Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 Файл

Олена

Керівник відділу продажу, керуючий роздрібною мережею

Возраст:
45 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Саражалінська Олена
м. Одеса
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: здобуття посади Керівник відділу продажів / керівник мережі non food (50 ТТ). Прагну застосувати свій досвід роботи з клієнтами та продажів у різних сферах ,щоб ефективно керувати командою продажів
Професійні знання та навички:
• Досвід роботи в сфері продажів більше 20 років (пройшла шлях від торгового представника до керівника
• Управління торговою командою понад 7 років
• Досвід переговорів різного рівня, побудова дистрибуції з нуля
• Розробляла та впроваджувала стратегію залучення клієнтів та збільшення обсягів продажів
• У 2017 році за рахунок впровадження товарних матриць та централізації витрат збільшила обсяг продажів на 57%, а витрати зменшила на 17%
Освіта:
1995–2000 ОНЕУ Магістр. Спеціальність - фінанси
Додатково:
• «Жорсткий практичний курс підготовки менеджерів із роботи с роздрібними мережами» Григор’єв Юрій. Горохівський Андрій, Кравченко Аліна
• «Навички польового навчання» Мельничук Юрій
• «Управління стресом. Ефективне вирішення конфліктних ситуацій» Єрьоменко Христина
Досвід роботи:
2023 (вересень- грудень) Керівник відділу продажу ВТМ в роздрібному каналі мережі «Сім’я аптек Farmacia»
• Збільшення обсягів продажу ВТМ у мережі аптек.
• Впровадження сезонних буферів з продукції, розширення представленості, стандарти викладки
• спільно з відділом маркетингу брала участь у розробці рекламних матеріалів, виборі позицій для акцій та механікі акцій
• Розробка тестування на навчальній платформі для персоналу, оформлення презентацій по новим продуктам та переформатування презентацій по діючим товарам ВТМ
• Проведення тренінгів з ВТМ для персоналу (тестування продукції, її переваги та цільова аудиторія),
2023 (червень-серпень) – Менеджер з розвитку дистрибуторської мережі «SOFTORG» (промислове швейне обладнання).
Розробка комерційної пропозиції для дистриб'юторів. Пошук та холодний обдзвон потенційних дистриб'юторів.
Побудова воронки продажів за типами клієнтів (залежно від їх сфери діяльності)
2022 – позаштатний консультант роздрібної мережі «SANO» (Молдавія) 17 ТТ. Провела зміну викладки продукції по всій мережі, тренінг із продажу для продавців. Розробила посібник для роботи продавців, скрипти з додаткових продажів, підготувала короткі матеріали за кремовою групою (з описом ХПВ за кожною позицією, за типами шкіри та віком, з описом основних компонентів)
2020–2021 Займалася проектом перепланування та організації оздоблювальних робіт (квартири, магазини малого формату). Підбір майстрів, пошук та купівля матеріалів, перепланування приміщення, постановка ТЗ майстрам.
серпень 2017– січень 2020 Керівник роздрібної мережі «BEAUTYK» (SANO) https://beautyk.ua/ua/
- Управління мережею магазинів з продажу косметики та побутової хімії 45 ТТ
- Аналіз та управління продажами, оборотністю, збільшенням маржинального доходу, зниженням витрат. Розробка та впровадження матриць під кожну ТТ (асортимент 1400-1700 SKU)
- Розробка поліграфічних матеріалів для виділення на полиці нових ТМ (позицій). Розробка та впровадження маркетингових заходів для нових ТМ (косметика, декоративна косметика, БАДи)
- Бюджетування, контроль усіх внутрішніх процесів мережі магазинів
- Підбір та навчання співробітників ( регіональних менеджерів )
- Розробка та впровадження системи мотивації персоналу
- Розробка та впровадження promo-акцій та маркетингових заходів у мережі
- Організація розрізнених магазинів у єдину мережу: брендування, створення правил, регламентів, положень
- Пошук та затвердження приміщень, що підходять за форматом та відповідають вимогам цільової аудиторії та цінової політики компанії
- Аналіз потреб у РОS матеріалах, розробка та розподіл POS матеріалів, запуск акцій, sms розсилок, у т. ч. тест та запуск програми лояльності покупців – карт постійних покупців
- Керівництво підготовкою рекламного супроводу
Досягнення: Збільшення обсягу продажу на 57%. Оптимізація видатків на 17%

січень 2016–липень 2017, Керівник відділу продажу ТОВ «Барні Хауз» напрямок дитячих товарів (ООО "Пі Джі Трейд")

- Виведення на ринок нових ТМ, побудова дистрибуції з нуля
- Проведення переговорів із клієнтами щодо умов співробітництва
- Забезпечення якісної взаємодії з обслуговуючими департаментами, побудова комунікацій із суміжними відділами
- Організація та розвиток експортного напряму компанії
- Розробка, супровід та аналіз ефективності trade-маркетингових активностей у мережах
- Розробка та затвердження POSM-матеріалів для просування ТМ портфелю
Досягнення: Збільшення товарообігу за 2016 рік на 70%, Зростання АКБ на 45%

Грудень 2012– жовтень 2015, Регіональний менеджер з продажів ТОВ «Смарті Фемілі» http://redhead.ua/uk/structure
- Виконання планових KPI (план з продажу, план по заходу грошових коштів, розширення АКБ, фокусні цілі) в розрізі кожного каналу (роздріб / дистриб'ютори / нац. мережі / локальні мережі ) та в розрізі ТМ
- Розширення асортименту та виконання плану введення нових позицій.
- Проведення переговорів, підписання маркетингових умов, узгодження основних і додаткових місць продажів, проведення цінових акцій, контроль виконання домовленостей.
- Організація і контроль роботи відділу продажів, навчання і підбір персоналу (штат 17 осіб)
- Дотримання вимог компанії по роботі з ДЗ, ПДЗ, звірка з клієнтами на території, графіки погашення та вжиття оперативних заходів щодо повернення ДЗ.
- Організація роботи та ефективної взаємодії з усіма структурними підрозділами: відділом закупівель, маркетингу, логістики, експедиції, складу, бухгалтерії, СБ, HR.
Досягнення:
- Збільшення товарообігу за 2015 рік на 49%
- Впровадження системи KPI для торгової команди, яка дала змогу збільшити обсяг продажів на 26%, а якісну дистрибуцію на 7%
- Пошук і реалізація експортних операцій, отриманий приріст близько 10% від обороту
- Оптимізація витрат філії на 7%, виконання цільових показників від виробників
- Виведення Одеської філії на перше місце за рівнем обороту і мінімізації ПДЗ

2011–2012 Бренд-менеджер ТОВ «Смарті Фемілі» (ТОВ «Европродукт»)
- Затвердження асортименту, новинок, розробка trade-маркетингових активностей з виробниками
- Постановка планів продажів і контроль виконання в розрізі філій
- Контроль складських залишків, і контроль закупівлі продукції
- Контроль термінів придатності та поліпшення оборотності продукції
Досягнення:
- Виведення дитячого харчування (пюре та соки) ТМ "HAME" на друге місце з продажу на території країн СНД за 6 місяців
- Досягнуто рекордного обсягу продажів за всю історію ТМ "Bruggen" на території України
- Впровадження ефективної системи роботи з короткими термінами придатності
- Розробка асортиментних матриць за каналами реалізації та форматами торгових точок
Додаткова інформація:
- Впевнений користувач ПК (пакет MS Office, 1С7)
- Водійське посвідчення категорії "В", є особистий автомобіль, стаж водіння понад 10 років

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: