Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Тетяна

Директор магазину

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шевченко Тетяна Анатоліївна
Директор роздрібної мережі/Директор шоу руму/салону-магазину,
Заступник керівника відділу маркетингу та реклами.
Повна зайнятість

Дата народження: 16 вересня 1982р.
Місце проживання: м.Київ
Адресса: Подільський район
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи

Директор роздрібної мережі/Директор шоу румів Kenwood, DeLonghi, Braun
ТОВ «Ренклод ЛТД» (Офіційний дистриб'ютор Kenwood, DeLonghi, Braun - дрібна побутова техніка), м.Київ
Обов'язки:
Забезпечення безперебійної та ефективної роботи торгово-виставкових майданчиків. Аналіз, організація та контроль усіх робочих процесів у шоу румах: аналіз та контроль товарного запасу, актуального асортименту, рекламних акцій, відповідність стандартам компанії. Забезпечення наявності дозвільної документації. Робота з персоналом (розподіл завдань, контроль за їх виконанням, адаптація, навчання персоналу, контроль над трудовою дисципліною тощо). Забезпечення виконання планових показників та досягнення комерційного результату. Аналіз конкурентного середовища. Ведення встановленої звітності.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ «Ренклод ЛТД» (офіційний дистриб'ютор Kenwood, DeLonghi, Braun – дрібна побутова техніка), м.Київ
Обов'язки:
Робота з ключовими клієнтами: щоденне складання прайсів, щоденне формування відвантажень, прорахунок та формування промо пропозицій, контроль дебіторської заборгованості, проведення та контроль акцій лояльності у торгових мережах: Billa, Novus, МегаМаркет, Watsons. Ведення документообігу (договору, рахунки, акти, накладні), звітність.

Менеджер з продажу
ТОВ «ТК ТЕХОЙЛ» (продаж світлих нафтопродуктів), м.Київ
Обов'язки:
Проведення ділових переговорів, укладання договорів. Вивчення тендерної/комерційної документації (ПРОЗОРО). Робота з клієнтами (збір інформації щодо споживання (обсяги). Пророблення та підбір мережі забезпечення. Продаж палива за безготівковим розрахунком з використанням паливних карт, талонів, налив; побудова та розвиток системи продажів за паливними картами та талонами. Побудова схеми роботи з клієнтом, прорахунок економіки.
Управління процесом продажу: прийом замовлення, постачання, документальний супровід (виписка рахунку, видаткової накладної, акт приймання-передач, товарно-транспортної накладної, надання сертифікатів, тощо. Продажі нафтопродуктів з НБ (налив). Забезпечення та контроль виконання запланованих обсягів. Контроль дебіторської заборгованості, контроль виконання угоди до її завершення. Написання листів, складання додаткових угод, подання запиту про надання довідок ДЗІ, ТПП. Щоденний моніторинг ринку (світлих нафтопродуктів).

Заступник керівника відділу маркетингу та реклами
ТОВ «Аптека низьких цін ТМ» (Фармацевтика / «Аптека низьких цін», «Благодія», «Копійка»), м.Київ
Обов'язки:
Підготовка аптек до відкриття.
Замовлення ПОС матеріалів; замовлення та введення в базу дисконтних карток; замовлення спец. одягу для персоналу аптеки; оформлення торгового залу рекламними матеріалами; проведення інструктажу завідувача та персоналу аптеки про принципи роботи відділу маркетингу та реклами; пошук та визначення виду замовлення аеродизайну, контроль виконання (фото звіт).
Контроль за стартом рекламної компанії, пошук та співбесіда, навчання та організація роботи промоутерів (складання та погодження графіку, інструктаж зав. аптекою), щоденний контроль роботи промоутерів (контрольні листи, зворотний зв'язок від зав. аптекою, фото звіт), розрахунок з промоутерами (розписка).
Організація та проведення рекламних компаній: "Ярмарок здоров'я", "Лабораторія контроль здоров'я".
Обробка заявок на сервері проблем від існуючих 145 аптек.
Ребрендинг аптек.
Складання та прорахунок бюджету на наступний місяць.
Додавання на сервер обов'язкових щомісячних платежів (рахунки, службові записки).
Постановка завдань дизайнеру, вставка макетів в дод. угоди.
Складання щомісячних, щоквартальних звітів для медичних представників.
Ведення проекту з ЛПУ:
Отримання та розподіл рекламного матеріалу для роботи співробітників Києва, Чернігова, Житомира та Львова. Завантаження регіонів рекламним матеріалом (надсилання поштою). Контроль щотижневої звітності від регіональних співробітників, заповнення та формування щотижневих та щомісячних звітів про виконану роботу. Закріплення в базах номерів ГОЛД карток за кожним співробітником (за юр. особами). Пошук нових співробітників у нових регіонах. Координування активності співробітників м.Київ (збори раз на місяць). Відстеження списку рентабельних та нерентабельних ЛПЗ регіонів з подальшою концентрацією активності на ефективних та зниження активності на менш ефективних.

Регіональний менеджер/ Менеджер по роботі з торговими мережами/ Менеджер по роботі з роздрібними точками/ ТОВ «Видавництво «Ірина-прес» (книготоргівельна організація), м.Київ
Обов'язки Менеджера по роботі з торговими мережами, регіонального менеджера:
Відвантаження товару, відстеження продажів, обробка звітів, звірки та складання актів взаєморозрахунків, координування постачання продукції. Участь у виставках.
Обов'язки Менеджера по роботі з роздрібними точками:
Формування асортименту, складання реєстрів, оформлення знижок, переоцінок, новинок, переміщень. Проведення звірянь.

Освіта
Київський торгово-економічний коледж,
Товарознавство та комерційна діяльність,
Товарознавець-комерсант, м.Київ

Професійні навичкі/ Особисті якості
Здатність працювати під тиском часу, відповідальність, лідерські здібності, уміле управління часом, старанність, вміння розв'язувати проблеми, хороша організація роботи (також при віддаленій роботі), швидка адаптація до нових умов, аналітичне мислення, легкість навчання новому, ініціатива вирішення конфлікту, співпереживання, здатність мотивувати інших, здатність до співпраці.
Впевнений користувач офісних програм, 1С.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: