Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Олександр

Директор виробництва

Возраст:
51 год
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Киев, Львов, Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ГНІБЕДА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Дата народження: 05.04.1973
Місто: Харків

Контактний тел [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ел. пошта [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід та ключові навички:
- більше 15 років досвіду роботи на керівних посадах у фінансовій та виробничій сферах (більше 10 років з них на позиції ТОП менеджера)
- досвід організації роботи виробництва, інженерно-технічної служби та побудови їх структури , знання основних принципів бюджетування, участь у впровадженні та виконанні на підприємстві вимог системи менджементу безпеки та контролю якості харчових продуктів ( ХАСП, ISO 22000, ISO9001)
- досвід управління командами та структурними підрозділами штатом понад 300 осіб, навички впровадження та розуміння принципів роботи системи LEAN (ощадливе виробництво), 5S, SMED, наявність досвіду оптимізації виробничих витрат.
- вміння організувати безперебійну роботу виробництва у цілодобовому режимі
- Досвід роботи з підрядними організаціями (капітальний ремонт, реконструкції обладнання, будівель, споруд тощо), організація тендерних закупівель ТМЦ.
-Знання технічних і технологічних процесів приймання, сушіння, очищення, переробки, відвантаження-зернових, олійних культур, продуктів переробки, виробництва комбікормів, принципів роботи переробного та хлібопекарського (кондитерського) обладнання, а також правил експлуатації устаткування, що застосовується.
-Розуміння принципів роботи конвеєрних ліній, пакування, дозатори, фасування, компресорне обладнання, охолоджувальне та ін., принципів організації роботи складської логістики згідно правилам FIFO.
- успішний досвід реалізації проектів з реконструкції та модернізації виробництва

ДОСВІД РОБОТИ:

01.2021 – теперішній час-Комерційно-виробнича фірма

Директор з виробництва
В підпорядкуванні два окремі виробничі майданчики з виробництва борошномельно- круп’яної продукції та елеваторний комплекс.

У підпорядкуванні: Технолог, Майстер (елеватора),2 майстри виробничих ділянок млинів, 2 Завідуючі складами, 2 комірники, начальник лабораторії, Фахівець із стандартизації сертифікації та якості, 4 Старші оператори (млин). Загальна кількість працівників у підпорядкуванні - 94.
• Керування виробничо-господарською діяльністю виробничих майданчиків.
• Дотримання планів випуску продукції і стандартів якості.
• Контроль технологічно правильної експлуатації обладнання та інших основних засобів, виконання графіків ремонтів, дотримання безпеки праці.
• Керівництво підлеглими: підбір, постановка задач, контроль виконання, навчання.
• Планування та реалізація заходів вдосконалення організації виробництва, технології, механізації та автоматизації виробничих процесів, попередження браку, підвищення якості продукції, економії ресурсів, підвищення рентабельності виробництва.
• Ознайомлення з технологією переробки зерна дурум (на прикладі підприємств Туреччини).
Досягнення:
2021рік :
• Реконструкція виробничого приміщення під цех виробництва нового високомаржинального продукту борошняні суміші (для випікання). Результат- додатковий дохід від випуску нової номенклатурної позиції.( приблизно на 35 відсотків вищий за дохід з продажу борошна, середній обсяг поставки по контракту 3-5 контейнерів на місяць)
• Будівництво додаткового складу готової продукції (1200 кв.м). Ресурс для акумулювання готової продукції у разі коливання цін на ринку, без зупинки основного виробництва, що впливає на собівартість переробки.
• Будівництво котельні на альтернативному паливі (в якості палива використовується пелета з гранульованих висівок за удосконаленою рецептурою гранулювання). Результат- скорочення виробничих витрат (пар на технологічні потреби та опалення) у порівняні з використанням на ці цілі природного газу до 550 тис. грн. на місяць.
• Запуск виробництва паливної пелети з відходів переробки зернових культур (розробка рецептури, технології виробництва). Результат- використовується для внутрішніх потреб (альтернатива газу, тобто зниження виробничих витрат) і на продаж (додатковий дохід, ціна вище ніж на звичайні гранульовані висівки в середньому на 500грн/т. Загальний відсоток продажів паливної пелети у загальному обсязі продаж гранульованих висівок складає приблизно 10% ) .
2022рік :
• Впровадження в існуючу технологічну схему виробництва додаткових ліній фасування продукції у паперовий мішок , пакет, біг-бег. Результат – збільшення обсягів продажу за рахунок розширення номенклатури (в середньому на 2,2%)
• Реконструкція та автоматизація системи зволожування зерна – економія електроенергії та витрат на асенізацію до 800 тис. грн на рік.
2023рік:
• Запуск нового проекту випуску гігієнічних наповнювачів для домашніх тварин з відходів переробки зернових культур (реалізація проекту «під ключ»: рецептури, технологія виробництва, пакування, продажі) з ціною реалізації значно вищою за гранульовані висівки. Результат - додатковий дохід від продажів нового високомаржинального продукту до 240 тис.грн. на місяць.
• спільно з технічним департаментом реалізований проект встановлення сонячних панелей на території виробничого майданчику (електроенергія для внутрішнього споживання). Проект скоротить умовно постійні виробничі витрати на споживання електроенергії до 20%, та знизить собівартість продукції.)

10.2019 – 10.2020Салтівський хлібзавод

Головний інженер
3 виробничі майданчики. Структура служби головного інженера включає електроцех, механічну майстерню, склади.
У підпорядкуванні: Головний енергетик, Головний механік, Спеціаліст з охорони праці, Інженер з утримання та експлуатації будівель та споруд.
Загальний штат у підпорядкуванні 36 працівників.
• Управління діяльністю технічних служб підприємства.
• Організація і контроль використання технологічного обладнання, енергетичних ресурсів.
• Забезпечення безперебійної роботи технологічного обладнання виробництва, своєчасного капітального та поточного ремонтів, розробка графіків ППР.
• Контроль дотримання персоналом правил технічної експлуатації обладнання, дотримання правил техніки безпеки, норм охорони праці.
• Складання заявок на придбання матеріалів, запасних частин, проведення переговорів та укладання договорів на постачання обладнання, комплектуючих, витратних матеріалів.
• Співпраця і контроль роботи підрядних організацій, постачальників комунальних послуг.
• Участь у розробці та контролі бюджету технічної служби підприємства.
• Участь у технічному оновленні виробничого обладнання, пошук та придбання.
• Заключення та контроль виконання угод щодо придбання необхідного для виробничих процесів обладнання, введення його в експлуатацію, надання робіт та послуг.
Досягнення:
• Реконструкція пневмомережі (подача сировини на виробництво) з установкою менш енергоємного обладнання. Результат - значне зменшення витрат на споживання електроенергії. (на 200 тис. грн на місяць)
• Реконструкція системи охолоджування води для технологічних потреб виробництва, придбання та встановлення сучасного чиллера. Результат - економія енергоспоживання, підвищення якості продукції (за рахунок суттєвого зниження температури води що використовується на виробництві при замішуванні тіста, особливо в літній період).

06.2014 – 02.2019 Державне Підпрємство «Новопокровський комбінат хлібопродуктів»

12.2016 – 02.2019Генеральний директор:

У підпорядкуванні: Заступник генерального директора з виробництва, Комерційний директор, Технічний директор, Фінансовий директор, Головний бухгалтер.
• Організація, координація та контроль роботи виробничих служб підприємства (виробничі підрозділи, служба головного інженера, постачання, транспортна ділянка, лабораторія, ремонтно-механічна служба, збут, постачання), ділянок виробництва: млиновий комплекс, елеватор, комбікормовий завод.
• Організація нових напрямків виробництва (грануляція шротів, жмихів).
• Організація та управління виробничою, маркетинговою, адміністративно-господарською діяльністю підприємства.
• Аналіз фінансових показників, визначення шляхів оптимізації доходів та витрат. Забезпечення прибутковості та рентабельності підприємства.
• Пошук ефективних напрямів реалізації продукції та послуг на ринку.
• Проведення переговорів із контрагентами, укладання довгострокових договорів на постачання сировини, реалізації продукції, придбання основних засобів.
Досягнення:
• Оптимізація виробничих процесів (перегляд функціоналу, аналіз навантаження працівників по кожному підрозділу, перерозподіл обов’язків, поєднання посад зі схожим функціоналом та. ін), скорочення штатної чисельності персоналу з 340 до 200 чол.
• Запуск повністю автоматичної італійської лінії дрібного фасування борошна у паперовий пакет – автоматизація (скорочення персоналу ручної фасовки на 80%), підвищення продуктивності на 100%.
• Запуск нового напрямку – гранулювання шротів та жмихів (давальницька сировина). Генерування додаткового прибутку підприємства за рахунок послуг приймання, зберігання, гранулювання та відвантаження до 400 тис. грн на місяць.

06.2014 – 12.2016Заступник генерального директора з виробництва:
• Забезпечення безперебійної та безаварійної роботи виробничого обладнання.
• Вдосконалення організації виробництва. Розробка проектів модернізації обладнання.
• Участь у підготовці виробничих майданчиків до сертифікації ISO 9001, ISO 22000.
• Пошук ефективних напрямів реалізації продукції та послуг на ринку.
• Визначення шляхів оптимізації доходів та витрат підприємства.
Досягнення:
• Реалізація проекту з переобладнання газової котельні на альтернативний вид палива, лушпиння соняшника. Результат – скорочення виробничих витрат на 600 тис. грн на місяць (пар на технологічні потреби та опалення у порівняні з використанням природного газу).
• Впровадження на транспортній ділянці підприємства системи контролю палива та програми обліку витрати ПММ (з установкою навігаційних систем контролю). Результат скорочення витрат на ПММ на 30%.

2013 – 2014ПАТ «КРЕДІАГРІКОЛЬБАНК»
Керуючий відділенням

1999 – 2013АКБ Укрсоцбанк
Юрист, Завідувач сектору договірно-правових відносин та по роботі з персоналом, Заступник начальника відділення, Начальник відділення.

1992 Краматорська швейна фабрика
Електромонтер з ремонту та обслуговування електрообладнання

ОСВІТА:
2017 – 2018Харківський національний технічний університет сільського господарства ім.П.Василенко
Магістр галузевого машинобудування
1997 – 2002Харківська Національна юридична академія ім.Я.Мудрого
Юрист
1988 – 1992Краматорський технологічний технікум
Технік-електромеханік

ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ:
2000р - «Інтенсивний курс для начальників підрозділів приватних клієнтів філій та начальників відділень». АКБ Укрсоцбанк.
2006р - «Навички презентацій». Тренінгова компанія СТС.
2007 р - «Техніка продажу банківських продуктів». Тренінгова компанія СТС.

Особисті якості:
Швидка адаптація , стресостійкість
вимогливість до себе та до підлеглих
Відповідальність, принциповість, організованість, старанність,
Самостійність у прийнятті рішень у рамках встановлених повноважень
Вміння системно мислити, аналітичні навички
Прагнення працювати та націленість на результат
Бажання вчитися новому та вміння ділитися досвідом.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: