Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 марта 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10504894

Директор магазину

Город:
Стрый

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ЗАМОЙСЬКА ЛІДІЯ ІВАНІВНА
02.04.1981р.н.
м. Стрий, вул. Коссака 4б/7
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація:
водійське посвідчення: так.
власне авто: так.

НАВЧАННЯ:
2003-2009рр.- Київський НУКІМ отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юриста.
2000-2001рр. -Львівських політехнічний інститут НВП «Компіс» м.Львів підготовка за професією «Оператор електронно-обчислювальних машин»,присвоєно кваліфікацію «Оператор ЕОМ»
1998-1999рр. -ВПУ №35 диплом за професією бухгалтера промислових підприємств

РОБОТА:
2021-2024рр. робота Державне Управління Справами Державне підприємство «Санаторій «Моршинський»- провідний юрисконсульт.
ОБОВ'ЯЗКИ :
• ведення реєстру договорів;
• попередній аналіз договорів;
• розробка та складання договорів;
• складання листів, заяв, запитів, претензій, вимог, позивних заяв, скарг та інше;
• участь в судових процесах;
• робота в системі електронний суд;
• робота на сайті у державних закупівлях Прозоро.

2009-2021рр. робота в ДП «Санаторій «Моршинкурорт» (2009-2011рр-помічник генерального директора,2010-2021рр. менеджер зі збуту(реалізації) путівок.
ОБОВ'ЯЗКИ :
• збирання, ведення та аналіз вимоги та побажання клієнтів до санаторно-курортних послуг;
• здійснення пошуку найбільш вигідних по вартості і якості послуг санаторно-курортного лікування;
• встановлення контакту з приватними підприємствами, ФССУ, УПСЗН, погодження з ними основних умов договору на надання послуг і забезпечення заключення такого договору.
• забезпечення клієнта необхідною усною і письмовою інформацією, а також консультація клієнтів про:
- порядок і терміни перебування в санаторіях,курсу лікування та профілі лікування;
- інформування про можливі екскурсії,забезпечення зв’язку з операторами,які займаються екскурсійними перевезеннями відпочивальників;
- повідомлення про розміщення,лікування і харчування відпочивальників;
- дату і час початку і закінчення відпочинку;
• правильне бронювання відпочинку;
• здійснення контролю над порядком поселення на оформлення документів реєстраторами по поселення;
• формування списків поселення відпочивальників згідно заїзду в санаторії;
• здійснення контролю за веденням звітності по відпочивальниках старшим реєстратором.

2008-2009рр. робота КБ «ПриватБанк» м. Львів- фахівець управління з навчання.
ОБОВ'ЯЗКИ :
• розробляти алгоритми впроваджуваних бізнес-процесів корпоративного навчання.
• автоматизувати та супроводжувати впровадженні бізнес-процеси.
• здійснювати моніторинг помилок у роботі впроваджених бізнес-процесів.
• готувати технічні завдання на розробку сервісів та доопрацювання комплексів, задіяних у бізнес-процесах корпоративного навчання.
• готувати та запускати комунікаційні події з корпоративного навчання.
• розробляти та налаштовувати кампанії комунікаційних подій.
• здійснювати моніторинг та аналізувати ефективність комунікаційних подій.
• стандартизувати та контролювати впровадження адресного навчання співробітників.
• координувати підготовку та запуск бізнес-процесів і комунікаційних подій співробітниками свого підрозділу та наскрізної професії.
• готувати навчальний контент та проводити навчальні заходи.
• готувати та обґрунтовувати проекти управлінських рішень на основі результатів аналізу показників навчання, бізнес-процесів та комунікаційних подій.

2001-2008рр Стрийський міський суд (2001-2002-секретар судового засідання,2002-2004рр-секретар суду, 2004-2008рр. старший секретар Стрийського міськрайонного суду).
ОБОВ'ЯЗКИ :
На посаді секретаря суду та судового засідання :
• здійснення судових викликів та повідомлення учасників судового процесу в справах та матеріалах, які знаходяться у провадженні судді.
• надсилання в разі прийняття судом рішення про накладення арешту на майно обвинуваченого копію ухвали компетентним органам для відома та виконання.
• у разі прийняття судом рішення про зміну запобіжного заходу надсилання копію ухвали компетентним органам для відома та виконання.
• здійснення перевірки осіб, які викликані в судове засідання та зазначення на судових повістках час перебування особи в суді.
• перевірка присутності і з’ясування відсутності осіб, викликаних до суду, доповідала про це головуючому судді.
• ведення журналу судового засідання та протокол судового засідання.
• виготовлення копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді та направлення сторонам та іншим особам, які є учасниками у справі.
• Здійснення контролю над виконанням виготовлення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання.
• оформлення матеріалів закінчених судових справ, що перебувають у провадженні судді та здійснювала їх передачу до канцелярії суду.
На посаді старшого секретаря суду:
• організовувала та забезпечувала належну роботу канцелярії суду.
• розподіляла обов'язки між працівниками канцелярії суду.
• організовувала прийом, реєстрацію та розподіл вхідної кореспонденції суду.
• забезпечувала повне виконання цивільних та кримінальних справ.
• забезпечення своєчасного та якісного складання звітів судової статистики.
• координування роботи архіваріуса.
• Здійснення контролю за своєчасним направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.
• здійснення обліку і забезпечення зберігання речових доказів.
• контроль підготовки та передачі до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.
• ведення номенклатури справ роботи канцелярії суду.

Навички:
• креативність
• здатність переконувати
• уміння працювати в команді;
• вміння швидко адаптуватись;
• володію комп’ютером;
• Знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: