Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 февраля 2024 Файл

Любов

Регіональний керівник

Возраст:
52 года
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДЕМЧЕНКО ЛЮБОВ ВАЛЕНТИНІВНА
(Регіональний керівник із соціального супроводу в Сумській області)

Дата народження: 14.12.1971
Місто : Суми
м.т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 1989 р. – червень1990 р, Глухівський професійно-технічне училище № 31, спеціальність секретар-друкарка;
вересень 1998 р. – червень 2001 р., Сумський аграрний державний університет сільськогосподарський технікум, спеціальність «Правознавство», диплом юрист молодший спеціаліст (заочна форма навчання м. Суми);
вересень 2002 р. – квітень 2005 р., Національний університет внутрішніх справ
м. Харків, факультет «Слідчо-криміналістичний», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
червень 2023 – тренінг «Нормативно-правове регулювання та практичне вирішення окремих проблем захисту внутрішньо переміщеним особам» м. Суми;
вересень 2023 – тренінг «Щодо документування міжнародних злочинів та надання правової допомоги жертвам таких злочинів» м. Суми

Досвід роботи:

04.1990
06.1992
секретар-друкарка Путивльської школи-інтернат
08.1992
07.2001
секретар суду Путивльського районного суду
07.2001
11.2015
служба в органах внутрішніх справ України
11.2015
09.2017
служба в Національній поліції України
01.2018
по теперішній час
начальник відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення та розвитку інфраструктури, Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області

Під час роботи в Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області виконувала такі обов’язки:

1) організовувала:
отримання від структурних підрозділів Координаційного центру, регіональних та місцевих центрів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
участь у нарадах, інших заходах, що проводяться Регіональним та Координаційним центрами або за їх участю;
інформування директора Регіонального центру про покладення на Відділ виконання завдань, що не належать до компетенції Відділу, а також у випадках, коли відповідні структурні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
залучання керівників структурних підрозділів Регіонального центру та за їх згодою відповідних працівників для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього завдань.
забезпечувала:
1) організаційну підготовку, організацію та проведення зустрічей, нарад, засідань, робочих груп, семінарів, тренінгів, «круглих столів», конференцій та інших комунікативних заходів, зокрема з підвищення кваліфікації, у тому числі адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
2) контроль за веденням діловодства в Регіональному центрі, зокрема, за реєстрацією вхідної та вихідної кореспонденції, крім повідомлень про затримання осіб, постанов/ухвал про залучення захисника відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії; звернень громадян; запитів на публічну інформацію;
3) контроль за вчасним виконанням працівниками Регіонального та підпорядкованих місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – місцеві центри) наказів і доручень Координаційного центру та Регіонального центру;
4) оформлення трудових відносин працівників Регіонального центру;
5) організацію навчання та підвищення кваліфікації працівників Регіонального центру та місцевих центрів;
6) готувала проекти договорів, що укладаються Регіональним центром, здійснює правову експертизу проектів договорів та контроль за їх виконанням;
7) здійснювала представництва інтересів Регіонального центру в судах, інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
8) організовувала супровід проведення конкурсів з відбору адвокатів для надання безоплатної вторинної правової допомоги у межах компетенції Регіонального центру;
9) залучала працівників відповідних місцевих центрів (за погодженням з їх керівниками) для виконання спільних завдань та здійснення заходів з питань, що належать до компетенції Відділу;
10) подавала пропозиції щодо залучення представників відповідних місцевих центрів до участі в організації та проведенні конференцій, семінарів, робочих груп, нарад та інших заходів;
11) готувала проекти наказів Регіонального центру;
12) розглядала проекти меморандумів/угод про співробітництво з організаціями партнерами;
13) забезпечувала правильне застосування в Регіональному центрі нормативно-правових актів та інших документів відповідно до чинного законодавства, норм трудового, житлового, пенсійного та іншого законодавства, що стосується прав і законних інтересів працівників, подає директору пропозиції щодо вирішення правових питань, пов'язаних з діяльністю Відділу та Регіонального центру;
14) розробляла і впроваджувала Інструкцію з діловодства, Положення про архів Регіонального центру та номенклатуру справ;
15) надавала методичну та консультаційну допомогу працівникам структурних підрозділів Регіонального центру та місцевих центрів області;
16) відповідала за зберігання архівних документів, переданих до Регіонального центру;
17) організовувала проведення експертизи цінності в Регіональному центрі, підготовку описів, актів про вилучення документів для знищення.
18) вела облік особового складу Регіонального центру;
19) оформляла прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів директора Регіонального центру, вказівок керівництва відділу;
20) формувала і вела особові справи працівників, вносила зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
21) розробляла річні плани з кадрів;
22) готувала необхідні матеріали для атестаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
23) заповнювала, вела облік і зберігала трудові книжки (за заявами працівників Регіонального центру), визначала трудовий стаж, готувала довідки про місце роботи;
24) вела облік надання відпусток працівникам, здійснює контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
25) забезпечувала ведення діловодства в Регіональному центрі, зокрема реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, крім повідомлень про затримання осіб, постанов/ухвал про залучення захисника відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії;
26) вела архів особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готувала документи для передачі їх до архіву Регіонального центру;
27) забезпечувала підготовку довідкових, інформаційних, аналітичних, статистичних, звітних та інших матеріалів Регіонального центру в межах компетенції Відділу;
28) здійснювала збирання, оброблення, узагальнення та аналіз статистичної інформації від інших структурних підрозділів Регіонального центру, подання її до відділу аналізу даних управління інформаційних технологій та аналізу даних Координаційного центру;
29) вела військовий облік та бронювання в Регіональному центру
30) забезпечувала правильне застосування в Регіональному центрі нормативно-правових актів та інших документів відповідно до чинного законодавства, норм трудового, житлового, пенсійного та іншого законодавства, що стосується прав і законних інтересів працівників, подає директору пропозиції щодо вирішення правових питань, пов'язаних з діяльністю Регіонального центру.

контролювала:
стан діловодства у структурних підрозділах Регіонального центру.
стан трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Вела облік порушень трудової дисципліни.

здійснювала заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.

Професійні навички:
– володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word));
– знання законодавства України;
– навички складання різних юридичних документів;
– навички соціальної роботи;
– досвід колективної роботи;
– досвід роботи на керівних посадах;
– знання мов: українська – рідна; англійська starter

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікативність, організаційні навички, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна стійкість, пунктуальність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня
Діти: немає
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: