Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 февраля 2024 Файл

Юлия

Адміністратор, юрист

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

П.І.Б. Поліщук Юлія Юріївна
Конт.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Д.н. 21.03.1985
Освіта 2004-2007 Національна академія внутрішніх справ
України, спеціальність «Правознавство»

Досвід роботи:
06.2022 - поточний час - ТОВ «НАШНЕТ», юрист -
аналіз, підготовка і складання, погодження різного типу договорів (в т.ч. з доступу, сервітуту
тощо); консультування з питань чинного законодавства; розробка документів правового
характеру та надання висновків про юридичну спроможність документів, що вироблялись в
організації; підготовка відповідей на вхідну кореспонденцію, що потребує правового аналізу
(листи, претензії, запити тощо); регулярний моніторинг та аналіз чинного законодавства
щодо питань діяльності організації; взаємодія з правоохоронними органами всіх напрямків;
взаємодія з експлуатуючими організаціями - КЖСЕ, ОСББ, управляючими компаніями;
консультування щодо поточної діяльності організації; ділове листування з контрагентами
організації; ведення та облік реєстрів договорів, а також іншого документообігу; виконання
інших доручень керівництва тощо.

11.2016 – 09.2020 – ТОВ «Мережа Ланет», заступник начальника юридичного відділу –
аналіз, підготовка і складання договорів; консультування з питань чинного законодавства;
розробка документів правового характеру та надання висновків про юридичну спроможність
документів, що вироблялись в організації; складання позовних заяв, претензій, листів тощо
та захист інтересів організації у судах першої інстанції; взаємодія з правоохоронними
органами всіх напрямків; підготовка відповідей на вхідну кореспонденцію, що потребує
правового аналізу (листи, претензії, запити тощо); повний супровід діяльності організації у
профільних контролюючих органах щодо телекомунікаційної діяльності (ліцензування,
внесення до реєстрів, отримання дозволів та висновків, звітність); регулярний моніторинг та
аналіз чинного законодавства щодо питань діяльності організації; вирішення нестандартних
питань тощо.

12.2013 – 10.2016 – ТОВ «Хардтехсервіс», менеджер з адміністративної діяльності –
укладення та підтримка договорів з платіжними системами та фінансовими установами,
рекламними агенціями, типографіями, постачальниками та іншими контрагентами;
оформлення ліцензій та інших дозвільних документів для діяльності компанії; управління
корпоративною телефонією організації, вирішення поточних правових питань діяльності
організації.

10.2008 – 09.2013 – ТОВ «Квадротек», помічник генерального директора – погодження
умов співробітництва, проведення переговорів, укладення та підтримка договорів з
платіжними системами та фінансовими організаціями, рекламними агенціями,
типографіями, постачальниками та іншими контрагентами; укладення договорів та повний
супровід взаємодії з клієнтами – юридичними особами; оформлення ліцензій та інших
дозвільних документів діяльності організації; ведення первинної бухгалтерії; управління
телефонізацією офісу та корпоративною мобільною телефонією; ведення господарської
діяльності офісу; всі обов’язки діяльності офіс-менеджера (приймання та обробка вхідних
дзвінків, обмін кореспонденцією, забезпечення офісу і т.д.); виконання інших доручень
керівника.

10.2008 – 10.2009 – СТО «Mustang», адміністратор – реєстрація клієнтів, замовлення та
контроль за доставкою витратних матеріалів та запчастин, координація графіку прийому та
повернення транспортних засобів, реєстрація рекламацій, ведення бази даних.

02.2008 – 08.2008 – ЗАТ «Альфа-Банк», асистент Начальника Управління по роботі з
державними органами – організація робочого дня керівника; оформлення відряджень, віз,
командировок, виз, представницьких витрат; бронювання авіа білетів, готелів; прийом
вхідних дзвінків та кореспонденції; підготовка інформації по запиту керівника; виконання
інших доручень керівника тощо.

03.2007 – 02.2008 – ЗАТ «Альфа-Банк», адміністратор головного офісу – прийом та
маршрутизація вхідних-вихідних дзвінків, кореспонденції; моніторинг баз даних;
координація клієнтів; надання інформації щодо усього спектру діючих банківських
продуктів; прийом відвідувачів; виконання доручень.

07.2006 – 03.2007 – ЗАТ «Альфа-Банк», спеціаліст відділу продажу Управління продаж
та дистрибуції – консультації фізичним особам щодо умов споживчого кредитування;
документальний супровід оформлення кредитної угоди; підготовка внутрішньої звітності.

07.2005 – 06.2006 – ТОВ «Фортуна АРТ», менеджер з реклами – ведення угод з
клієнтами (база, формування та контроль презентацій, комплексні програми).

02.2005 – 07.2005 – МСЦ Шевченківського району, кадровий інспектор - ведення
кадрового діловодства, підбір персоналу, организація тренінгів.

Додаткові відомості:
Досвідчений користувач ОС Windows, Android .Чудові навички роботи з пакетом MS Office,
впевнене володіння широким спектром різноманітних офісних програм. Базові знання 1С.
Навички управління базовою офісною оргтехнікою. Знання ділової етики. Водійські
категорії А1, А, В.

Особисті якості:
Багатозадачність; комунікабельність; стресостійкість; прагнення до позитивного результату
досягнення поставленої мети; вміння вирішувати конфліктні ситуації; творче мислення;
вміння працювати як з командою, так і самостійно; ненав’язливо ініціативна; легко
навчаюсь і пристосовуюсь; вмію працювати по готовим скриптам, не виходячи за межі своєї
компетенції, але не ховаюсь за хибною скромністю; ціную довіру, розумію і дотримуюсь
поняття комерційної та особистої таємниць; не уразлива.

Особиста діяльність:
Член Громадської організації, яка допомагає людям з залежностями (реабілітація та
постадаптація).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: