Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 марта 2024 Файл

Стасніслав

Support manager

Возраст:
26 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Станіслав Чаус Освіта
Резюме
Середня спеціальна вер 2015 - черв 2018
ПТКіСумДу, Конотоп
Спеціальність - Електронніка.
Виробництво електронних та електричних засобів автоматизації.

Вища вер 2018 - черв 2020
КіСумДу, Конотоп
Спеціальніть - Електронні інформаційні системи.

Зайнятість
Особисті дані Збірка електронних засобів сигналізації жовт 2020 - груд 2020
Ajax Sistems, Київ
Станіслав Чаус
Оператор-фахівець лют 2020 - лист 2021
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Нова Пошта, НоваПей, Київ

Фахівець по роботі з партнерами лист 2021 - вер 2023
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ФК ЕВО, Київ

Світла 3Д Київ Фахівець по роботі з клієнтами з ранньою груд 2023 - лют 2024
заборгованістю
Space Crew Finance Company, ClickCredit, Київ
15 червня 1998 р.

Маю категорію А та В Досягнення
Неодружений
Маю:
Повну вищу освіту і другу освіту молодшого спеціаліста.
Бездоганну ділову репутацію, в тому числі не має судимості за корисливі
Мова злочини.
Практичний досвід роботи за основними напрямками практичний досвід
Українська роботи із супроводу партнерів

Російська Розумію:
Чинне законодавство України, методичні матеріали, внутрішні
Англійська нормативні документи, накази та розпорядження Директора Товариства,
що стосуються діяльності з відкриття, супроводу та контролю ПНФП і
напрямків його роботи.
Основи взаємодії з партнерами та контрагентами, розуміння роботи каси,
касової дисципліни та процесу інкасації
Основи організації праці, правила (норми) охорони праці, техніки
безпеки, протипожежного захисту, а також встановлені в Товаристві
правила внутрішнього трудового розпорядку і безпеки;
Правила користування оргтехнікою і персональним комп'ютером.

Маю досвід в обов’язках:
Забезпечення здійснення контролю за належним касовим
обслуговуванням користувачів у ПНФП у відповідності до внутрішніх
нормативних документів Товариства, що регламентують їх проведення
при наданні фінансових платіжних послуг, в т.ч. шляхом перевірки
касових документів за платіжними операціями у ПНФП;
У випадку виявлення розбіжностей та недоліків по касовим операціям
ініціювання дій щодо їх усунення;
Організація та контроль процесу налаштування у ПНФП приймання
(ініціювання) переказів з використанням електронних платіжних засобів
та забезпечення наявності на таких ПНФП банківського обладнання (
платіжних терміналів)
Організація та контроль процесу інкасації готівки у ПНФП;
Контроль аналізу розбіжностей при надходженні інкасації та звітності з
касового програмного забезпечення, з’ясування причин їх виникнення та
контроль за їх врегулюванням, надання відповідних висновків та
пропозицій начальнику сектору/начальнику Відділу за їх результатами;
Контроль за перевіркою та фіксацією помилок касирів на ПНФП з
первинного фінансового моніторингу належної перевірки клієнтів
Взаємодія з іншими структурними підрозділами Товариства для
вирішення питань, пов’язаних з діяльністю ПНФП
Організація перевіркиділової репутації кандидатів на роботу в ПНФП, які
працевлаштовуються, ведення реєстру кандидатів/працівників ПНФП
Навчання працівників ПНФП, в т.ч користування програмними засобами
Товариства, виконання касових операцій під час надання фінансових
послугу відповідності до вимог внутрішніх нормативних документів
Товариства; контроль за належним рівнем знань працівників ПНФП вимог
внутрішніх нормативних документів Товариства, що регламентують
проведення касових операцій під час надання фінансових послуг,
порядком касової дисципліни
Участь у проведенні перевірок/інвентаризацій/ревізій ПНФП, складання
актів за їх результатами, надання відповідним підрозділам/посадовим
особам Товариства висновків за їх результатами для прийняття
належних рішень Ознайомлення працівників каси зі змінами до правил
касової дисципліни ФК, а саме з Положенням про роботу ПНФП,
Положенням про касові операції, Пам’яткою касира, іншими
документами, що стосуються касових операцій ФК та роботи ПНФП, ВНД
з питань ПВК/ФТ і санкційного законодавства та іншими ВНД, що
стосуються роботи у ФК (правилами внутрішнього трудового розпорядку,
техніки безпеки праці, тощо).
Надання та контроль доступів до касового програмного забезпечення
Товариства працівникам ПНФП у відповідності до їх посадових обов’язків
та належного рівня знань; контроль за належним рівнем знань
працівників ПНФП вимог внутрішніх нормативних документів Товариства,
що регламентують проведення касових операцій під час надання
фінансових послуг, порядком касової дисципліни
Контроль за наявністю та належним розміщенням у ПНФП
документів/інформації Товариства для виконання вимог чинного
законодавства та вимог національного банку України щодо порядку та
умов надання фінансових платіжних послуг, актуальних редакцій
публічних договорів для користувачів фінансових платіжних послуг,
умови та порядок діяльності Товариства як надавача платіжних послуг, а
також обслуговування користувачів, надання інформації на вимогу
користувачів фінансових платіжних послуг, щодо захисту прав споживача
(в куток споживача)
Організація та супроводження процесу щодо дотримання правил
надання фінансових послуг з переказу коштів Товариством у ПНФП та
методологічна підтримка працівників ПНФП у вирішенні питань, пов’
язаних з переказом коштів
Надання консультацій, практичної та методологічної допомоги
структурним підрозділам Товариства, вирішення поточних питань, що
входять до компетенції Сектору;
Виконання наказів, розпоряджень, доручень керівництва Товариства в
межах компетенції Сектору.
Своєчасне звітування про результати роботи та стан виконання поточних
доручень перед начальником сектору/начальником відділу.
Повідомляння начальнику сектору/начальнику Відділу, Директору
Товариства про всі виявлені недоліки, випадки порушень працівниками і
керівниками структурних підрозділів чинного законодавства, наказів та
розпоряджень керівництва Товариства, що стали відомі під час
виконання своїх функціональних обов’язків
Спілкування з клієнтами щодо врегулювання ранньої заборгованості.
Надання позичальникам необхідні та вичерпні пояснення щодо
кредитних продуктів, умов договорів кредитування.
Проводження роботи з клієнтськими скаргами і побажаннями.
Пошук і пропозицї оптимальних рішень клієнту, в зв'язку з виниклим
питанням.
Уточнювання потреби кожного конкретного клієнта та підготовання
індивідуальних пропозицій в межах наданих повноважень.
Введення інформаційно-телекомунікаційної системи отриманої
інформації.
Вивчення нових видів кредитних послуг та перспективи їх розвитку з
метою застосування їх у власній практиці.
Забезпечування в роботі з клієнтами точність, оперативність,
відповідальність та компетентність.
Проводження вихідних інформативних обдзвонів.
Виконання всіх вимог компанії за технологією та методикою телефонних
переговорів.
Підтримування робочих взаємин всередині колективу Компанії.
Забезпечування режиму комерційної таємниці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: