Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Вікторія

Івент-менеджер

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ВІКТОРІЯ КАЗАКОВЦЕВА

Повна зайнятість

Дата народження: 20.04.1977
Місце проживання: м. Київ
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: менеджер із більш ніж 10-річним досвідом роботи в сфері гостинності та
ресторанного обслуговування. Можу реалізувати свій потенціал і набутий
досвід управління рестораном у нових проектах, виконуючи складні і
нестандартні задачі спрямовані на збільшення продажів та отримання
результату компанії. Маю значний досвід адміністративної роботи та
організації заходів найвищого рівня.

Досвід роботи: Державне підприємство «Готельний комплекс «Київ» Управління
справами Апарату Верховної Ради України»
Керуюча рестораном
2019 – по теперішній час
 планування та управління роботою підрозділів ресторану;
 розробка меню ресторану та підбір меню залежно від виду заходу й
індивідуальних потреб замовника;
 здійснення систематичного підходу до забезпечення безпеки продуктів
харчування, контроль за затримуванням стандартів в підрозділах ресторану;
 проведення та організація на високому рівні, у т.ч. урядовому,
міжурядовому, парламентському, міжпарламентському тощо таких видів
заходів як: конференції, семінари, тренінги, презентації, наради і ділові
зустрічі, а також організація концертів, банкетів, фуршетів, послуг кейтерингу
тощо;
 робота з VIP клієнтами, оперативне попередження та вирішення
конфліктних ситуацій, реагування на скарги та зауваження гостей;
 відкриття та організація ефективної роботи літнього майданчика та
кафетерію для «бізнес-ланчів» офісних співробітників та працівників
державних установ;
 організація своєчасного безперебійного та комплексного постачання
ресторану;
 ведення ділового листування та договірної документації з фізичними та
юридичними особами.

ПРАТ «ГК» Братислава»
Начальник відділу обслуговування
2018 – 2019 рр.
− планування роботи служби (покоївок, прибиральниць виробничих
приміщень, операторів пральних машин тощо) та організація її взаємодії з
іншими службами готелю;
− контроль за дотриманням стандартів, санітарних та технологічних
нормативів прибирання;
− розробка та планування періодичності всіх видів прибирань;
− здійснення систематичних перевірок якості прибирання, належного
комплектування та стану готельних номерів;
− контроль якості проведення ремонтних робіт та заявок на ремонт;
− розгляд претензій гостей, складання висновків та вжиття заходів до
усунення недоліків;
− складання кошторисів господарських витрат;
− маю досвід відкриття та організації з нуля роботи салону краси та пральні
в готелі.

Державне підприємство «Готельний комплекс «Київ» Управління
справами Апарату Верховної Ради України»
Керуюча рестораном
2015 – листопад 2017 р.
Начальник номерного фонду
2009 – 2015 рр.
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
2008 – 2009 рр.
 організація своєчасного безперебійного та комплексного постачання
підприємства;
 аналіз собівартості проектів, розрахунок потреби в матеріалах,
комплектуючих та обладнанні, обробка заявок, координація роботи складу
ТМЦ;
 розрахунок економіки угоди/проекту, контроль підсумкової
маржинальності, аналіз фактичного прибутку;
 організація процесу закупівель: пошук ТМЦ, проведення переговорів із
постачальниками на всіх рівнях, узгодження та укладання договорів, контроль
оплат, оформлення супровідних документів;
 організація логістичних процесів із доставки матеріалів;
 ведення рекламацій, претензійна робота із постачальниками;
 щотижневий контроль документообігу, ведення звітності;
 формування оптимальної кількості складських запасів ТМЦ, пошук
рішень щодо зменшення собівартості.

Освіта: Київський національний торговельно-економічний університет
Повна вища освіта за спеціальністю «Менеджмент організацій та
адміністрування»
2012 – 2013 рр.
Базова вища освіта за напрямом підготовки «Менеджмент»
2008 – 2012 рр.
Криворізьке медичне училище № 2, м. Кривий Ріг
Молодший спеціаліст за спеціальністю «Лікувальна справа», кваліфікація
фельдшер
1994 – 1997 рр.

Вміння та навички: MS Office
1C: Підприємство Готель
Ведення документації
Касові операції

Особисті якості: комунікабельна, ініціативна, вимоглива до себе та підлеглих, вмію працювати
в команді, швидко та ефективно вирішую поставлені завдання, послідовна в
рішеннях та діях, уважна до деталей, вмію визначати пріоритети та досягати
поставлених цілей.

Знання мов: українська, російська, англійська (A1)

Посвідчення водія: категорія B

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: