Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 PRO

Віта

Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Координатор, менеджер, спеціаліст з документообігу

с 01.2000 по 04.2017 (17 лет 3 месяца)
Державна установа (Державні організації)

Образование

Бердянський університет менеджменту та бізнесу

Економіка підприємства, Бердянськ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Знания и навыки

Копірайтинг Швидкий набір тексту Пунктуальність Рекламний копірайтинг Самостійність Робота з великим обсягом інформації Уміння користуватись оргтехнікою Робота в команді MS Word Надсилання факсів MS Outlook Ведення архіву документів Саморозвиток MS Office Уважність Ведення документації Доброзичливість Комунікабельність Організованість Грамотна усна та письмова мова Оперативність Неконфліктність

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості: Маю у власному бекграунді досвід роботи на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування - 16 років, з них на керівній посаді майже 10 років. Завдяки досвіду можу фахово реанімувати будь-яку ,,закинуту,, ділянку роботи та відновити втрачену працездатність колективу. Маю високий поріг витривалості на складних функціоналах. Можу координувати проекти, які вимагають концентрації та вимогливості до себе і підлеглих. Дотримуюсь протягом трудової діяльності максимального рівеня відповідальності. Вмію мотивувати і організовувати людей з метою виконання поставлених завдань. Врівноважена, постійно займаюсь підвищенням самоосвіти. Комунікабельність та ввічливість до колег - пріоритет. Володію всіма процесами протокольного менеджменту та загального документообігу, скрупульозно відношусь до кожного з них. Протоколи, плани, наради, інструкції, регламенти - все це загартувало в мені уставну дисциплінованість. Володію функціоналом архівної справи. Пройшла шлях від головного спеціаліста з питань документознавства та роботи зі зверненнями громадян до керівника апарату районної ради. Додатково: маю досвід роботи рерайтера, копірайтера 2016-2024рр.
Додаткова освіта: спеціалізація -бухгалтерський облік, у 1999 році закінчила Харківський інститут професійного навчання, диплом Б04№290014

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: