- PRO
Галина
Менеджер-аналітик, економіст-фінансист, бізнес-асистент керівника (звітність, аналітика)
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 59 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10489234/
Опыт работы
Менеджер - аналітик відділу управлінського контролю. Асистент Генерального Директора
с 02.2001 по 12.2023
(22 года 10 месяцев)
ТОВ"Рекс Шуз Мейкер лтд" - підприємство групи компанії Calzaturificio "Carmens SpA", Італія, Київ (Легка промисловість)
•Корпоративна управлінська звітність: Аналіз виробничих, економічних та фінансових показників роботи компанії, аналіз відхилень план-факт, контроль і аналіз план-факту щомісячних і річних бюджетів доходів і витрат підрозділів та філій компанії.
•Аналіз та систематизація даних по напрямкам діяльності компанії: виробництво взуття на експорт за схемою переробки продукції на давальницьких умовах, та виробництво взуття на внутрішній ринок. А саме: матеріали, сировина, готова продукція.
•Участь у підготовці бюджету компанії на рік / окремий період за вимогою керівництва. Формування структури бюджету на основі вихідних даних з виробничих потужностей, запланованої кількості продукту до випуску, сезонності роботи, розрахунки необхідної кількості персоналу по окремим підрозділам / філіям / компанії в цілому.
•Автоматизація підготовки звітності для митниці (Excel).
•Контроль та нарахування заробітної пати на виробничих філіях компанії та центральному офісі згідно з внутрішніми правилами підприємства (500+ працівників).
•Участь у розробці системи оплати праці, мотивації працівників разом з італійськими партнерами та подальша її актуалізація. Розробка та актуалізація штатного розкладу компанії, шкали заробітних плат (філії, офіс).
•Прогнози та моделювання росту ФОП при впровадженні змін шкали заробітних плат (філії, офіс)
•Щоденна / тижнева / місячна / річна звітність та ad hoc звіти за всіма напрямками на вимогу власника бізнесу та Генерального Директора.
•Організація та керування відповідними напрямками на філіях компанії.
•Ведення ділової переписки з італійськими партнерами. Усні та письмові переклади з / на італійську.
•Кадрове діловодство компанії..
•Офіс-менеджмент головного офісу в м.Києві.
Образование
Київський державний Університет ім. Т.Г.Шевченко
Геологічний факультет за спеціальністю гідрогеологія та інженерна геологія, Київ
Высшее, с 1984 по 1988 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Другі державні курси іноземних мов
1985, 2 роки
Знания и навыки
- MS Office
- MS Excel
- Power Query
- MS Word
- MS Access
- Power Pivot
- Відповідальність
- Аналітичне мислення
- Організованість
Знание языков
Итальянский — выше среднего
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 01.1983 - 01.1988: інженерна гідрогеологія (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ)....
Похожие кандидаты
-
Економіст, помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Економіст, фінансист, асистент, помічник керівника, секретар
Киев -
Фінансовий менеджер, контролер, фінансист, помічник фінансового директора
20000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев