Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Офіс-менеджер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Каменское
Готов работать:
Днепр, Каменское, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Методист ІІ категорії

с 09.2020 по 11.2023 (3 года 2 месяца)
ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету», Кам'янське (Освіта, наука)

-Ознайомлення з законодавчими та нормативно–правовими документами з питань фахової передвищої освіти.
-Опрацювання основних положень законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації методичного забезпечення освітнього процесу.
-Вдосконалювала вміння планування, організації та здійснення методичної роботи щодо підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників.
-Опрацювання нових електронних фахових видань з питань впровадження в освітній процес інноваційних технологій, з метою використання інформаційних, комунікаційних та цифрових технологій в методичному супроводі освітнього процесу.
-Вдосконалювала вміння надавати консультативну щодо напрямів та змісту професійного розвитку педагогічних працівників.
-Набула навичок генерувати нові ідеї, розвивати креативність, вміння працювати автономно та в команді.
-Вдосконалила професійні навички шляхом використання технологій дистанційного навчання.
-Розробки навчальних матеріалів програми, курсу.
Підвищила кваліфікацію (курси ПК) дистанційно на тему:
-«Сучасні методологічні та дидактичні засади організації інноваційного освітнього середовища в умовах діджіталізації освітнього процесу» ;
-«Сучасні методологічні та дидактичні засади організації інноваційного освітнього середовища в умовах діджіталізації освітнього процесу» ;
-«Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимого і можливості»;
-«Атестація педагогічних працівників у 2022-2023 н. р.: що потрібно врахувати в сучасних умовах?» ;
-«Важливі питання завершення атестації педагогічних працівників»
-«Моніторинг організації дистанційного навчання: як забезпечити внутрішній та підготуватися до зовнішнього»;
-«Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти.

Інспектор з кадрів (обліку студентів) відповідальна за військовий облік та мобілізацію

с 10.2019 по 11.2023 (4 года 1 месяц)
ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету», Кам'янське (Освіта, наука)

-Безпосередньо забезпечувала ведення військового обліку військовозобов’язаних призовників та бронювання військовозобов’язаних за підприємством у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу.
- Планувала роботу на рік і квартал щодо ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання за підприємством військовозобов’язаних у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу.
-Перевіряла наявність у них військово-облікових документів (у військовозобов’язаних
військових квитків або тимчасових посвідчень, виданих замість військових квитків,
у призовників — посвідчень про приписку до призовних дільниць) і встановлювала чи перебувають вони на військовому обліку в ТЦК та СП.
-Забезпечувала повноту і якість обліку всіх військовозобов’язаних і призовників підприємства за правилами і формами, установленими Міністерством оборони і Державною службою статистики України. Систематично звіряла особові картки працівників і тих, хто навчається, із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць і подавала ці картки не рідше одного разу на рік до ТЦК та СП.

Секретар-друкарка (секретар відділення навчальної частини).

с 08.2019 по 10.2019 (2 месяца)
ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету», Кам'янське (Освіта, наука)

Організовувала діловодство на відділенні:
-готувала залікові та екзаменаційні відомості по кожному предмету і зведені відомості по групах на період зимової і весняної сесією;
-вела особисті картки студентів за весь період навчання;
-своєчасно оформляла алфавітні картки на майбутніх випускників;
-вела зведену відомість оцінок студентів, необхідну для оформлення диплома встановленої форми і розподілу;
-вела алфавітну книгу;
-контингент по групах;
-книгу руху контингенту (відраховані і зараховані);
-готувала студентські квитки і залікові книжки.
-Вивчала діючі нормативно-методичні документи, що регламентують правила діловодства та документування, державні стандарти про порядок оформлення документів, інструкції з діловодства коледжу, правила підготовки документів, технологія діловодних операцій, правила орфографії і пунктуації. правила експлуатації організаційної та обчислювальної техніки.
-Вмію працювати на ПК в середовищі Windows (Word, Excel).
-Працювала з програмами: «Інформаційна служба відділення», «Абітурієнт» і ін.
-Забезпечувала підготовку до нового навчального року журналів навчальних занять.
-Готувала, реєструвала і забезпечувала підписання академічних довідок колишнім студентам, відрахованим з відділення.
-Оформляла і здійснювала видачу дипломів та дублікатів дипломів і забезпечувати їх збереження до видачі.
-Готувала і обробляла накази і розпорядження по студентам відділення і забезпечувала їх збереження.
-Грамотно організовувала розміщення і зберігання документації на ПК, вивчала вимоги до оформлення документів, забезпечувала збереження інформації, шляхом періодичного архівування інформації.
-Готувала необхідну документацію до засідань ДАК і ДЕК.
-Оформляла дипломи випускникам: заповнювала, реєструвала в книзі і збирала підписи молодого фахівця при отриманні диплома.
-Готувала довідки про навчання в коледжі.
-Стежила за станом навчальних журналів, забезпечувала їх зберігання протягом року і передачу в архів.
-Виконувала оформлення текстових документів.
-Забезпечувала збереження документації.
-Забезпечувала підготовку та передачу документації в архів.
- Дотримувалася вимоги з охорони праці. ТБ, виробничої санітарії, гігієни праці, цивільної оборони та протипожежної безпеки відповідно до правил та інструкцій.

Офіс-менеджер ( помічник керівника)

с 03.2016 по 06.2019 (3 года 3 месяца)
ТОВ « АЛЬКОР - Україна», Дніпро (Транспорт, логістика)

-Приймала телефонні дзвінки та відвідувачів у приймальні офісу.
-Обробляти вхідну та вихідну кореспонденцію (приймати, реєструвати, переадресовувати).
-Вела архів документів, листів, газет, інформаційних матеріалів.
-Вела роботу з офісною електронною поштовою скринькою (прийом, відправлення файлів, макетів, листів).
-Здійснювала підготовку та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії.
-Здійснювала доставку особливо важливих документів та договорів.
-Забезпечувала життєдіяльність офісу.
-Підтримка позитивного морального клімату в офісі.
-Виконувала окремі службові доручення безпосереднього керівника.
-Сумлінно виконувала правила трудового розпорядку компанії.

Архіваріус

с 09.2011 по 02.2016 (4 года 5 месяцев)
Ізмаїльська державна нотаріальна контора, Ізмаїл (Юриспруденція)

-Складання описів справ.
-Проводила підготовку справ до архівного зберігання, систематизацією документів у справах, оформлення справ та формуванням їх в (наряди).
-Підготовкою Річних розділів опису справ, паспорта архіву
-Відбором документів, строки зберігання яких закінчилися, та складанням актів про виділення цих документів до знищення.

Вчитель української мови та літератури

с 10.2005 по 08.2008 (2 года 10 месяцев)
Болградський НВК «школа – ліцей № 4», Болград (Освіта, наука)

-Організовувала та планувала освітній процес, забезпечувала виконання навчальних програм з української мови та літератури у відповідності до навчального плану та графіка освітнього процесу.
-Розробляла календарно-тематичне планування змісту освітніх галузей, поурочне планування, планування виховної роботи та планування професійного саморозвитку вчителя. У разі потреби організовувати взаємодію із профільними фахівцями щодо планування освітнього процесу.
-Здійснювала навчання та виховання учнів з урахуванням психологічних та фізіологічних особливостей їх розвитку і специфіки навчального предмету.
-Координувала взаємодію учнів між собою під час уроків і позакласних заходів.
Здійснювала систематичний контроль якості знань учнів і виконання ними домашніх завдань.
-Проводила роботу з учнями з підготовки до підсумкової атестації; просвітницьку роботу для батьків (законних представників).
- Підтримувала зв’язки з батьками, надавала їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей.

Образование

Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Філологічний; " Педагогіка та методика середньої освіти.Українська мова та література" Вчитель української мови та літератури і румунської мови та зарубіжної літератури, Ізмаїл
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

  • Робота з великим обсягом інформації
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • MS Word
  • MS Office
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Організованість
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Неконфліктність
  • MS PowerPoint
  • Знання офісних програм

Дополнительная информация

–Вміння ефективно взаємодіяти в команді для досягнення результату.
•Особисті якості.
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, уважність до деталей, порядність
•Закордонний паспорт.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: