Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Лілія

Юрист, інспектор з кадрів, діловод

Возраст:
52 года
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЛІЛІЯ ЄВГЕНІЇВНА

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Менеджер з персоналу, юрист , діловод
(лише офіційне працевлаштування ) з/п від 20000 грн.

ПРО СЕБЕ:
• володію розвиненими комунікативними навичками, здатністю логічно і
граматично правильно висловлювати свої думки (усно та письмово);
• маю широке коло професійних знань, працювала у державній установі та на
виробничому підприємстві;
• відповідальна, доброзичлива, енергійна, врівноважена, цілеспрямована, без
шкідливих звичок;
• вільний користувач MS Office;програми Афіна, Персонал.
• знання мов: українська, російська.

ОСВІТА
1.1991-1996 роки Білоцерківський державний аграрний університет .
2.2002-2005 роки Міжрегіональна академія управління персоналом
факультет Правознавство , спеціалізація комерційне та трудове право, кваліфікація -
спеціаліст -юрист.
3.2018 р. Київський інститут післядипломної освіти та бізнесу навчання за
програмою для керівників фінансових компаній.

Маю такі навики в роботі:
• приймання, реєстрація кореспонденції, та направлення її у структурні
підрозділи;
• ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів,
здійснення контролю за їх виконанням;
• видання необхідних довідок щодо зареєстрованих документів;
• ведення обліку отриманої та відправленої кореспонденції;
• зберігання документів поточного архіву;
• надсилання відповідної кореспонденції адресатам (як в електронному вигляді
так і засобами поштового зв’язку);
• забезпечення зберігання службової документації.
• підбір персоналу на підприємство;
• подання керівництву пропозицій щодо розстановки персоналу, із надлишком
або дефіцитом працівників;
• організація роботи щодо працевлаштування, звільнення або переведення
персоналу;
• організація ведення, облік, зберігання особистих справ, трудових книжок
персоналу;
• організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток.
• ведення військового обліку на підприємстві.

Додатково про себе
Завжди закінчую те, за що беруся . Це стосується і робочих задач та обовязків.
Поважаю чужу думку, але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюся
з максимальною віддачею.
Хочу працювати в дружньому колективі , де поважають один одного.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: