Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 февраля 2024 Файл

Олексій

Керівник проєктів, менеджер з продажу (Сонячна енергетика)

Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Керівник напрямку (сонячна енергетика b2c,b2g,b2b),
Керівник відділу продажу, керівник відділу управління проектами,
Керівник проектів та програм, менеджер проектних продажів (b2с,b2g)

Олексій Шишканов
м. Київ  [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
дн: 04.08.1991  [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Linkedin FB

ДОСВІД ТА ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ :
• 2 роки управлінського досвіду формування та розвитку нового бізнес напрямку компанії (сонячна енергетика).
Управління командою 3-х відділів (16 працівників). Виведення напрямку на ключові показники.
• понад 8 років досвіду в управлінні та координації проектів будівництва промислових, комерційних сонячних
електростанцій та модернізації обладнання на підприємствах з високими вимогами до безпеки (АЕС, ГЕС та ТЕС)
на території України, Болгарії, Угорщини, Аргентини та Азербайджану.
• навички дистанційної організації робіт та управління міжнародними проектами.
• більше 3 -х років досвіду продажів у b2b сегменті та більше 5-ти у b2g сегменті. Участь в цільових тендерах ЄБРР,
ЄІБ в тому числі у складі консорціумів, державних та комерційних тендерах Prozorro, SmartBiz, Ariba, закупки
Prom.ua.
• Навики проведення перемовин на с-рівні: власник бізнесу, представники вищої ланки керівництва.
• Навики публічних виступів, презентації проекту та компанії. Досвід участі та виступу з доповіддю промислових
виставках та тематичних конференціях.
• Досвід роботи в проектах вартістю понад 100 млн грн.
• різнобічний досвід роботи як у структурованих компаніях з ієрархічною структурою управління, так і в компаніях
з функціональною та проектною організаційною структурою.
• добре розвинені навики ділового спілкування, ділового листування, комунікації та супроводу корпоративних
клієнтів.
• три ключові навики: системне аналітичне мислення, швидка адаптивність та цілеспрямованість на результат.
• знання англійської мови – B2 Upper-Intermediate . Можу проходити співбесіду англійською мовою.
• навички роботи з ПЗ: MS: Office, Visio, MS Project, Adobe Photoshop, AutoCad, ScetchUp, Jira, SVN Turtoise, 1С
Підприємство (8), Bitrix, Office 365: Teams, Dynamix (CRM).
• Водійське посвідчення: А, В категорія. Водійський стаж понад 14 років.

ДОСВІД ПО МІСЦЯМ РОБОТИ:

• КЕРІВНИК НАПРЯМКУ PROSUMER
два відділи: PROSUMER HOME - домашні електростанції, Замовник: фіз. Особи, PROSUMER BUSINESS - Сонячні
електростанції для бізнесу, замовник: підприємства, Державні органи, міжнародні установи
з 01.03.2022 – по-сьогоднішній день

ТОВ « АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ », м. Київ, Україна
Будівництво сонячних електростанцій . Продаж обладнання сонячної енергії.
https://www.atmosfera.ua/

НА ПОСАДІ КЕРІВНИКА НАПРЯМКУ ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ», ВИКОНУВАВ НАСТУПНІ ФУНКЦІЇ ТА ДОСЯГ
НАСТУПНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ:

- Створення та розвиток нового напрямку бізнесу компанії: Робота з кінцевим клієнтом b2c (До цього бізнес-
модель Атмосфери – робота в b2b: продаж обладнання дилерській мережі).
- Формування та розвиток двох напрямків: Prosumer home - домашні електростанції, Замовник: фізичні особи,
Prosumer business - Сонячні електростанції для бізнесу, Замовник: підприємства, державні органи,
міжнародні установи.
- Підготовка стратегії розвитку напрямку. Формування бізнес-плану напрямку, включаючи організаційний,
фінансовий та операційний план.

Резюме: Олексій Шишканов
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сторінка 1з 5
Результат: Сформовані команди по напрямкам (12 чоловік): Prosumer Home: 6 чоловік -1 тімлід, 6 менеджерів
з продажу та реалізації проектів, включаючи (представництва в м.Львів, Дніпро), 1 адміністратор проектів;
Prosumer Business: 6 чоловік – 1 тімлід (моя роль за сумісництвом) 4 менеджери продажу, 1 керівник проекту,
1 адміністратор проекту.
- Документальний опис бізнес-процесу продажу та реалізації проектів Prosumer Home та Prosumer Business по
моделі BPMN. Два описи бізнес процесів та блок-схем бізнес процесів.
Результат: Сформований текстовий опис бізнес процесів реалізації для інтеграції в CRM Bitrix та CRM
Dynamics . Блок-схеми бізнес процесів з описанням процесів, відповідальних та документів/інформації.
- Створення та управління внутрішнім проектом «Активні Агенти». Реферальна програма по залучення
посередників у сфері рекомендацій продажу сонячних електростанцій фізичним особам.
Результат: Сформований алгоритм підбору реферальних агентів, умови співпраці. Підготовлені маркетингові
матеріали, проведене навчання менеджерів з продажу щодо залучення агентів. Сформована база з понад
100+ агентів по всій України. Залучені до участі понад 20-ть активних агентів по всій Україні в частині
рекомендацій компанії як Виконавця.
- Створення та управління внутрішнім проектом «Мережа Інсталяторів». База професійних та якісних партнерів
субпідрядників щодо монтажу сонячних електростанцій.
Результат: Сформовані алгоритм відбору інсталяторів, сформований порядок акредитації інсталяторів
відповідно до стандартів компанії, сформована документація та типові договори співпраці. Наповнена база
потенційних інсталяторів, проведені перемовини та атестація інсталяторів - відібрано понад 10 якісних
субпідрядників. Після формування структури, проект переданий у напрацювання Технічному відділу.
- Створення та управління внутрішнім проектом Prosumer Business Academy (PBA). Освітній проект щодо
формування внутрішнього курсу індоктринації та навчання персоналу. Проект включає навчальні відеоуроки:
етапу продажів та етапу реалізації проектів Сонячних електростанцій для бізнесу. Сформований курс
навчання нових та діючих співробітників. Підготовлено та записано 9 відеоуроків по темам продажу та
реалізації проектів сонячних електростанцій для бізнесу.
- Створення та управління внутрішнім проектом Фонди відбудови України. Розвиток соціально- та
національно- значимих для Держави України проектів та розвиток нового сегменту клієнтів компанії.
Формування бази Фондів, які займаються інвестуванням в проекти відновлення України та формування бази
потенційних реципієнтів (Державні установи, ЦНАПи, школи, дит.садочки, дит.будинки, лікарні, водоканали,
теплові централі, пункти зв’язку, центри незламності, Міністерство цифрової політики, Міністерство з питань
реінтеграції). Управління внутрішнім проектом «Автономні громади».
Результат: Сформована база фондів з більш ніж 20-ти діючих цільових організацій. Сформована база
реципієнтів з більш ніж 25-ти об’єктів для інвестування. Підготовлена інвестиційна презентація та проведені
перемовини з реципієнтами щодо отримання фінансування.
Перемога проекту автономних громад у конкурсі ООН в Україні «Партнерство заради сталого розвитку —
2023» в категорії «Планета». За 9 місяців проекту збудовано 29 сонячних електростанцій в 5-ти областях
України.[1][2]
- Участь у тематичних, промислових виставках та конференціях. Проведення презентації рішення та компанії.
Результат: Прийнято участь в 4-х промислових виставках та 4-х тематичних конференціях. З отриманих лідів
на заходах - 1 доведений до стадії підписання договору та реалізації.

Загальний результат по роботи напрямку:
Prosumer Home. Сформована ефективно діюча команда. Сформований бізнес-процес в CRM системі,
показники KPI роботи співробітників. Сформовані додаткові канали лідогенерації від агентів. Сформована
мережа інсталяторів.
Вихід на дохід напрямку Prosumer Home домашніх станцій: більше ніж 4 млн грн в місяць. Збудовано понад
120 домашні СЕС.
Prosumer Business. Сформований бізнес-процес в CRM системі, сформовані показники KPІ, шляхи їх
досягнення. Сформована мережа субпідрядників. Сформована навчальна база для швидкої адаптації до
процесу продажу та реалізації проекту бізнес напрямку.
Вихід на дохід напрямку Prosumer Business: більше ніж 9.2 млн грн в місяць. Збудовано понад 1 МВт СЕС для
бізнесу.

Резюме: Олексій Шишканов
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сторінка 2з 5
• МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ / КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ (СОНЯЧНІ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ)
з 15.11 .20 20 – 01.03.2022р.

ТОВ « АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ », м. Київ, Україна
Будівництво комерційних сонячних електростанцій . Продаж обладнання сонячної енергетики.
https://www.atmosfera.ua/

НА ПОСАДІ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ / КЕРІВНИКА ПРОЕКТІВ ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ», ВИКОНУВАВ
НАСТУПНІ ФУНКЦІЇ ТА ДОСЯГ НАСТУПНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ:
- Формування бази потенційних клієнтів. Обробка вхідних запитів.
- Підготовка та презентація замовнику техніко-комерційних пропозицій комерційних сонячних
електростанцій.
- Проведення перемовин з клієнтами (різні рівні впливу: ЛПР, ЛВР, Власник бізнесу. Перемовини на рівні
власника бізнесу, генерального директора корпорації)
- Узгодження умов договору, «торгівля» за вигідні умови для компанії, організація підписання договору.
Результат: Протягом випробувального терміну (3 місяці): підписання договору на 120 кВт мережевої СЕС для
бізнесу м. Львів, сформована база понад 50 якісних потенціальних клієнтів у виділеному територіальному
регіоні. Підписаних угод, на потужність понад 1 МВт. Виграний тендер міжнародної корпорації на мережеву
СЕС 1.5 МВт (деталі Замовника не можу надати через обмеження NDA).
- Організація реалізації проектів відповідно підписаному договору. Управління реалізації проектів.
- Формування графіку та бюджету реалізації проекту.
- Управління проектною командою. Координація служб підприємства (проектувальників, відділу закупівлі,
відділу будівництва), залучення підрядних організацій до реалізації проекту.
- Контроль реалізації проекту відділами підприємства, а також субпідрядними організаціями. Контроль
термінів та якості виконання робіт. Супровід реалізації проекту. Координація видачі дозвільної документації.
- Фінансовий моніторинг угоди. Контроль бюджету Контроль заборгованості та строків проведення оплати.
Результат: реалізовано за 8 місяців роботи (паралельно з процесом продажу) проекти сумарною потужністю
понад 600 кВт. Отримані позитивні відгуки Замовника.

• КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ (ЕНЕРГЕТИКА, НЕРУХОМІСТЬ: ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ЕНЕРГО ХАБ)
з 01. 11 .201 9 - по 21.10.2020
ТОВ «AVENSTON», м. Київ, Україна
Будівництво промислових сонячних електростанцій "під ключ" та реалізація інших проектів у сфері ВДЕ
https://avenston.com

НА ПОСАДІ КЕРІВНИКА ПРОЕКТІВ ТОВ «АВЕНСТОН», ВИКОНУВАВ НАСТУПНІ ФУНКЦІЇ ТА ДОСЯГ НАСТУПНИХ
РЕЗУЛЬТАТІВ:
- Розробка концепції проекту та залучення інвесторів до реалізації Інноваційного центру зелених технологій
Avenston RE Hub.
- Підготовка економічних розрахунків реалізації проекту. Підготовка фінансової моделі та проведення
фінансового аналізу проекту. Підготовка бізнес-плану проекту.
- Формування та управління проектною командою.
- Проведення переговорів з інвесторами щодо участі у реалізації проекту. Підготовка презентацій, доповідь,
обговорення співробітництва
Результат: Сформована концепція проекту, інвестиційний тизер, фінансова модель проект. Виготовлені
маркетингові матеріали для залучення партнерів у проект. Сформована база потенційних інвесторів.
Проведено понад 100 холодних контактів щодо інвестування, проведено близько 20-и зустрічей і
презентацій проекту.
- Формування бази потенційних клієнтів комерційних та промислових СЕС.
- Виступ з докладом у конференції Ci-Solar 2019. Виступ з докладом у міжнародному вебінарі виробника
сонячних фотомодулів RENESOLA.
- Проведення холодних та теплих контактів з потенційними клієнтами проектів СЕС. Підготовка техніко-
комерційних пропозицій. Проведення презентації проекту Замовникам.
- Участь у комерційних тендерах для будівництва промислових сонячних електростанцій.

Резюме: Олексій Шишканов
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сторінка 3з 5
• КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ (ПРОЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ АЕС)
з 01.09.2018 - по 30.09.2019 (1 рік)
ПРЕДСТАВНИЦТВО "ATEF GROUP OF COMPANIES LLC" м. Київ, Україна
(представництво Бакінського трансформаторного заводу, м. Баку, Азербайджан)
Виготовлення електротехнічного обладнання, а також реалізація проектів "під ключ" у сфері електротехнічного
обладнання
http://www.atefgroup.com/

НА ПОСАДІ КЕРІВНИКА ПРОЕКТІВ ПРЕДСТАВНИЦТВА ATEF GROUP OF COMPANIES ВИКОНУВАВ НАСТУПНІ ФУНКЦІЇ
ТА ДОСЯГ НАСТУПНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ:
- Участь у тендерах НАЕК Енергоатом , ЄБРР, Укренерго , Укргідроенерго , Укрзалізниця.
- Підготовка техніко-комерційних пропозицій. Фінансовий аналіз бізнес угоди. Аналіз технічних вимог
Замовника. Формування ТЗ та підбір обладнання відповідно до вимог замовника.
- Підготовка та подання тендерних пропозицій на комерційні торги, державні тендери системи Prozzoro та на
міжнародні тендери ЄБРР та ЄІБ.
Результат: Компанія виграла як субпідрядник і партнер консорціуму тендер реалізації проектів ЄБРР
модернізації обладнання АЕС України.
- Узгодження умов та підписання контрактів із Замовником у тому числі за стандартами FIDIC.
Результат: Підписані 4-и субпідрядні договори на участь в програмах ЄБРР модернізації обладнання АЕС
України загальною вартістю більше 6 млн євро.
- Організація тендерів постачальників товарів та послуг. Аналіз пропозицій підрядних організацій, проведення
переговорів щодо зниження ціни та інших умов угоди. Підготовка та підписання контрактів з підрядними
організаціями та постачальниками обладнання та послуг.
- Управління реалізацією проекту. Координація підрядних організацій. Управління проектною групою
підприємства. Контроль над виконанням термінів реалізації проекту.
- Організація та документарне забезпечення проведення приймально-здавальних випробувань обладнання
на заводі-виробнику.
- Супровід постачання обладнання з-за кордону. Супровід митного очищення обладнання.
- Управління прийманням обладнання Замовником. Організація проходження вхідного контролю продукції
об'єкті.
- Організація проведення технічного нагляду під час монтажу та налагодження обладнання, а також навчання
персоналу.
Результат: Виконані постачання обладнання з м. Баку (Азербайджан) відповідно до підписаних 4-х договорів
та виконані роботи з монтажу поставленого обладнання на суму більше 6 млн євро.
- Фінансовий контроль за проведенням оплати за проектом. Дотримання термінів, обсягу та порядку оплати
від замовника, підрядників та постачальників.

• МЕНЕДЖЕР З МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
з 10.09.2017 - 15.07.2018 (1 рік)
ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДІКС» , м.Кропивницький , Україна
Основна продукція: програмно-технічні комплекси платформи RadICS на базі вільно програмуємих матриць
(FPGA) для зарубіжних АЕС.
https://radics.tech/

НА ПОСАДІ МЕНЕДЖЕРА З МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДІКС»
ВИКОНУВАВ НАСТУПНІ ФУНКЦІЇ ТА ДОСЯГ НАСТУПНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ:
- Комунікація із іноземними контрагентами. Ведення ділового листування, здійснення ділових переговорів
англійською мовою.
Підготовка тендерних пропозицій для іноземних державних енергетичних компаній. Для АЕС Embalse
(Аргентина), АЕС PAKS (Угорщина) та АЕС Козлодуй (Болгарія).
Результат: Підготовлені 4-и структурні тендерні пропозиції відповідно до вимог міжнародних компаній,
сумарною вартістю більше 3 млн євро.
- Підписання міжнародних контрактів із Замовником, підрядними організаціями та постачальниками
обладнання.
Результат: Підписані субпідрядні контракти на виконання монтажних робіт та постачання обладнання для
модернізації першого енергоблоку Болгарської АЕС «Козлодуй».

Резюме: Олексій Шишканов
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сторінка 4з 5
- Координація постачання обладнання за кордон. Організація митного оформлення продукції України.
Сприяння митному очищенню продукту на стороні Замовника.
Результат: Виконана перша в компанії поставка в Бразилію на АЕС Embalse (Аргентина) тестової продукції.
- Розробка стандартів підприємства Системи менеджменту якості з оптимізації бізнес-процесів «Підготовки
тендерних пропозицій», «Управління проектами».

• ІНЖЕНЕР ВІДДІЛУ З ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ
з 10.09.2012 - по 10.09.2017 (5 років)
ПАТ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДІЙ» , м.Кропивницький , Україна
ПАТ «НВП «Радій »» . Основна продукція: програмно-технічні комплекси для вітчизняних та зарубіжних АЕС.
http://www.radiy.com/en/
У ПОСАДИ ІНЖЕНЕРА ВІДДІЛУ З ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПАТ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДІЙ»,
ВИКОНУВАВ НАСТУПНІ ФУНКЦІЇ ТА ДОСЯГ НАСТУПНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ:
- Підготовка комерційних пропозицій. Координація підготовки технічної пропозиції згідно з Технічними
вимогами Замовника.
Результат: Перемога в більше ніж 20-ти державних тендерах на закупівлю обладнання для модернізації АЕС.
Відсутність відхилень від тендерної документації та ТЗ зумовило швидке проходження тендерної процедури.
- Підготовка та подання тендерної пропозиції як на комерційні торги, електронні тендери системи Prozzoro
так і на міжнародні тендери ЄБРР та ЄІБ.
Результат: Підготовлені та подані більше 5-ти пакетних тендерних пропозицій за програмою ЄБРР в сфері
модернізації обладнання АЕС України сумарною вартістю більше 20 млн євро.
- Модерація нарад проектної групи, аудит виконання графіку реалізації проектів. Адміністрування реалізації
проектів.
- Відповідальний у відділі за Систему менеджменту якості (СМК). Підготовка стандартів підприємства та
методика якості за ISO 9001, проведення навчання та контроль за їх виконанням.
Результат: Підготовлено 4-и стандарти підприємства (СТП) та 4-и Методики якості (МК), які описували
контроль якості виконання процесів відділу договірної роботи.

ОСВІТА
• PROJECTOR: PROJECT MANAGEMENT IT • з 01.12.2022р – 06.03.2023р.
Підвищення кваліфікації в сфері управління ІТ проектами.
• САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ •
З самостійно вивчених та опрацьованих матеріалів найважливіше:
- PMbok 5 th ed , стандарти FIDIC Yellow, Orange Book
- Міжнародний стандарт ISO 21500:2012 Управліннями проектами та Міжнародний стандарт ISO 9001:2010
Системи управління якістю
- Постійно займаюся самоосвітою та самовдосконаленням (книг та перегляд відеоуроків, відвідування семінарів та
онлайн тренінгів з: комунікацій, ведення переговорів, активних продажів, проектного управління, оперативного та
стратегічного планування, фінансового менеджменту, ризик-менеджменту, інновацій, оптимізації бізнес-процесів,
реклами та PR, програмування та ін.
• ПРИВАТНА ШКОЛА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ DASH • з 01.03.2017 - 01.06.2019 •
Приватні уроки англійської мови. На даний момент рівень знань англійської мови – В2 Upper-Intermediate .
• ТЕСТУВАННЯ ВІД SKILL UP • з 10.09.2019 - по 20.11.2019 •
Отримано теоретичні знання та практичні навички тестування ПЗ.
• КУРС JAVA START, JAVA OOP ВІД KIEV.PROG.UA • з 06.09.2018 - по 04.02.2019•
Отримано базові знання програмування мовою Java , та методологією ООП.
• КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ PM IMA • з 06.02.2017 - по 30.01.2018•
Корпоративні курси з: управління промисловими проектами (заснований на курсі «Project management»
International Management Academy , AFW Wirtschaftsakademie Bad Harzburg GmbH), управління командою,
управління процесами, формування та контроль виконання бюджету, особистий тайм-менеджмент, підготовка
тендерних пропозицій, формування звітності проекту.
• ВИЩА ОСВІТА: ДИПЛОМ МАГІСТРА • 27 червня 2013 року • спеціальність: Фінанси та Кредит •
Центральноукраїнський національний технічний університет (ЦНТУ), м. Кропивницький

Резюме: Олексій Шишканов
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сторінка 5з 5

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: