Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 марта 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10502814

Керівник підприємства

Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЧУМАК Михайло Якович
Дата народження 24 березня 1974 (49 років)
Мешкаю: м. Дніпро Бажана посада: Керівник Бажаний оклад: від 30 000 грн. Контактна інформація: Телефон, Wats App, Viber, Telegram [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
Командир роти охорони та роти розмінування 783 Полк охорони ДССТ ОУВ «КАХОВКА» лютий 2022 – грудень 2023 р.р.
Воконання службових обов’язків згідно штатно-посадової інструкції та оперативно-тактичних бойових розпоряджень. В підпорядкуванні 120 осіб згідно ШПС. Безперечна службова характеристика. Маю нагороду від бригадного генерала Михайла Драпатого. Демобілізований за станом здоров’я. УБД. Інвалід 2 групи.
РЕЗУЛЬТАТ: Відсічь, оборона, штурм, охорона та оборона важливих інфраструктурних об’єктів у Дніпропетровській, Миколаївський та Херсонський областях (Правобережжя р. Дніпро).
Помічник-консультант на громадських засадах депутата Дніпропетровської обласної ради, першого заступника Голови Дніпропетровської Обласної Державної Адміністрації КУЖМАНА Олега Миколайовича 2014-2022р.р.
• Адміністрування та управління роботою громадської приймальні депутата на окрузі№32 (3 чол. Начальник, заступник та секретар);
• Адміністрування виконання плану соціально-економічного розвитку округу № 32 Солонянський район, Дніпропетровської області:
- Збір і вивчення можливості вирішення проблемних питань округу.
- Внесення проектів рішень в план соціально-економічного розвитку села, ОТГ, району, області.
- Контроль виконання проектно-кошторисної документації.
- Залучення джерел фінансування з бюджетів різного рівня проектів (ДФРР, Держ. Субвенції для ОТГ, обласний бюджет, Гранти від ЄБР).
- Супровід та контроль виконання проектів будівництва і реконструкції об'єктів та інфраструктури.
- Підготовка супровідних документів і юридичного супроводу до відповідних органів, в разі виявлених порушень використання державних кошт.
- Взаємодія з Держ. установами нагляду і контролю.
- Взаємодія та комунікація з громадськими організаціями, засобами масової інформації та телебаченням.
- Організація заходів (зустрічі, концерти, фестивалі, урочисті відкриття об'єктів будівництва та реконструкції).
- Матеріально-технічне забезпечення, охорона та супровід.
-Аналітична робота (аналіз проектів рішень обласної, районної, ОТГ, сільських рад депутатів).
- Підготовка супровідних документів для доповнень, виправлень, заміщення та ін. Проектів рішень рад депутатів всіх рівнів.
- Вирішення проблемних питань виборців, які звернулися до громадської приймальні.
- Планування, бюджетування, адміністрація, звітність.
РЕЗУЛЬТАТ: Найбільший показник вирішення проблемних питань округу (доклад показників надається в форматі .xls за потребою).
• Редакція газети «ЛЮБИЙ КРАЙ» (11 чол. Директор, головний редактор, дизайнер-верстальник, секретар, 5 позаштатних кореспондентів, адміністратор веб ресурсу lubiykray.info, головний бухгалтер):
- Планування, бюджетування, адміністрація, звітність виконання поставлених цілей і завдань в області інформаційно-аналітичної роботи видавництва газети.
- Адміністрування і робота з кадрами.
- Соціологічні дослідження в області економіки і політики.
-Взаємодія з УКРПОШТА в області поширення рекламної продукції та роботи з передплатниками області.
РЕЗУЛЬТАТ: За перший рік, з нуля, редакція отримала усі дозвільні сертифікати та друкувала видання об’ємом 15000 екз. на місяць.
• Адміністрація та управлінняроботоювиборчого штабу у виборчій компанії кандидата в депутати до ВерховноїРади України округ №40. (47 чол. Юридичний відділ - 3 чол., Дизайн і поліграфія - 2 чол., Медіагрупа - 2 чол., Орговік - 1 люд., нач. штабів в окрузі - 5 чол., заст нач. штабів в окрузі - 5чол. , секретаріат - 6 чол., Водії - 3 чол., АХЧ - 3 чол., бухгалтерія - 2 чол., мережевий адміністратор технік - 1 люд.
РЕЗУЛЬТАТ: №2 по впізнавальності кандидат на окрузі №40.
• Адміністрація тауправління роботою виборчого штабу у виборчій компанії кандидата в депутати Дніпропетровської обласної ради округ №7. (33 чол. Юридичний відділ - 1 чол., Дизайн і поліграфія - 1 чол., Медіагрупа - 2 чол., Орговік - 1 люд., нач. Штабів в окрузі - 5 чол., заст. нач. штабів в окрузі - 5чол. , секретаріат - 5 чол., Водії - 10 чол., АГВ - 1 чол., бухгалтерія - 1 чол., мережевий адміністратор технік - 1 люд.
РЕЗУЛЬТАТ: №1 по впізнавальності кандидат на окрузі №7.
Проектний менеджер, в. о. технічного директора 2013-2014 р.р. ТОВ «СклоПЛАСТ» (Департамент будівельних фасадних систем)
• Організація проектно-технічного департаменту (відділи: кошторисний, проектно-конструкторський, аналітичний);
• Аналіз будівельних об'єктів з метою виявлення фінансування проектів по всій території України;
• Ведення переговорів з підрядними, проектними організаціями, замовниками та інвесторами проектів;
• Взаємодія з проектно-конструкторським, постачання, інженерних, юридичних, договірним, виробничим, монтажним і сервісними відділами;
• Обробка кошторисних даних і даних відділу постачання для пошуку найбільш вигідних і конкурентоспроможних пропозицій на матеріали від прямих постачальників і на роботи від субпідрядників;
• Обробка даних по всіх можливих каналах зв'язку і комунікації про пропозиції конкурентів, а також аналіз конкуруючих пропозицій (матеріали, роботи, технічні рішення, можливі проблеми) для складання концепції з найбільш конкуруючою пропозицією;
• Складання концепції будівництва з найбільш ефективними технічними рішеннями для максимального задоволення вимог та побажань замовника з найбільш вигідною вартістю;
• Обробка зовнішніх та корпоративних проектів;
• Систематизація зберігання даних і обміну інформацією всередині департаменту;
• Складання договорів, додаткових угод з усіма додатками (специфікації, кошториси, графіки виконання робіт), а також листування з усіх поточних питань і моментів;
• Технічний контроль і супровід виконання поточних проектів, а також захист виконаних робіт перед технічними службами нагляду замовника (генпідрядника) (від пакета документів для початку будівництва до пакету документів для введення в експлуатацію (технічні альбоми, довідки про виконання обсягів робіт));
• Робота з дебіторською заборгованістю.
РЕЗУЛЬТАТ: будівництво та введення в експлуатацію об’єктів: гвинтокрильний майданчик в Маріїнському парку м. Київ, автосалон INFINITI м. Дніпро, ТЦ СЛАВУТИЧ м. Дніпро, скління приватних котеджів та високо поверхових будинків.
Проектний менеджер 2010-2012г.г. ТОВ «АКАМ» (Фасадні будівельні системи)
• Розробка стратегії та впровадження нової концепції будівництва та продажу продуктів, що виробляються;
• Регіональне розширення збуту;
• Проведення внутрішніх і корпоративних тренінгів;
• Обробка зовнішніх і корпоративних проектів;
• Аналіз будівельних об'єктів з метою виявлення фінансування проектів світлопрозорих алюмінієвих конструкцій по всій території України;
• Ведення переговорів з підрядними, проектними організаціями, замовниками та інвесторами проектів;
• Контроль та супровід виконання поточних проектів.
РЕЗУЛЬТАТ: будівництво та введення в експлуатацію об’єктів: ТОЦ КАТЕРИНОСЛАВСЬКИЙ м. Дніпро, ТЦ PASSAGЕ м. Дніпро, ТЦ МОСТ-СІТІ м. Дніпро, корпоративні проекти.
Керівник відділу продажів 2005-2008г.г. ТОВ з іноземними інвестиціями «ЕВРОСАУД» (Виробник вікон, дверей, вітражів, фасадів з алюмінієвого та ПВХ профілів.)
• Організація відділу продажів, підбір і навчання персоналу;
• Оформлення дозвільних документів і документів для участі в тендерах;
• Маркетингове дослідження конкурентоспроможності продукції;
• Розвиток дилерської, корпоративної мережі збуту продукції;
• Аналіз, оптимізація та організація складу для виробництва конкурентоспроможної продукції (найбільш замовляються стандартні позиції профілів);
• Організація збуту алюмінієвих профілів для виробництва вікон, дверей, меблів, рекламної продукції.
РЕЗУЛЬТАТ: найбільш результативний торговий представник виробника алюмінієвих профілів ТМ BURAKALUMINIUV, SARAY Туреччина в Україні (фасадні, віконні, рекламні, для виготовлення меблів, перил та огороджень). Виготовлення мобільних банківських блоків для КБ ПРИВАТБАНК, блоки торгівельних мереж ринку 7км м. Одеса та ринку БАРАБАШОВА м. Харків.
Спеціаліст з продажу алюмінієвих будівельних конструкцій з 02.2003 по 05.2005 ПП «Інтел-Союз» (Виробник вікон, дверей, вітражів, фасадів з алюмінієвого та ПВХ профілів, захисних ролет, гаражних, промислових, секційних воріт.)
• Дослідження ринку збуту і збут продукції;
• Вивчення матеріальної частини та технології виробництва алюмінієвих будівельних систем;
• Вивчення, робота і адміністрування програми розрахунку конструкцій;
• Маркетингове дослідження конкурентоспроможності продукції;
• Розвиток дилерської мережі збуту продукції;
• Освоєння і збут інноваційних продуктів (світлопрозоре фасадне скління, промислове засклення, системи зимових садів, розсувні автоматизовані системи, автоматизація;
• Аналіз і оптимізація складу для виробництва конкурентоспроможної продукції;
• Робота з дебіторською заборгованістю замовників.
РЕЗУЛЬТАТ: Налагодження комунікацій та ефективної роботи відділу продажу з виробництвом, оптимізація позицій складу для вироблення продукції в найкоротші строки. Виконання проектів будівництва торгівельної мережі ТЦ АТБ, ТЦ PROSTOR, АЗС ОККО, автосалонів Voikswagen, Ford, промислове засклення та автоматизування систем заводів виробника Biolla, ГОК Кривий ріг, ТЦ СЛОВ’ЯНСЬКИЙ м. Дніпро, ринок ОЗЕРКА м. Дніпро
Директор філії 1997-2003 ЧФ «АРБАТ» (Агенція нерухомості)
• Організація філії без статусу юридичної особи, підбір персоналу, організація діяльності відділу нерухомості та технічного відділу;
• Дослідження і аналіз ринку нерухомості;
• Підбір варіантів розселення нерухомості для комерційних потреб замовників;
• Підготовка та юридичний супровід;
• Кошторис тавиконання ремонтно-будівельних робіт об'єктів комерційної нерухомості;
• Складання та узгодження всієї технічної документації;
• Систематизація загальної бази даних об'єктів нерухомості і централізованої системи роботи філій.
Освіта:
1993-1997 Дніпропетровський Державний технічний університет залізничного транспорту, механічний факультет, інженер-механік «Організація і управління підприємствами для будівництва, ремонту і технічного обслуговування рухомого складу залізниці по класу" ВАГОНИ "
2014-2019 Дніпропетровський Державний Університет Юридичний факультет, Правознавство. Магістр
2017-2019 Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної Академії державного управління при президентові України. Факультет Державного управління та адміністрування.Менеджмент. Магістр
Навички:
Робота з комп'ютером, впевнений користувач ПК, Всі додатки МС Offise, CAD, 1С, водій кат А-С.
Особисті якості:
Впевненість, комунікабельність, організаторські здібності, здатність планувати, навчатися, мобільність, відповідальність, стресостійкість, націленість на результат.
Сімейний стан:
одружений, є діти.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: