Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Іванна

HR-помічник

Город проживания:
Обухов
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

www.work.ua/resumes/2245359/

​ Голодько Іванна Петрівна
Дата народження: 15 серпня 1988 (35 років)
Місто: Обухів, Київська обл.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: не заміжня
​ Мета
Отримати роботу : менеджер по роботі з персоналом
Бажана заробітна плата: від 20.000 грн./міс. і вище, повна зайнятість

​ Досвід роботи
Секретар
з 10.08.2010 по 20.10.2010
Комерційний центр зайнятості
Обов’язки :
• Відстеження внутрішньої і зовнішньої документації;
• Прийом і розподіл вхідних / вихідних дзвінків;
• Ведення адміністративно-господарських справ;
• Підготовка друкованих матеріалів для конференцій, нарад, переговорів, зустріч гостей і клієнтів компанії;
• Робота з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс);
• Зустріч клієнтів;
• Робота з електронною поштою, Internet;
• Замовлення канцтоварів, чай, кава;
• Допомога у відділі кадрів (зустріч претендентів, надання анкет для заповнення, вхідні дзвінки).

Вихователь
з 10.11.2010 по 30.04.2012
НВК «Веселка»
Обов’язки :
Щоденна робота з дітьми:
• проведення занять, тренінгів, навчання дітей;
• застосування навчальних програм та методик;
• розроблення систем розвитку дітей;
• проведення розвиваючих ігор.

Організаційна робота:
• організація та проведення батьківських зборів;
• ведення навчальної та виховної документації.

​ Секретар
з 03.12.2012 по 07.03.2014

ТОВ Видавництво "Шкільний світ"
Обов’язки :
• Контроль і організація виробничого процесу відповідно до термінів і планів номерів отриманих від головного редактора, а саме: своєчасна здача матеріалів редакторами розділів, своєчасне отримання і здача дизайнерським відділом всіх початкових матеріалів, організація і проведення всіх запланованих заходів;
• Поповненням архівів фотозображень, організація і забезпечення доступу до нього членів редакції;
• Внесення правок в макет;
• Взаємодія з рекламним відділом (розподіл рекламних смуг, розміщення адрес в адресній книзі і т.д.);
• Допомога редакторам в пошуку необхідної інформації, ділових контактах і ведення загального ділового листування;
• Створення сітки номера відповідно до плану і заявки рекламного відділу;
• Підтримка порядку в бібліотеці та офісі в цілому;
• Взаємодія із співробітниками редакції направлена ​​на поліпшення якості видання;
• Контроль за правильністю оформлення, комплектність документів, які зберігаються у справі на кожне видання;
• Контроль за своєчасне одержання авторами авторських примірників;
• Реєстрація в журналі дати одержання рукопису від автора;
• Передача відредагованих рукописів і прочитаних редактором коректури до інших відділів видавництва, авторам, рецензентам;
• Робота з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс);
• Прийом кореспонденції і телефонних дзвінків.
Організатор культурно - дозвіллєвої діяльності
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва.

з 03.09.2014 по 16.11.2016

Обов’язки :
• Проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи, організація виставок, проведення вечорів розваг, концертів та інші форми дозвілля людей похилого віку;
• Самостійне розроблення та складання сценаріїв, тематичних програм, художньє оформлення приміщення, музичний супровод заходів;
• Складання кошторису видатків на проведення заходів;
• Висвітлювання подій на сайтах, які відбувалися в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району
м. Києва;
• Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника за організацію діловодства.

Педагог-організатор

Середня загальноосвітня школа №84

з 04.04.2016 по 30.06.2016 – посада педагога-організатора за строковим трудовим договором за сумісництвом
з 01.09.2016- прийнята на повну ставку посади педагога-організатора
з 01.10.2023 р. - 1 ставка - педагог-організатор, 0,5 ставки — соціальний педагог

Обов’язки :

• Сприяння розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об'єднань, допомога в плануванні їх діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з врахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів;
• Проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи;
• Наочне оформлення школи з тематики роботи, яку проводить;
• Організація державних свят, різноманітних вечорів у школи;
• Організація канікулярних відпочинків учнів;
• Залучення дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання;
• Планування своєї роботи, ведення у встановленому порядку документацію;
• Проведення заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, проведення індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками;
• Організація літнього відпочинку школярів: створення оздоровчих таборів різних типів, залучення до них, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
• Координування роботи органів учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надання їм організаційно-методичну допомогу в створенні умов для діяльності;
• Виконання обов’язків тимчасово відсутнього секретаря (хвороба, відпустка)

​ Освіта
​ Вища
с 09.2005 по 07.2010

Київський інститут ім. св. княгині Ольги, психологія, психолог, Київ.

У 2021 році закінчила магістратуру в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі за спеціальністю фахівець з соціальної роботи.

​ Професійні навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express), робота з офісною технікою
​ Додаткова інформація
Відповідальна, старанна, пунктуальна, комунікабельна, стресостійка.

Питання: Чому шукаю роботу саме менеджера по персоналу?
Відповідь: Тому, що це цікава,багатогранна та енергійна робота, на цій посаді має бути людина -універсал, людина,яка зможе ефективно підібрати кадри і знайти для компанії саме її людину. Менеджер по персоналу має розуміти, що усі люди різні, до кожного потрібно знайти підхід, а для того аби грамотно підібрати спеціаліста потрібно бути психологом,емпатійною людиною, комунікабельною і звичайно розуміти потреби замовника. На мою думку,я підходжу на цю посаду, хоча і не маю досвіду роботи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: