендательное письмо
дано Пушкаревой Анне Николаевне.

Она с августа 2015 по октябрь 2018 года работала в компании «Твой
бассейн» на должности офис-менеджер. Выполняла разноплановые функции:
 встречи и консультации клиентов;
 назначение/перенос/уточнения встреч директора/менеджера по
продажам с клиентами;
 рекомендации по содержанию/уходу/консервации бассейнов
клиентов;
 согласования времени с заказчиком на плановые работы
(консервация/расконсервация/замена фильтра/ремонт станции и
т.д.);
 прием аванса и полного расчета от клиентов за предоставленные
услуги/товара;
 ответы на телефонные звонки/почту/ведение соц сетей;
 работа в бухгалтерской системе 1С (ведение кассы/выписывание
счетов клиентам/заведение поступившего товара в
систему/ведения склада/ инвентаризация склада/определения
остатков товара/ контроль и сверка расчетов с поставщиками);
 контроль остатков и заказ нового товара у поставщиков;
 мониторинг цен на определенные товары;
 поиск новых поставщиков;
 передача данных для расчета по коммунальным услугам.

Вся работа выполнена была качественно и в поставленные сроки. За
все время работы было «ровное» общение как с коллективом так и с
клиентами. С поставщиками всегда могли найти точки соприкосновения во
время проведения сверок/оплаты счетов/ сроков поставок товара. Я считаю,
что она обладает всеми необходимыми качествами для работы в подобной
сфере.
При необходимости уточнить детали можно позвонить мне по
телефону
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Милосердов Валентин Валерьевич.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: