Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2024

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6821446

Адміністратор магазину, рекрутер, менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Ольга Гаваза


Конт.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто проживання: Київ
Освіта​
1998 -2000 рр. Кіровоградський Державний Технікум Статистики
Факультет: «економічний»
Спеціальність: «Облік та аудит» Диплом молодшого спеціаліста
2002 – 2004 рр. Уманський Державний Аграрний Університет
Факультет: «економічний»
Спеціальність: «Облік та аудит» Диплом спеціаліста
Професійний досвід​

05.2023-05.2024 Адміністратор (керуюча) мережі магазинів крафтового пива «Дудляр» в м. Київ
Основні обовʼязки- підбір локації, організація ремонтних робіт, запуск точок з «0», оформлення всіх дозвільних документів, ліцензій, робота з постачальниками, заключення договорів.
Пошук, підбір та навчання персоналу, проведення атестацій.
Розробка системи мотивації для персоналу.
Ведення Poster та касової дисципліни, первинна документація, інкасації продавців, відеоконтроль, аналізи продажів, розробка планів продажів.
Робота з клієнтами. Розробка маркетингових пропозицій для підвищення продажів та багато іншого.
В підпорядкуванні було 6 магазинів ( правий та лівий берег).
Основна задача- це безперебійна робота магазинів та отримання доходу компанії.

З 2000р. по 2020 здійснювала підприємницьку діяльність, як ФОП у наступних сферах:
• підбір та забезпечення персоналу ( кадрово-рекрутингова агенція).
З 2000 по 2019 підбір персоналу на підприємства в м. Кропивницький та інші регіони України. Були філії агенцій в містах Суми, Полтава, Кременчук, Світловодськ, Симферопіль.
Навчальний центр - Комп’ютерні курси та курси 1С:Бухалтерії (проведення навчання з подальшим працевлаштуванням за бажанням)
З 2011 по 2020 підбір персоналу для роботодавців країн Європи.
Ведення переговорів з роботодавцями. Проведення співбесід, узгодження кандидатів з роботодавцями, підготовка документів для відкритті робочих віз або без візові документи, страхування, заповнення візових анкет, супровід кандидатів на всіх етапах їх працевлаштуванні за кордоном.
• Робота в туристичній галузі з 2002 року організація та продаж турів Україною,
з 2013 року відкриття своєї турагенції “Olga-Travel” . Туристичні послуги в Україні та за кордоном, продаж турів, авіа та автобусних квитків, візова підтримка, страхові послуги, складання екскурсійних маршрутів, робота з індивідуальними та груповими замовленнями та ін.
2016-2020 рр. франчайзингова агенція «Анекс-тур турагенція»
Колектив 5 чол. менеджерів
10.2008 –12.2010
ТОВ «Епіцентр К» - м. Київ та м. Кропивницький
Менеджер з підбору персоналу (рекрутер). Пошук та підбір персоналу на різні позиції включаючи керівний склад, проведення співбесід, узгодження кандидатів з керівниками.
12.2010-05.2011
ТОВ «ДСК» «Вересень плюс»
Менеджер по персоналу (ВО Директор по персоналу) start-up проект
Формування нової команди, підбір персоналу на керівні посади всіх підрозділів підприємства (основні напрямки: дистрибуція, логістика (склад, транспорт), фінансовий відділ, IT, роздрібна торгівля (була мережа алко магазинів), робота в проектній команді по відкриттю нової мережі магазинів самообслуговування «Файно маркет»)
Розробка структури, складання штатного розкладу, посадових інструкцій.
Бюджетування витрат на персонал.
Розробка і впровадження процедур, що регламентують HR-процеси.
Розробка внутрішніх положень по роботі відділів і програм адаптації та стажування, навчання персоналу.
Організація зовнішнього та внутрішнього навчання співробітників.
Організація і проведення корпоративних заходів.
Впровадження бізнес-процесів на підприємстві.


Додаткова інформація
Володію ПК (офіс, 1С: Бухгалтерія, Інтернет, пошта і ін.)
Додаткові курси для HR, школа психології, НЛП
Швидко засвоюю нову інформацію.
Вмію працювати з людьми, легко знаходжу спільну мову.
До роботи ставлюся серйозно та відповідально.
Комунікабельна, організована, цілеспрямована, клієнтоорієнтована.
Маю великий досвід роботи керівником, досвід у сфері продажу послуг та рекрутингу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: