Svitlana
Хостес (SPA-центр), помічник нотаріуса, івент-менеджера
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10448545
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 08.09.1977
Місто: Київ
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Знайти роботу в компанії, яка розвивається та дає змогу розвиватися своїм працівникам (адміністратор, хостес, менеджер, помічник нотаріуса).
Освіта:
вересень 1994 р. – червень 1999 р., Київський міжнародний університет цивільної авіації, спеціальність «облік та аудит», кваліфікація «економіст», диплом магістра (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
квітень - травень 2023 р. – курси англійської мови (онлайн), «EF Level 1 – Beginner – CEFR level A1».
вересень 2023 р. - січень 2024 р. – комплексний курс англійської мови (навчальний підручник) ФОП ГІРГІС МІШЕЛЬ ФАХРІ .
Досвід роботи:
Головний ревізор - інспектор
Січень 2000 р. – січень 2024 р. ДПС у м. Києві.
Функціональні обов’язки:
– обробка письмових запитів;
– підготовка та надання відповідей на листи та звернення;
– забезпечення взаємодії між усіма підрозділами організації;
– контроль за зберіганням та архівування документів;
– копіювання і сканування документів за запитом;
– опрацювання таблиць та баз даних;
– проведення консультацій в телефонному режимі;
– адміністрування податків та зборів;
– контроль за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів;
– робота з електронними реєстрами;
– складання та підготовка документів до адміністративного або судового оскарження;
– забезпечення конфіденційності та дотримання етичних норм.
Професійні навички:
– знання ПК – впевнений користувач (MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), соціальні мережі, сайти тощо);
– вміння користуватися офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– навички Інтернет продажу;
– навички ведення документообігу;
– грамотна письмова та усна мова;
– навички управління персоналом;
– вміння вільно вести переговори;
– знання мов: українська – рідна; англійська – розмовна, німецька – з словником.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації та в команді, ініціативність, порядність, акуратність, оптимізм, емоційна стійкість, організованість, здатність швидко навчитися новому, відповідальність, комунікабельність, відсутність шкідливих звичок, приємна зовнішність, поставлений голос для сценічної роботи та ораторської мови.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Можливість відряджень: так.
Водійські права: категорія «В».
Хобі: спорт (стретчинг, плавання, ковзани, велоспорт), іноземні мови, театр, балет, шиття, малювання, читання.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Ревізор інспектор, ДПС, 23 года 11 месяцев
Похожие кандидаты
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Киев
Помічник керівника, асистент, офіс-менеджер, аналітик
Киев
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Киев