Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Анжела

Оператор гарячої лінії

Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пак-Прокоф'єва Анжела Миколаївна
Дата народження: 12.07.1973 р.
Адреса проживання: м. Черкаси
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета резюме: отримання посади адміністратора
Очікуваний рівень заробітної плати: від 20 000 грн
Професійні компетенції:
• комунікативні навички: навички переконання та знаходження спільної мови зі співрозмовником, навички вирішення конфліктів.
• знання документознавства та діловодства;
• навички надання телефонних та індивідуальних консультацій;
• впевнений користувач ПК (MS Word, Excel);
• володіння мовами: українська – вільне володіння.
• організаторські здібності, досвід організації роботи в команді, допомога в проведенні заходів.
Досвід роботи:
листопад 2022 – грудень 2023 р. р. – Благодійна організація «Парафіяльний благодійний фонд «Карітас-Маріуполь» м. Черкаси – оператор диспетчерської служби.
Посадові обов’язки:
• проведення телефонних консультацій з питань надання послуг, перенаправлення бенефіціарів за індивідуальним запитом;
• виконання звітів про виконання робіт та бухгалтерських звітів;
• ведення бази даних бенефіціарів в прогармі Kobo;
• вирішення офісних організаційних ситуацій.
Вересень 2020 – червень 2023 р.р – КП «Жилкомсервіс» м. Харків – майстер дільниці, з грудня 2021 р. – інженер дільниці.
Посадові обов’язки:
• обстеження стану комунікацій будинків та складення актів обстежень;
• прийом заявок на ремонт;
• передача заявок до підрядників, перевірка результату та складення актів виконаних робіт.
Освіта:
Вища.
Донецька філія Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі, спеціальність «Фінанси і кредит», бакалавр.
Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, організована, стресостійка.
Комунікабельна, вмію легко знаходити спільну мову з різними людьми, навички вирішення конфліктних ситуацій, дипломатичний підхід до вирішення конфліктних ситуацій.
Здатна швидко навчатися та засвоювати нову інформацію. Прагну до професійного зростання та займаюся самоосвітою.
Маю організаторські здібності.
Додаткова інформація:
Шукаю роботу на повний робочий день. Розгляну варіанти дистанційної зайнятості. Сімейний стан - одружена, маю дитину 8 років.
Маю статус внутрішньо-переміщеної особи.
Маю водійське посвідчення кат. В.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: