Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 Файл

Олег

Національний менеджер

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кузнецов Олег Олександрович

Дата народження: 02.06.1975
Освіта: Вища
Сімейний стан: одружений
Місце проживання: м. Київ
Контактна інформація: м. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: отримання посади Національного менеджера (заступник директора, керівник відділу) по роботі з торговими мережами

Досвід роботи:
(у зворотньому хронологічному порядку)

14.11.2013
14.11.2023
Житомирський м`ясокомбінат, Київ
Сфера діяльності: FMCG
Штат: відділ продаж – 5000 осіб
Посада: Заступникь Директора (керівник відділу) по роботі з торговими мережами
Хто у підпорядкуванні (кількість, посади): Національні КАМи, супервайзери, менеджери, мерчендайзери, аналітік
Обов‘язки:
• ведення переговорів з торгівельними мережами
• укладання договорів з торговельними мережами з максимально вигідними умовами
• реорганізація работи відділу на початковому этапі, впровадження стратегічного та оперативного планування, покриття торгових мереж на національному рівні
• планування продажів у торгових мережах (місяц, квартал, рік) відповідно до загальної стратегії продажів
• вжиття заходів спрямованих на збільшення прибутку компанії від продажів у торгових мережах, зниження витрат
• контроль за дотриманням умов роботи з торговельними мережами відповідно до досягнутих домовленостей
• контроль за работою торгової команди та організація работи з метою забеспечення планових та оперативних задач, коучінг торгової команди
• аналіз эфективності работи з торговельними мережами, підготовка відповідних звітів керівництву
• забеспечення відсутності дебіторської заборгованості
• розробка, прорахунок акцій по стимулюванню продажів, аналіз эфективності акцій
• планування, складання та захист бюджету витрат відділу (месяць, квартал, рік)
• аналіз информації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження)

Досягнення: Фокус команди на найбільш пріоритетных продуктах (брендах), призвів до суттєвого збільшення обсягів продажу.
03.03.2011
12.07.2013
UKRPRODUCT GPOUP, Киев
Сфера діяльності: FMCG
Штат: відділ продаж – понад 500 осіб
Посада: з 01.01. 2013 Директор Департаменту Продаж та Дистрибуції (керівник відділу) по работі з торговими мережами, з 03.03.2011 заступник Директор Департаменту Продажів та Дистрибуції по работі з торговими мережами
Хто у підпорядкуванні (кількість, посади): у прямому підпорядкуванні - Національний менеджер по роботі з торговими мережами (ЦО UPG), аналітики департаменту продаж та дистрибуції UPG, у функціональному підпорядкуванні – співробітники філій: комерційні директори, КАМи, супервайзери
Обов‘язки:
• ведення переговорів із торгівельними мережами
• укладання договорів з торговими мережами з максимально вигідними умовами
• вжиття заходів спрямованих на збільшення прибутку компанії від продажів у торгових мережах та зниження витрат
• розробка та реалізація планів продажів у торгових мережах згідно із загальною стратегією продажів
• збільшення обсягу продажів у торгових мережах
• стратегічне та оперативне планування, координація работи відділів семи філій по работі з торговельними мережами
• робота з дистриб‘юторами (не прямі відвантаження)
• розробка, прорахунок акцій із стимулюання продажів. Забеспечення реализації акцій у торгових мережах, аналіз эфективності акцій
• аналіз эфективності роботи з торговельними мережами, подготовка відповідних звітів до керівництва
• забеспечення відсутності дебіторської заборгованості,
• планування, складання та захист бюджету затрат відділу (месяць, квартал, рік)
• аналіз інформації про попит на товари, причини йго зміни (підвищення, зниження)
• підготовка та проведення сторчеків и коучингів торговіх команд

Досягнення: завдяки змінам проведених у роботі відділів філій щодо впровадження загальної стратегії продажів як у каналі в цілому так і в кажній торговій мережі (лістінг новинок, збільшення основної представленості за рахунок введення додаткових позицій) значно покращилася представленість продукції компанії в мережах, що в свою чергу призвело до суттєвого збільшення обсягів продажу.

03.01.2006
01.12.2010
Nestle Ukraine, Киев
Сфера діятельності: FMCG
Штат: 800 осіб
Посада: з 01.04. 2008 Провідний менеджер з оптової торгівле, з 01.11.2006 Менеджер по работі з ключовими клієнтами, з 03.01. 2006 Менеджер роздрібної торгівлі
хто в підпорядкуванні (на останній посаді): Регіональні КАМи, супервайзери, мерчендайзери, аналітик
Обов‘язки (на останній посаді):
• ведення річних переговорів із мережами супермаркетів
• укладання договорів із торговельними мережами з максимально вигіднимими умовами
• планування річних продажів у тонажі та гроші
• планування річних маркетингових витрат
• укладання договорів з торговими мережами з максимально вигодними умовами
• контроль торгових мереж на национальному рівні
• проведення акцій на національному рівні
• лістінг новинок
• формування актуального асортименту и асортиментних матриць що куруються в мережах
• контроль за ціновою політикою
• побудова та контроль роботи регіональних команд
• підготовка и проведення сторчеків та коучингів

Досягнення: завдяки змінам проведених у кожній торговій мережі (збільшення основної представленості та додаткових місць) значно покращилася представленість продукції компанії в мережах, що в свою чергу призвело до суттєвого збільшення обсягів продаж.

Освіта:

Нікопольский экономічний університет
Факультет: менеджмент, адміністрація

Спеціальні навички:
• РС (Word, Excel, PowerPoint, I-net).
• Іноземні мови: англійська базово.
• Посвідчення водія (категорія В).
• Тренінг «Жорсткі переговори».
• Тренінг «Тактика та техніка складних переговорів»

Особисті якості:
Целеспрямованість, наполегливість, оріїнтація на результат, творчий підхід у вирішенні проблем, вміння працювати у команді, почуття гумору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: