Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Наталья

Офіс-менеджер

Возраст:
44 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е

Дундер Наталія Зінов’ївна

Дата народження : 13.05.1979р.

.
Адреса: м.Одеса, вул.Балківська, 193

телефон : м.т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: отримання посади офіс-менеджер
(з/п від 18000,00грн.)

Досвід роботи:
ТОВ «АЛАТЕКС»
12.05.2023
Посада – діловод
• створення договорів підряду, поставки по узгодженому шаблону та внесення їх в 1С;
• відправка договорів на юридичну експертизу;
• відправка контрагентам на підпис та контроль повернення підписаних договорів, актів, додаткових угод;
• створення додаткових угод, актів виконаних робіт (реалізація/надходження товарів та послуг);
• створення специфікацій в базі 1 С;
• заповнення повідомлень (декларацій) про початок та завершення виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1);
• обробка кореспонденції.
ТОВ «Т.Д.Т.» (оптова торгівля посуду)
01.08.2014 р. -31.07.2022р.
Посада – офіс-менеджер
ведення діловодства:
• виконання робіт із забезпечення співробітників компанії канцелярським приладдям, забезпечення життєдіяльності офісу;
• здійснення контролю за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівництва;
• оформлення договорів;
• оформлення наказів;
• підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків;
• прийом, облік, реєстрація та зберігання документів
робота з клієнтами інтернет магазину:
• прийом заявок від покупців інтернет магазину;
• обробка замовлень;
• робота в 1С (внесення замовлень, формування документів);
• оформлення квитанцій для Нової Пошти (ТТН);
• контроль доставки товару до покупця;
логістика:
• відвантаження товару зі складу по всім гіпермаркетам України: Епіцентрів, Експансій, Сільпо (робота з перевізником: створення заявок, друк та поклейка ТТН);
• друк та формування пакету документів для відвантаження: ВН+ТТН+Сертифікати якості;
• відстежування доставки товару;
• контроль повернення документів від покупців;
• вирішення конфліктних ситуацій (акти: пересорт, брак, порча)

ТОВ «Молочко» (торгівля молочної продукції)
01.04.2010р.-01.10.2012 р.
Посада – офіс-менеджер
- прийом замовлень від торгових представників та від клієнтів по телефону;
- робота в 1С (внесення залишків, приходів, замовлень, формування документів ...)
- аналіз наявності продукції та розподіл її по організаціях та маршрутах;
- роздрукування, підготовка та відправка документів на склад (вантажні накладні, залишки);
- роздруківка, підготовка та розподіл документів для експедиції (витратні накладні, поворотні накладні, вантажні та сертифікати)

ТОВ «Карбон» (будівництво базових станцій мобільного зв'язку)
02.04.2007 р. -30.12.2008 р.
Посада – адміністративний секретар
- здійснення роботи з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника;
- ведення діловодства, кореспонденції вхідної та вихідної, виконання різних операцій із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- придбання канцтоварів та інших засобів, для забезпечення роботи офісу;
- виконання разових доручень директора;
- робота з бухгалтерськими документами.

ДЕЗ «Бугаївський»
01.04.1999р.-22.12.2006 р.
Посада - бухгалтер-оператор
- нарахування комунальних послуг;
- введення оплати комунальних платежів за послугами;
- оновлення даних у особистій картці (виписка, прописка, приватизація…);
- розрахунок субсидій та пільг; ведення документації;
- робота з населенням;
- щомісячна звітність (оборотна сальдова відомість, передача даних до системи «ГЕРЦ»)
- робота касиром (прийом платежів за комунальні послуги)
Освіта: Одеський Державний Південноукраїнський педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського.
Спеціальність: вчитель початкових класів та болгарської мови.
Курси : Бухгалтерський облік ( ТОВ «Інститут сучасних професій»)
Комп'ютер: знання WORD, EXCEL, INTERNET, 1С , робота з оргтехнікою.
Особисті якості:
Чесність, уважність до деталей, дисциплінованість, комунікабельність, старанність, відповідальність, пунктуальність, аналітичний склад розуму.

Професійні навички:
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
– навички Інтернет продажу;
– навички ведення документообігу

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: