Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Андрій

Заступник комерційного директора

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Ивано-Франковск, Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник комерційного директора

с 06.2022 по 02.2024 (1 год 8 месяцев)
Мережа магазинів Копійочка, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

Магазини Копійочка - це одна з найбільших мереж на Західній Україні. Концепція магазинів Копійочка полягає у продажу товарів для дому та товарів першої необхідності за низькими цінами. На січень 2024 року мережа нараховує більше 370 магазинів.



Основні обов'язки:

- Виконання планових показників KPI
- Організація та контроль роботи напряму Дрогери та ВТМ в категоріях: Побутова хімія, Догляд за собою, Догляд за дитиною, Чоловічий догляд
- Аналіз динаміки продажів напряму Дрогері та ВТМ; Робота зі звітами
- Проведення переговорів, робота з виробниками та покращення торгових умов: P&G, LOREAL, Henkel, Schwarzkopf, Beiersdorf, Colgate, Unilever, Johnson& Johnson, та інші.
- Аналіз ринку та роботи конкурентів
- Робота з асортиментними матрицями
- Контроль ціноутворення мережі та конкурентів, затвердження переоцінок
- Затвердження акцій на нові промо періоди
- Затвердження ротацій по асортименту
- Затвердження асортиментних планограмм
- Затвердження ЗЕД замовлень напрямку та контроль відвантажень імпортного товару
- Формування плану та контроль запуску нових товарів ВТМ
- Контроль роботи відділу ВТМ відповідно до річного планування
- Затвердження тендерів ВТМ
- Контроль рівня сервісу постачальників
- Навчання команди та нових співробітників (переговори з постачальниками, формування промо календаря, робота з асортиментними матрицями, робота зі звітами, проведення тендерів та ін.)

Керівник відділу "Нон Фарма"

с 11.2021 по 06.2022 (7 месяцев)
Подорожник, мережа аптек, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Аптеки «Подорожник» - найбільша мережа аптек України, яка займається торгівлею товарів медичного призначення, догляду та косметики. На липень 2023 року нараховує близько 1600 аптек на всій території України.

Основні обов'язки:

- Організація та контроль роботи напрямку Нон Фарма
- Аналіз роботи конкурентів ( асортимент, ціноутворення, акціювання)
- Розробка та узгодження стратегії розвитку напрямку: пропозиції по розширенню ВТМ, введенню нових товарів в категоріях, роботі з акціями та з постачальниками)
- Проведення тендерів та покращення умов в категорії Вироби медичного призначення по постачальникам: Долфі Україна, Тетафарм, Юрія Фарм, Медіко, Алком, Алексфарм та ін.
- Проведення переговорів, покращення торгових умов з виробниками: Нутриція, Нестле, Колгейт, Кімберлі Кларк, Johnson& Johnson та інші.
- Розробка, узгодження з виробниками та впровадження промо календаря на півріччя
- Пошук нових закордонних виробників для ексклюзивної представленості нових ТМ в категоріях
- Затвердження ротацій по асортименту
- Контроль рівня сервісу постачальників
- Затвердження асортиментних планограмм
- Затвердження розміщення обладнання та категорій в нових аптеках мережі
- Навчання команди та нових співробітників (переговори з постачальниками, формування промо календаря, робота зі звітами, проведення тендерів та ін.)

Заступник директора ВТМ

с 09.2018 по 10.2021 (3 года 1 месяц)
Eva, лінія магазинів, Дніпро (Роздрібна торгівля)

EVA – лідер українського ринку формату дрогері, одна з найбільших мереж на території України. Основний асортимент - парфумерія, декоративна косметика, товари по догляду за обличчям, тілом і волоссям, прикраси та біжутерія, а також товари побутової хімії та особистої гігієни. У 2021 року мережа налічує 1100 магазинів.

У безпосереднє керівництво входили такі категорії товарів:
Гелі для душу, Мило рідке та туалетне, Аксесуари для миття тіла, Чоловічий догляд, Побутова хімія, Освіжувачі повітря, Дезодоранти, Паперова продукція


Основні обов'язки:


- Забезпечення безперебійної роботи напряму та виконання поставлених завдань
- Контроль виконання планових показників KPI напрямку
- Робота зі звітами; регулярний аналіз динаміки продажів напряму та груп товарів; частки в ТО, маржі та оборотності; аналіз L4L; Nielsen
- Розробка заходів щодо досягнення та виконання планових показників
- Розробка та узгодження стратегії розвитку напряму на найближчі 2 роки
- Затвердження та контроль ціноутворення напрямку
- Контроль роботи напрямку по ЗЕД замовленням та з ЗЕД постачальниками
- Контроль рівня сервісу постачальників та забезпеченості товару
- Зустріч з постачальниками, проведення річних переговорів, покращення торгових умов
- Відвідування виставок, пошук нових ідей та партнерів
- Навчання команди та нових співробітників (звітність, аналітика, брендинг, переговори)

Бренд-менеджер

с 10.2016 по 09.2018 (1 год 11 месяцев)
Eva, лінія магазинів, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

- Аналіз продажів у розрізі мережі та L4L: Продажі категорії, брендів та ВТМ; Динаміка приростів у шт та грн по мережі/ категорії/ ВТМ; Динаміка частки ВТМ та брендів у шт та грн, динаміка валового прибутку та маржі ВТМ; АВС аналіз
- Робота зі звітами Nielsen: аналіз зміни частки каналів в Україні; динаміки мережі в Parfumeries; аналіз щодо зміни частки брендів в Україні та Дрогері; аналіз ТОР SKU в Україні/ дроґери;
- Контроль виконання показників KPI
- Аналіз результатів акціонування ВТМ, ефективності промо-механік ВТМ та брендової продукції, коригування промо плану
- Розробка асортиментної стратегії розвитку ВТМ (ротації в асортименті, запуск нових проектів, нових ТМ, редизайн)
- Розробка виробничої стратегії розвитку ВТМ (нові ЗЕД контракти та країни, пропозиції щодо зміни рецептури/упакування)
- Моніторинг ринку зовнішніх конкурентів (on-line та off-line)
- Підготовка таймінгу запуску товарів-новинок
- Підготовка технічних завдань для відділу дизайну по підготовці макетів ТМ
- Контроль промальовки макетів, наданої інформації від постачальників та переддрукарської підготовки
- Контроль друку етикетки, узгодження кольоропроб; виїзд на приладку з метою контролю друку етикетки
- Узгодження з виробником паспорта продукту на товар-новинку
- Підготовка тендерного завдання та передача виробничому менеджеру для проведення тендеру
- Вибір виробника для нового проекту на підставі результатів тендеру, проведеного виробничим менеджером відділу ВТМ
- Контроль коректності розрахунків зі складання прогнозів закупівлі на квартал
- Контроль відвантажень продукції ВТМ від ЗЕД та українських постачальників
- Контроль залишків продукції ВТМ у мережі
- Складання графіка замовлення по ЗЕД постачальникам
- Узгодження, перевірка та коригування ЗЕД замовлень
- Складання промо-плану акціювання у мережевому виданні на півріччя
- Складання та узгодження плану просування ТМ в соцмережах ( анонс акцій та новинок в instagram та telegram каналі; e-mail та viber розсилки)
- Проведення вебінарів для персоналу магазинів
- Моніторинг асортименту внутрішніх та зовнішніх конкурентів
- Проведення переговорів із постачальниками, покращення комерційних умов

Керівник відділу Догляд за собою

с 03.2005 по 03.2016 (11 лет)
Prostor, Дніпро (Роздрібна торгівля)

ProStor – українська роздрібна мережа магазинів формату дрогері. Основний асортимент магазинів ProStor – товари краси: парфумерія, декоративна косметика, товари по догляду за обличчям, тілом та волоссям, прикраси та біжутерія, а також товари побутової хімії та особистої гігієни. У 2016 року мережа нараховувала 250 магазинів на території України.


Працював у мережі магазинів ProStor з перших днів заснування компанії.
Пройшов шлях від підписання першого контракту, введення до асортиментної бази мережі першого SKU, відкриття першого магазину до повноцінної роботи мережі, що складалась з 250 магазинів.
У безпосереднє керівництво входили такі категорії товарів:
Побутова хімія, Бритвенний комплекс, Жіноча гігієна, Догляд за порожниною рота, Засоби для миття тіла, Дезодоранти, Кремова група, Дитяча гігієна, Дитяча косметика та аксесуари.


Основні обов'язки:

- Забезпечення безперебійної роботи напряму та виконання поставлених завдань
- Контроль виконання планових показників KPI напряму
- Робота зі звітами; регулярний аналіз динаміки продажів напряму та груп товарів; Nielsen
- Робота з виробниками та узгодження умов співпраці: P&G, LOREAL, Unilever, Beiersdorf, Colgate, Johnson&Johnson, Henkel, Schwarzkopf та ін.
- Проведення переговорів, покращення торгових умов, укладання договорів
- Аналіз ринку та роботи конкурентів
- Контроль ціноутворення напряму
- Погодження пропозицій щодо формування товарного асортименту напряму
- Контроль та узгодження товарів, що беруть участь в акціях та мережевому виданні
- Підготовка пропозицій, розробка та реалізація нових проектів для компанії (міні продукти, органічні продукти, продукти харчування)
- Контроль рівня сервісу постачальників та забезпеченості товару через мережу
- Контроль та узгодження змін у планограмі
- Контроль роботи напряму та співробітників

Образование

ДГТУ

Металургійний, Дніпро
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

Управлінські навички Уміння аналізувати Самомотивація

Дополнительная информация

Тренінги:
1. "Категорійний менеджмент" CONplementation, Австрія
2. «Стиль управління керівників майбутнього» Т.Іллєнко, Україна
3. «Правила ведення переговорів» О. Маневич, Україна
4. «Стратегічне управління та категорійний менеджмент» Е Толчинін-Бурунський, Україна
5. «Розвиток персоналу: компетенції та зворотний зв'язок» Ю.Пєтухова, Україна
6. «Співбесіда кандидатів з особистісних компетенцій» Ю. Пєтухова, Україна
7. «Шість навичок з управління командою» Ю. Пєтухова, Україна

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: