Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 марта 2024 Файл

Наталія

HR-директор, менеджер, спеціаліст з навчання персоналу

Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Есені Наталія Степанівна
Керівник відділу по работі з персоналом; спеціаліст по навчанню, 25000 - 30000 грн
Повна зайнятість.
Вік:50 років
Місто:Ужгород
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
05.2018 - 08.2019 та 09.2020 – на даний час в декретній відпустці
ТОВ «База» (мережа роздрібних магазинів «Зіна»,
«1 MINUTE», «Кефір» - продуктовий рітейл), директор по персоналу, штат 250 співробітників
Організація та впровадження всіх напрямків по роботі з персоналом з «0»:
• пошук та підбір персоналу,
• навчання персоналу,
• оцінка, атестації персоналу,
• розробка та впровадження внутрішньої регламентуючої документації (положень, правил, посадових інструкцій),
• розробка та впровадження системи мотивації
07.2009 – 2012 Мережа супермаркетів «Вопак» - продуктовий рітейл, керівник департаменту персоналу і комунікації, ВО керівника Департамента якості, штат 200 співробітників
01.2007 – 07.2009 Торговий комплек «Беркут» ТОВ «Шаян» - продаж будматеріалів, менеджер по персоналу
- розробка та впровадження системи мотивації;
- формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
- моніторинг та аналіз ринку праці та рівня заробітних плат, складу мотиваційних пакетів;
- оцінка ефективності персоналу;
- визначення потреби в навчанні;
- організація навчання;
- розробка, проведення тренінгів, посттренінговий супровід;
- організація корпоративних заходів;
- моніторинг соціально – психологічного клімату у колективі,аналіз причин звільнень, незадоволеністю роботою;
- розробка та впровадження комплексу заходів щодо зниження плинності персоналу (вдалося усунути плинність продавців – консультантів, знизити плинність серед робітничих спеціальностей на 27%);
- консультації керівників різного рівня з питань управління персоналом;
- вирішення конфліктів.
02.2001 – 12.2004 Інформаційно-видавниче агентство «ІВА» спеціаліст комерційного відділу
- робота з клієнтами, пошук клієнтів, створення бази клієнтів;
- переговори із клієнтами;
- супровід проектів.
12.1995 –05.1996 УБ «Відродження», провідний спеціаліст обліково-фінансового відділу
- ведення рахунків клієнтів (юр.осіб);
- нарахування та виплата відсотків за депозитами юр.осіб;
- нарахування та оплата комісій за розрахунково-касове обслуговування;
- обробка первинної бухг. та касової документації клієнтів
(платіжні доручення, платіжні вимоги, грошові чеки
03.1992 – 09.1993 КБ «Україна», експедитор загального відділу
- прийом, облік, реєстрація вхідної та вихідної документації, кореспонденції.
Освіта:
2005 - 2007 Івано-Франківський Національний Педагогічний Університет ім.Стефаника, ФПК, спец.: "Практичний психолог"
1991 – 1997 Ужгородський Державний Університет, економічний ф.-т, спец.: «Фінанси та кредит»
Додаткова освіта
2006 р. Київський Національний Університет ім. Шевченка, ф.-т соціології та
психології, курси підготовки викладачів ВНЗ, спец.: «Викладач навчальних тренінгів»
2009р. Компанія "H-art", м. Київ, курс: "Керівник департаменту персоналу та комунікацій"
Тренінги:
2008 р. Департамент професійного навчання ВД «МедіаПро» м. Київ
«Практичні методи та технології управління продажами»,"Управління людьми на користь бізнесу".
ТЦ "RTC" м. Львів "Майстер продажів".
2007 р. Консалтингова агенція «Фарватер» м.Ужгород «Ефективні продажі».
Знання мов:
Українська, російська, італійська – високий рівень
Навички роботи з комп'ютером:
Впевнений користувач: MS Office, Internet.
Особисті якості:
- високий рівень відповідальності;
- самостійність у прийнятті рішень;
- організаторські здібності;
- висока працездатність;
Особиста інформація:
Заміжня, маю трьох синів 27, 25 та 3 роки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: