Дарина
Акаунт-менеджер
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Крюковщина
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10428916
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження:
06.05.1991
Місто:
Київ
Телефон:
[
E-mail:
[
Бажана з/п:
від 30 000
Досвід роботи:
Компанія «Е-Консалтинг»
Presale (Account manager)
(13 вересня по теперішній час)
-Актуалізація даних і формування звітів
-Створення задач для договору і контроль виконання
- Узгодження ТЗ, методики і протоколу тестування у замовника
- Оформлення нарядів замовлень
-Ведення протоколів зустрічей команд з замовником, (перед контролем
зобов’язань)
-Актуалізація контактних даних представників замовника в системі
- Підготовка даних для актів і рахунків для фінансових і нефінансових актів,
візування у замовника
- Створення КП на основі представлених оцінок
- Перерахунок та формування оцінок
- Оформлення запитів для калькуляції витрат
- Створення етапів, заведення угод, оформлення договорів
- Підготовка документації для переговорних процедур
- Створення специфікацій і управління етапами
-Контроль реєстру послуг
- Ведення протоколів зустрічей команд з замовником,
- Актуалізація контактних даних представників замовника в системі
- Контроль зобов’язань щодо підсумку зустрічей
Фахівець з логістики в Eldorado
(11 жовтня 2021р по 08 вересня 2023)
• Ведення тендерних процедур, участь у підготовці тендерної документації.
• Укладання договорів, додаткових угод, комунікація з контрагентами щодо звірки взаєморозрахунків, керування договорами та додатковими угодами з контрагентом.
• Формування та дотримання бюджету на транспортну логістику.
• Планування, організація та контроль ТО та ремонту автомобільних засобів.
• Ведення страхування автогосподарства компанії, обробка страхових випадків.
• Контроль та ведення ГСМ, ведення обліку складських операцій, проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, складання встановленої компанією звітності, контроль складських запасів.
• Ведення рахунків так контроль оплати у системі 1С.
• Кураторство над водіями компанії. Допомога у заповненні кадрових документів при прийомі, переведенні, звільненні, мобілізації, декреті. Облік відпусток, ведення графіку відпусток та контроль виконання, ведення табелю обліку робочого часу по підрозділу.
Адміністратор магазину в NOVUS
(липень 2021 – жовтень2021)
• аналіз виконання планів продажів протягом дня;
• забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажів магазину;
• організація і контроль основних технологічних процесів магазину кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в торговому залі, дотримання термінів реалізації продукції;
• організація, навчання і оцінка роботи співробітників торгового залу;
• забезпечення високого рівня обслуговування покупців.
Товарознавець в NOVUS
(жовтень 2019 – травень 2021)
• інвентаризація складу;
• контроль руху товару між філіалами;
• забезпечення магазину запасом товарів у довірених категоріям;
• контроль якості товарів, що надходять від постачальників,
у відповідності зі стандартами компанії та вимогами
законодавства України;
• ведення товарного обліку (первинної бухгалтерії) в магазині;
• забезпечення розміщення товарів у залі відповідно до затверджених специфікацій, з урахуванням термінів реалізації товарів;
• навчання, організація і контроль роботи продавців.
Товарознавець в BILLA
(квітень 2015 – вересень 2019)
• інвентаризація складу;
• контроль руху товару між філіалами;
• ведення первинної документації та контроль вивантаження прибуткових документів в базу;
• організація та контроль роботи персоналу (менторство);
• приймання товару, звірка замовлень, складання актів розбіжності;
• відстеження термінів реалізації товару;
• забезпечення розміщення товарів у залі відповідно до затверджених специфікацій, з урахуванням термінів реалізації товарів.
HR-manager в ПАТ “Райське Джерело”
(вересень 2013 – грудень 2014)
• пошук і підбір персоналу на вакантні посади;
• адаптація нових співробітників;
• формування і підтримка корпоративної культури компанії;
• координація проходження випробувального терміну;
• тестування та оцінка персоналу на відповідність до вимог компанії;
• розробка тренінгів та мотиваційних програм для персоналу;
• ведення звітності щодо якості і ефективності рекрутинга;
• формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву.
Економіст відділу супроводження
та контролю банківський операцій
в АТ “ЕРДЕ БАНК”
(вересень 2010 – січень 2013)
• формування документів за звітний період;
• облік архівних документів;
• обробка вхідної кореспонденції;
• супроводження інкасації.
Освіта:
2016 – Національна академія статистики, обліку та аудиту
напрям підготовки “Менеджмент”.
Професійні навички:
• ведення переговорів та вирішення спірних питань;
• легко адаптуюсь до змін у бізнес-процесах компанії;
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет).
Особисті якості:
Чесність, націленість на результат, вміння працювати з великими обсягами інформації, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Водійське посвідчення: так (категорія B).
Можливість відряджень: так.
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами
Крюковщина
Менеджер по роботі з клієнтами
Крюковщина, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами
Крюковщина