Людмила
Спеціаліст з обліку
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10401183
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ЗАХАРКІВ ЛЮДМИЛА ЯРОСЛАВІВНА
Посада: начальник відділу, економіка та фінанси
Рівень доходу: від 20 000 ₴
Дата народження: 12 квітня 1985 р.
Місце проживання: м. Київ
Контактні дані:
📞 [
📨ел.почта:[
Про себе:
• швидко навчаюсь
• цілеспрямована
• відповідальна
• пунктуальна
• уважна до деталей
• вмію працювати з великими об’ємами
• стійка до стресів
• вмію працювати в команді
• вмію організувати свій час
• Володіння мовами:
• українська, російська – рідні
• англійська – А-1
ПК: впевнений користувач (MS Office, Іпро, Парус, АСКОД)
Знання законодавства України:
• про бухгалтерський облік та фінансову звітність
Громадська діяльність
• веду активну діяльність спрямовану на допомогу військовослужбовцям та сім’ям вимушених переселенців
Додатково:
• наявність закордонного паспорту
• наявність посвідчення водія
Освіта:
• Державна академія статистики, обліку та аудиту, Облік та аудит, 2007 (спеціаліст)
• Державна академія статистики, обліку та аудиту, Облік та аудит, 2009 (магістр)
Додаткова освіта, сертифікати і декларації:
• Щорічне підвищення кваліфікації згідно до вимог посади державного службовця
•
Професійні навички і знання:
• формування та подача фінансової звітності
• обробка фінансової звітності підвідомчих установ
• формування меморіальних ордерів
• ведення клієнт-банк
• обробка банківських виписок
Особисті якості:
• відповідальність;
• уважність до деталей та послідовність;
• стійкість до стресу
Рекомендації:
• надам за запитом.
Досвід роботи:
06.03.2009– теперішній час
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції ( м. Київ)
Начальник Центрального відділу оплати праці (2 роки) Управління бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення, попередньо Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
Посадові обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
• Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності підприємства.
• Обробка інформації внутрішньогосподарського обліку установи.
• Облік руху коштів, своєчасна обробка виписок банку.
• Своєчасна відображення інформації по надходженням і видаткам підвідомчих установ.
• Обробка та автоматизований облік первинних бухгалтерських документів за розрахунками з дебіторами та кредиторами.
• Формування, обробка та подача до контролюючих органів фінансової звітності.
• Облік руху коштів на рахунках підприємства, ведення обліку основних засобів та інших матеріальних цінностей, формування меморіальних ордерів, формування та подача звітності.
• Робота у відділі оплати праці (перевірка Меморіального ордеру №5 з бухгалтерським обліком)
• Складання бюджетної та фінансової звітності (Баланс), подання до Державної казначейської служби та Міністерства юстиції України
Похожие кандидаты
Товарознавець
Киев
Товарознавець ресторану
15000 грн, Киев
Товаровед, заведующий складом, экспедитор
20000 грн, Киев, Удаленно
Товарознавець, менеджер з закупівель в ресторан
Киев
Товарознавець
Киев
Фахівець з обліку
Киев