Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 марта 2024 Файл

Марія

Бухгалтер, економіст, фінансист, менеджер

Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Марія НАЗАРЕНКО

Місто проживання: м.Київ, перевул.Ясинуватського
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи

• Назва компанії: Районна рада
Посада: бухгалтер - економіст
Період роботи: 2015 р. — 2023 р.
Обов’язки:
• складання бюджету ;
• помісячне планування витрат бюджету;
• контроль цільового використання коштів бюджету;
• розподіл фінансування бюджету між підвідомчими організаціями;
• бухгалтерське супроводження виданих авансів, руху грошових коштів за банківськими рахунками, розрахунків з постачальниками товарів та послуг
• організація та ведення обліку у відповідності до бюджетного законодавства України;
• розробка облікової політики;
• сплата податків та обов’язкових платежів до бюджету;
• формування та здача фінансової, статистичної та податкової звітності;
• проведення щорічної інвентаризації основних засобів, необоротних активів;
• ведення управлінського обліку, планування бюджету;
• робота в системах «Клієнт-банк», "Медок", ІС ПРО, ІПК "Місцевий бюджет"
• реєстрація податкових накладних, здача податкової звітності;
• участь в розробці проекту програми соціально - економічного розвитку;
• готування проектів листів до органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій з питань, що стосуються діяльності Відділу, Управління та постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку;
• розробка нормативно-правових актів районної ради в частині, що відноситься до компетенції Постійної комісії та Управління.
• підготовка матеріалів на засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
• доведення до депутатів – членів постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку інформації, документів, матеріалів, необхідних для належного виконання ними своїх депутатських обов’язків.
• оформлення протоколів засідань постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку та створених нею робочих груп.

• Назва компанії: ТОВ "АЛЮТАТ"
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: 2011 р. — 2015 р.
Обов’язки:

• оптовий продаж продукції власного виробництва;
• проведення ділових переговорів із клієнтами компанії;
• пошук та залучення нових клієнтів;
• планування, управління та розвиток продажів;
• проведення аналізу продажів, ринку та діяльності конкурентів;
• проведення аналізу роботи відділу за ключовими показниками: товарообіг, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, асортимент реалізованих товарів, повнота та якість виконання функціональних обов'язків;
• здійснення загального аналізу роботи відділу продажів за ключовими показниками: оборотність, баланс дебіторської та кредиторської заборгованості, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, виконання плану продажу ;
• контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
• забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
• ведення внутрішньої звітності;
• контроль виконання обов’язків клієнтів.

• Назва компанії: ТОВ «Санте - Алко»
Посада: бухгалтер
Період роботи: 2008 р. – 2010 р.

Обов’язки:
• організація та ведення обліку у відповідності до бюджетного законодавства України;
• формування та здача фінансової, статистичної та податкової звітності;
• проведення щорічної інвентаризації основних засобів, необоротних активів;
• реєстрація податкових накладних, здача податкової звітності;
• робота в 1С Підприємство 8.3; SAP; Baf
• оприбуткування, повернення, переміщення по складах у своєму підрозділі, списання товару, реалізація товарів та послуг;
• формування замовлення постачальникам;
• ціноутворення (установки цін номенклатури, встановлення знижок номенклатури, встановлення типів цін номенклатури для покупців);
• перевірка всіх товарних документів щодо інвентаризації;
• введення інвентаризації в 1С та контроль результатів інвентаризацій;
• внутрішні управлінські звіти.

• Назва компанії: ІП «Альтеко»
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: 2005 р. — 2007 р.
Обов’язки:

• оптовий продаж продукції власного виробництва;
• проведення ділових переговорів із клієнтами компанії;
• пошук та залучення нових клієнтів;
• планування, управління та розвиток продажів;
• проведення аналізу продажів, ринку та діяльності конкурентів;
• проведення аналізу роботи відділу за ключовими показниками: товарообіг, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, асортимент реалізованих товарів, повнота та якість виконання функціональних обов'язків;
• здійснення загального аналізу роботи відділу продажів за ключовими показниками: оборотність, баланс дебіторської та кредиторської заборгованості, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, виконання плану продажу ;
• контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
• забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
• ведення внутрішньої звітності;
• контроль виконання обов’язків клієнтів.

Освіта
Навчальний заклад: ЄУФіМБ (Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу)
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: економіка підприємства
Період навчання: 2005 р.

Вміння та навики

• Знання певної специфіки,
• Участь в проекті професійні знання і досвід,
• Українська – вільно, російська – вільно , англійська - Pre-intermediate
• Word, Excel (складні формули, макроси, зведені таблиці), Internet, Microsoft Outlook, Microsoft Access, 1С, Медок, ІС-ПРО: Бюджет, ІПК "Місцевий бюджет".

Додаткова інформація

• Організаційні навики , аналітичне мислення, відповідальність, наполегливість, ціленаправленість, комунікабельність, стресостійкість, орієнтація на якість процесу і результат, знання ділового етикету.
• Водійські права категорії В.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: