Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Наталія

Контент-менеджер

Возраст:
23 года
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Іващенко Наталія Миколаївна
Дата народження: 27.01.2001
Місто: Житомир
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram: https://t.me/natehatee
Рубрики: перекладач, редактор, контент-менеджер, модератор
Режим роботи: повна зайнятість, віддалена робота
Досвід роботи:
Менеджер по роботі з клієнтами
З 04.2018 – 08.2018 (4 місяці) компанія Brushme, м. Житомир
• робота в програмі 1С
• ведення обліку - прихід, витрати, переміщення між складами, списання
• консультація по товару та допомога вибору
• виконання плану продажів
Контент-менеджер/редактор
З 01.2020 – 03.2022 (2 роки) інтернет-спільнота «Blow Back Radio»
• переклад та редагування англомовних текстів на українську та російську мови
• перевірка інформації на фейк
• використання творчих підходів для підвищення зацікавленості аудиторії
• введення Instagram stories, регулярне оновлення і оптимізація контенту
• якісне написання текстового контенту для створення постів
• виробництво актуального та цікавого контенту, який відповідає вимогам аудиторії
• активна участь у взаємодії з аудиторією
• наповнення контентом телеграм-каналу (музичні добірки, опитування, вікторини, новини, відео, меми)
• створення власного боту для запланованого контенту в Телеграм
Продавець-консультант
09.2022 - 10.2023 (1 рік) український бренд одягу «Staff», м. Житомир
• компетентне ввічливе консультування клієнтів, активна участь у взаємодії з покупцями, відповідь на їх запитання, допомога у виборі товарів та забезпечення якісного обслуговування
• ведення продажів, вміння ефективно презентувати товари, виявляти можливості для додаткових продажів та переконливо впливати на вибір покупців
• робота в програмі 1С
• введення касових операцій, оформлення покупок, робота з готівкою та терміналом
• організація та контроль процесу прийому нового товару, відправка товару на склад, ревізія, пересортування
• забезпечення чистоти і порядку на торговому майданчику, відповідальність за оформлення вітрин
• викладка товару, розміщення та заміна цінників
• виконання плану продажів
• ретельне розуміння асортименту товарів, їхніх характеристик та переваг для надання інформованих консультацій
• сприяння створенню позитивного образу магазину, вирішення конфліктів або непорозумінь з покупцями
Освіта:
вересень 2018 р. – червень 2022 р., Державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, спеціальність Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська), диплом бакалавра (денна форма навчання).
Під час навчання проходила практику за спеціальністю в перекладацьких агенціях «Грейт» та «Всесвіт-інфо», отримала гарні відгуки від керівництва.
В професійні обов’язки входило:
• робота з перекладацькими програмами SDL Trados, CAT Tool
• письмовий переклад на англійську, українську або російську мову юридичних, нотаріальних та реєстраційних документів
• переклад статей для ЗМІ та публіцистичних текстів
• редагування та перевірка перекладу
В 2018 році закінчила підготовчі курси з англійської мови.
Знання мов:
Українська – вільно
Англійська – B2+
Німецька – B1
Іспанська – B1
Російська – вільно
Професійні навички:
• впевнене користування ПК (MS Office на рівні експерту)
• вміле користування з перекладацькими програмами SDL Trados, CAT Tool
• робота з онлайн-редакторами Canva, InShot, Lightroom, Picsart, VN
• досвід в написанні текстів для ЗМІ
• переклад документації
• вміння швидко опановувати нову інформацію
• здатність уважно слухати клієнтів, виявляти їхні потреби і надавати чіткі відповіді
• здатність ефективно працювати в умовах великої завантаженості та вирішувати проблеми на місці
Особисті якості:
• готовність брати на себе обов'язки та виконувати їх належним чином
• високий рівень усної та письмової комунікації для ефективного спілкування з командою
• здатність працювати в команді та робити внесок у спільний результат
• уміння швидко адаптуватися до нових умов та завдань
• здатність керувати різними завданнями та виконувати їх в обумовлені терміни
• готовність самостійно вносити ідеї та покращення в робочий процес
• високий рівень самоорганізації та стресостійкості
• старанність та дисциплінованість
• здатність звертати увагу на малі деталі
• уміння розуміти емоції інших людей, ефективно використовувати це у роботі
• готовність докладати зусилля до досягнення мети, незважаючи на труднощі
• відкритість до вивчення нових технологій та опанування професій

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: