Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 марта 2024 Файл

Olga

FEA manager

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОЛЬГА РОГОВА
моб.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
viber/whatsap/telegram
mail to : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
profile : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: 1997-2002 Київський університет економіки та технологій транспорту, спеціаліст.
Спеціалізація: Міжнародні перевезення.
Досвід роботи: Червень 2022 – Лютий 2023- Trans Stone, менеджер з логістики.
Грудень 2021 – Лютий 2022 - Aurora TK, менеджер ЗЕД
Жовтень 2021 – грудень 2021- Glovo, менеджер відділу продажу.
Вересень 2018 – травень 2021 - WOCO Ipartechnika Kft, Координатор з упаковки у
відділі логистики.
Листопад 2017 – квітень 2018 - Samsung Electronics, перекладач.
Липень 2016 – вересень 2017 - Tekrum, менеджер з логістики.
Серпень 2009 – червень 2016 - Фокстрот, менеджер з логістики.
Жовтень 2008 – серпень 2009 - VotuM Logistic, менеджер з логістики.
Серпень 2004 – жовтень 2008 - K-Trade Ltd, менеджер з логістики.
Вересень 2003 – серпень 2004 - Апейрон, менеджер з логістики.
Червень 2003 – вересень 2003 - URSA Україна, менеджер з логістики.
Липень 2002 – червень 2003 - Авенір, менеджер з логістики.
Обов’язки: Trans Stone: Розрахунок декілька вариантів схем доставки (авто/авіа/море) та вибір
оптимальної, пошук перевізників, перевірка та контроль повного пакета документів.
Робота в 1С(створення нових позицій в номенклатурі, заказ поставщика, товара в
путі, коректировки дат, закриття заказів, створення приходних ордерів,
ціноутворення, рахунків на оплату і т.д). Щоденна комунікация з транспортниками,
брокерами, бухгалтерией, складами, продажниками і ведення відповідних таблиць і
звітів. Підготовка документів для митного оформлення вантажу, розрахунок
платежів. Складання бюджета, план та контроль платежів по кожній транспортній
операціі, митному оформленню. Співпраця з поставщиками (розміщення заказу до
виробництва, фіксація рекламацій, відстежування маркетингової продукціі, баланс
оплат). Щотижневі запити на прорахунки доставки, розмитення, собівартості.
Щотижневий звіт по датах, готовості виробництва і доставках вантажу. Щомісячний
звіт по виконанню бюджета, КПІ, дотримання сроків поставок, порівняння з
минулими цінами, датами, собівартостями, аналіз і пояснення причин, формування
відповідних таблиць з даними та відсотками, діаграм, графіків. Створення
глобального квартального звіту по кожній країні на базі місячних звітів.
Aurora : Узгодження дат, умов поставок з фабриками та виробництовом фарм
сировини, формування FCL/LCL контейнерів чи лотів, вибір оптимального
маршруту та перевізника, мультімодальні авіа, авто, морські перевезення напряму
до дверей чи через консолідовані склади в ЕС,в т.ч. небезпечних вантажів, перевірка
усіх зборів та складських послуг, контроль рахунків, формування пакету документів
для митних та фітосанітарних процедур.
Glovo : Документообіг з постачальниками, формування повного пакету документів
для бухгалтерії(товарні накладні, рахунки, накладні на повернення товару).
Узгодження дат та маршрутів поставок і повернень з постачальником. Контроль
кількості та якості поставок (кількість товару, кількість позицій, сума), комунікація
з менеджерами 16 магазинів Внесення нового товару та штрихкодів до загальної
бази та вилучення старих.
WOCO : Контроль використання всіх пакувальних матеріалів на виробництві,
відстеження наявності порожніх контейнерів та упаковки, вчасне замовлення
необхідних матеріалів від декількох постачальників. Щільна щоденна співпраця з
відділом планування виробництва, керівниками проектів, клієнтами, складом,
експедиторами. Вчасне корегування звітів, CMR, накладних, рахунків,
транспортних документів у разі розбіжностей із замовниками та експедиторами.
Проведення інвентаризацій, внесення даних в базу. Порівняння та аналіз
розрахунків з метою покращення або здешевлення. Підготовка звітів окремо для
головного офісу у Німеччині. Оформлення документів та розрахунки в системі PDM
та CRM.
Tekrum : Щоденний контроль посилок B2B, B2C в різних європейських країнах, як
відправлень так і отримання; координування роботи різних кур'єрських служб.
Щомісячні та щоденні звіти і статистичний аналіз перевезень, залишків товару,
повернень, оплати.
Фокстрот : Повне управління постачаннями та транспортними засобами,
мультимодальна логістика для зовнішніх та внутрішніх клієнтів холдингу,
комплексна підтримка зовнішньоекономічної діяльності. Співпраця з Митними
департаментами, як для імпорту так і для експорту вантажів, координація роботи з
митними ліцензійними складами. Щоденна співпраця з постачальниками,
транзитними та консолідаційними складами, експедиторами, кур'єрами, страховими
компаніями. Планування бюджету для відділу логістики.
VotuM Logistic та K-Trade Ltd :Розробка оптимальних маршрутів доставки товару.
Розрахунок митного оформлення, підготовлення комплекту документів на дозвіл
для митної декларації та вільного обігу товару. Співпраця з органами сертифікації,
допомога в отриманні митної ліцензії або акредитації для компанії. Контроль
відвантаження від маленької коробки до великих фур. Імпортні морські, залізничні,
авіа, авто - перевезення, підготовка до митного оформлення. Співпраця з
контейнерними терміналами та портами в Одесі та Чорноморську, зв'язок з
іноземними постачальниками та експедиторами.
Розрахунок умов доставки згідно Incoterms та платежів, собівартість продукції з
урахуванням митних та транспортних витрат.Контроль доставки до розвантаження
на складі.
Апейрон та URSA: Розрахунок Тарифних ставок для різних видів вантажів,
підписання контрактів з клієнтом, відслідковування залізничних вагонів, співпраця з
залізничними станціями, розрахунок залізничніих податків та зборів.
Володіння Windows, Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Access, SQL TM Card, MD
комп’ютером Declaration, QD Professional, Adobe Photoshop, Google docs, CRM-systems, PDM -
system, Lotus, Citrix, CIM database, CAD, Danzai, Jira, Slack, Workday, GlovoApp,
Atlassian, Looker, Tracker, Bitrix, 1C.
Володіння мовами: Українська (рідна), російська (вільно), англійська (вільно), іспанська (початковий
рівень).
Особисті риси: Відповідальність, швидко навчаюся новому, пунктуальність, уважність до деталей,
здатність оперативно обробляти інформацію, комунікабельність, вміння працювати
в команді, стресостійкість, креативність, вміння знайти індивідуальний підхід,
бажання вдосконалювати вміння, аналітичне мислення, відсутність поганих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: