Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 марта 2024 Файл

Ольга

Координатор заходів

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кузьмінська
Ольга
10.10.1975

EVENT MANAGER\
COORDINATOR

КОНТАКТНА IНФОРМАЦIЯ
ОСВІТА
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Київський національний університет імені Тараса
Шевченка. Спеціальність «Право». ступінь навчання-
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
незакінчена вища. 1994
ЗАГАЛЬНА IНФОРМАЦIЯ
Я – динамічна та результативна
ДОДАТКОВА ОСВІТА
особистість з багатогранним досвідом ООО “Нейл Сервис” Catherine:
роботи. Завдяки своїй роботі я здобула “Міжнародна авторська програма професійної
широкий спектр навичок, які
майстерності” I-IV ступінь (4 дипломи). 2005
дозволяють мені успішно вирішувати
різноманітні завдання та досягати
поставлених цілей. Baltic Training Group:
“Ефективні комунікації з клієнтом” 2018.
ЗНАННЯ МОВ “Майстерність продажів” 2019.
Українська (вискокий)
Росiйська (високий)
Англiйська (базовий)
ДОСВІД РОБОТИ
Фундатор\Майстер-Викладач. Школа нігтьового сервісу “Parfenon” на базі салону краси 2020-2024

Розробка та впровадження стратегії розвитку школи нігтьового сервісу. Розробка та впровадження навчальних
програм. Аналіз ринку та конкурентів. Розробка маркетингових стратегій. Пошук та залучення нових учнів.
Контроль за фінансовим станом школи. Складання бюджету та контроль витрат. Підбір, найм та звільнення
викладачів. Навчання та мотивація персоналу. Забезпечення матеріально-технічної бази навчального процесу.
Контроль за якістю навчання. Видача документів про освіту.
Досягнення:
Підвищення кваліфікації 80% викладачів школи за рахунок організації та проведення тренінгів та семінарів.
Розробка та впровадження 5 нових навчальних програм, що відповідають актуальним потребам ринку.

Координатор\Event- manager. (Фріланс)

Розробка концепції та бюджету заходу. Складання календарного плану підготовки. Пошук та бронювання місця
проведення. Замовлення необхідного обладнання та техніки. Розробка меню та замовлення кейтерингу.
Запрошення спікерів, артистів та інших учасників. Розробка рекламної кампанії. Координація роботи всіх служб,
задіяних у проведенні заходу. Контроль за ходом підготовки та проведення заходу. Вирішення проблем, що
виникають у ході проведення заходу. Підготовка звіту про результати заходу. Спілкування з клієнтами,
партнерами та учасниками заходу. Ведення переговорів. Пошук нових клієнтів. Розвиток партнерських відносин.
Досягнення:
Організація успішного виступу “Маріїнского театру” під керівництвом В.А.Гергиева, що перевершив очікування
клієнта за кількістю учасників та рівнем їх задоволення.
Розробка та реалізація інноваційної концепції заходу “Великого театру”, балету “Лебедине озеро”. Вперше в
Україні за 54 роки. Виступ отримав позитивні відгуки в ЗМІ та професійній спільноті.
Майстер\Співвласник салону краси 2006-2024
Розробка та впровадження стратегії розвитку салону краси. Аналіз ринку та конкурентів. Пошук та залучення
нових клієнтів. Контроль за фінансовим станом салону. Складання бюджету та контроль витрат. Оптимізація
витрат. Підбір, найм та звільнення персоналу. Створення та підтримка корпоративної культури. Розробка та
впровадження стандартів обслуговування. Вирішувати конфліктні ситуації.
Досягнення:
Розширення спектру послуг, що пропонуються салоном, на 30% за рахунок впровадження нових технологій та
методик.
Підвищення рентабельності салону на 20% за рахунок оптимізації витрат та вдосконалення системи управління.

Менеджер\Директор. Mido-International 2000-2005
Зустріч та обслуговування клієнтів. Прийом та обробка замовлень. Консультування клієнтів з питань вибору
хутра. Ведення журналу обліку товарів. Оформлення договорів купівлі-продажу. Вирішення конфліктних
ситуацій. Складання звітів про продаж. Здача виручки в банк.
Досягнення:
Збільшення продажів хутра на 50% протягом року за рахунок вдосконалення системи обслуговування клієнтів
та активної маркетингової діяльності.
Зниження рівня конфліктних ситуацій з клієнтами на завдяки впровадженню нових стандартів обслуговування та
навичок вирішення конфліктів.
Підвищення кваліфікації та отримання сертифіката "Кращий менеджер з продажу хутра" за результатами року.

SOFT SKILLS
1. Комунікація:
Здатність чітко та лаконічно висловлювати свої думки та ідеї, як усно, так і письмово. Уважне слухання
співрозмовників та розуміння їх потреб та очікувань.
2. Міжособистісні навички:
Робота в команді: Здатність ефективно співпрацювати з різними людьми, долати розбіжності та працювати
спільно для досягнення цілей.
Лідерство: Здатність надихати та мотивувати команду, делегувати завдання та брати на себе відповідальність.
Налагодження стосунків: Здатність будувати довіру та позитивні стосунки з клієнтами, постачальниками,
колегами та іншими зацікавленими сторонами.
3. Організаційні здібності:
Тайм-менеджмент: Здатність ефективно планувати та розподіляти свій час, дотримуватися термінів та
виконувати завдання вчасно.
Увага до деталей: Здатність звертати увагу на дрібниці та забезпечувати бездоганне виконання роботи.
Багатозадачність: Здатність ефективно працювати над кількома завданнями одночасно. Здатність
ідентифікувати проблеми, аналізувати їх причини та розробляти ефективні рішення.
4. Креативність та інноваційність:
Здатність генерувати нові ідеї та шукати творчі рішення проблем.
Вміння думати нестандартно та пропонувати інноваційні підходи до організації заходів.
Відкритість до ризику та прагнення спробувати нові речі.

HARD SKILLS
1. Знання індустрії заходів:
Розуміння різних типів заходів (конференції, виставки, концерти, etc.) та їх специфіки.
Знання тенденцій та найкращих практик в організації заходів.
2. Програмне забезпечення для управління проектами:
Здатність планувати завдання, призначати відповідальних осіб, відстежувати прогрес та керувати ресурсами.
3. Фінансове управління:
Розуміння основ бюджетування та управління витратами.
Здатність розробляти та контролювати бюджет заходу.
Знання ціноутворення та ведення переговорів з постачальниками.
4. Логістика та управління місцем проведення:
Знання процесів огляду майданчиків, укладання договорів оренди та координації з майданчиком проведення
заходу.
Розуміння технічних вимог до проведення заходів (освітлення, звук, сцена тощо).
Здатність забезпечити відповідність заходу правилам техніки безпеки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: