Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 Файл

Наталія

Адміністратор

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

АНДРІЄНКО НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата
народження
23/09/1972
Очікувана
пропозиція
Сфера організаційної, протокольної, економічної діяльності

Освіта
1987-1990
Київський торговельно-економічний технікум (Диплом з відзнакою).
Спеціальність: Технологія громадського харчування
Кулінар 5-го розряду

1990-1995
Київський торговельно-економічний університет
Спеціальність:Технологія громадського харчування (до 3-го курсу навчання).
Облік та аудит торгівлі (з 2-го курсу навчання).

1999-2001
Дипломатична академія України при МЗС України
Магістр зовнішньої політики і дипломатії (Диплом з відзнакою).
Досвід
роботи
1992-1993
Українська асоціація „Аверс”
Бухгалтер
Ключові обов’язки:
- Ведення аналітичного обліку.
- Готівкові та безготівкові розрахунки з контрагентами.
- Вдосконалення системи документообігу Асоціації.

1993-1995
ДМП “Калина”
Економіст
Ключові обов’язки:
- Розробка рекомендацій щодо оптимізації договірних умов.
-Пошук альтернативних шляхів збуту продукції та розширення клієнтської мережі підприємства.
- Рекомендації щодо покращення загальних фінансових показників.

1996-1998
Українсько-американське СП „Аверс Лтд”
Старший бухгалтер
Ключові обов’язки:
-Участь у підготовці зовнішньоекономічних контрактів з фірмами Німеччини, Франції, Нідерландів та Канади.
-Удосконалення проходження платежів за рахунок введення акредитивної системи розрахунків з недисциплінованими покупцями.
- Оформлення закордонних відряджень для працівників фірми.
- Пошук альтернативних шляхів збуту продукції.
- Розробка пропозицій щодо оптимізації витрат СП „Аверс ЛТД”.

2005-2006
ДП «Служба міжнародних автомобільних перевезень» Міністерства транспорту та зв’язку України
Заступник начальника відділу європейської інтеграції і протоколу
Ключові обов’язки:
- Організація і проведення протокольних та організаційних заходів.
-Укладання договорів з контрагентами з питань забезпечення протокольної діяльності та контроль за їх виконанням.
-Повний супровід зустрічей і міжнародних переговорів у сфері міжнародних автомобільних перевезень.
- Підготовка звітності відділу (кошториси, звіти, заявки).
-Узгодження питань адаптації українського законодавства до європейських вимог (участь у розробці та погодженні законодавчих ініціатив на рівні Мінтрансзв’язку України).
-Моніторинг євроінтеграційних процесів та новітніх тенденцій світового автомобільного ринку.

2006-2009
СПД Андрієнко Н.В.
Ключові обов’язки:
• Оренда, лізинг.

2009 -2011
ДП «Служба міжнародних автомобільних перевезень» Міністерства інфраструктури України
Начальник відділу організаційного забезпечення та протоколу
Ключові обов’язки:
-Організація заходів із забезпечення підготовки і проведення міжнародних конференцій, переговорів, Змішаних комісій (планування, зустріч, розміщення, харчування та інша діяльність протокольного характеру).
- Повний супровід законодавчих ініціатив Міністерства інфраструктури України.
- Організаційне забезпечення роботи підприємства.

2011-2015
СПД Андрієнко Н.В.
Ключові обов’язки:
- Лізингові та торгівельно-закупівельні операції.

2015-2018
ДТЕК ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»
Провідний фахівець Департаменту безпеки виробничих підрозділів Дирекції безпеки Апарату управління
Ключові обов’язки:
-Перевірка та погодження учасників тендерних процедур.
-Моніторинг закупівель Товариства.
-Контроль за дотриманням чинних вимог законодавства при проведенні процедур закупівель.
-Перманентна перевірка потенційних та діючих контрагентів підприємства.
-Супровід виконання умов договорів (член постійно-діючої комісії з приймання ТМЦ, виїзні перевірки, дотримання вимог податкової обачності).
-Участь у корпоративних перевірках та розслідуваннях.
-Проведення інших комплексів заходів, спрямованих на захист економічних та іміджевих інтересів Товариства.
-Ведення загальноорганізаційних питань департаменту (звітність, документообіг, табель робочого часу, кадрові питання тощо).

2018 - 2019
ДП «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки»
Менеджер з адміністративної діяльності
Ключові обов’язки:
-Організація та супровід адміністративної діяльності підприємства.
-Секретар тендерного комітету.
-Організація та проведення тендерних закупівель на PROZORRO.
-Організація та проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи закупівель.
-Ведення кадрового обліку особового складу підприємства.
-Оформлення прийому, переведення та звільнення співробітників.
-Кадрова звітність.
-Ведення табелю обліку робочого часу.
-Накази та розпорядження з особових справ.
-Розробка організаційно-розпорядчих документів з питань здійснення публічних закупівель, ведення кадрового обліку та загальних адміністративних питань.
-Організація та облік системи документаційного забезпечення роботи підприємства.
-Участь у плануванні, організації та втіленні системи централізованого електронного документообігу.
-Розробка посадових інструкцій працівників підприємства.
-Розробка організаційної структури та штатного розпису підприємства у відповідності до вимог чинного законодавства.

2024 - по теперішній час
ДП «Укрсервіс Мінтрансу»
Провідний фахівець відділу майна та орендних відносин
Основні обов’язки:
-Погодження та укладання договорів оренди державного та комунального майна від імені підприємства з орендарями та Фондом державного майна, в тому числі на ЕТС «Прозорро.Продажі».
-Безпосередня участь в процесах обліку та контролю майна підприємства.
-Проведення інвентаризацій та списання майна підприємства.
-Формування і ведення реєстрів та баз даних за відповідними напрямками діяльності.
-Пошук та проведення переговорів з потенційними котрагентами підприємства.
-Уповноважена з публічних закупівель.
-Участь у комісіях з проведення закупівель товарів, робіт і послуг.
-Виконання інших поточних завдань та доручень.
Володіння ПК
Ступінь володіння - впевнений користувач.
Захоплення
Кулінарія.
Література.
Політика.
Особисті якості
Організаторські здібності.
Відповідальність.
Комунікабельність.
Вміння і бажання працювати в команді.
Налаштованість на загальний результат.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: