Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2024 Файл

Євгенія

Адміністративний директор, заступник директора, бізнес-асистент

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Євгенія Юріївна
Фактична адреса: Київ
Моб. телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2008 р., Національний аерокосмічний університет ім. М .Є. Жуковського «Харківський
авіаційний інститут»
Спеціальність: психологія
Кваліфікація: психолог

Досвід роботи:
10.2018р. – 12.2023р. Будівельна компанія
Заступник директора/Операційний директор/Особистий помічник
Обов’язки:

1. Розподілення, планування фінансової складової та контроль руху коштів.
2. Прорахунок прибуткової та видаткової частини об’єкта.
3. Виконання поставлених власником компанії обов'язків та задач + особистих.
4. Робота зі службою безпеки компанії – постановка задач.
5. Робота з IT службою компанії – постановка задач. Організація роботи на сервері.
Контроль доступу для інших працівників.
6. Робота з юристом по ключовим питанням: договорів (ЗЕД, купівлі-продажу,
поставки), реєстрація компанії та інше.
7. Робота по написанню пояснень по розблокуванню податкових накладних, спільно з
юристом, бухгалтером.
8. Знання професійного правового поля.
9. Клієнт-банк. Валютні операції. Спілкування з банками. Відкриття рахунків.
10. Документообіг. Перевірка документів.
11. Планування, розподіл робочих процесів та контроль їх виконання.
12. Організація гідних умов офісу для кожного члена компанії. Починаючи з пошуку
офісу. Адміністрування офісу.
13. Пошук працівників.
14. Створення бази потенційних клієнтів.

06.2009р. – 09.2018р. Компанія з управління активами
Начальник відділу операцій з цінними паперами
Обов’язки:

1. Робота з договорами купівлі-продажу, обміну, комісії.
2. Повний супровід договору від початку до повного виконання умов.
3. Робота зі зберігачем цінних паперів, брокером.
4. Документообіг.
5. Фінмоніторінг.
6. Контроль оплати за договорами.

Професійні навики:
Уміння створювати і вести роботу «з нуля». Управління персоналом.
Уміння працювати в системах «Клієнт-Банк», робота з договорами. Досвідчений
користувач ПК.
Особисті якості:
Пунктуальна, конфіденційність, комунікативна, цілеспрямована, організована, вміння
працювати в команді, маю вміння вирішувати складні задачі, в тому числі організаційного
характеру, залюбки і швидко навчаюсь новому, уважність до деталей, дисциплінованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: