Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Project manager із запуску нових закладів, проєктів

Рассматривает должности:
Project manager із запуску нових закладів, проєктів, CEO (мережа закладів харчування), Керуючий мережею закладів харчування, Керуючий рестораном, кафе, баром, Керівник з розвитку
Вид занятости:
полная
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з розвитку

с 09.2024 по 06.2025 (9 месяцев)
Інакші, гастрохолдинг, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- повне керівництво відділом відкриття, операційна робота відділу, налагодження процесів та створення нових;
- координація зовнішніх та внутрішніх комунікацій по проєктам;
- фінансове планування: інвестиційний план, бюджет на відкриття, аналіз ефективності;
- приймання участі в затвердженні стратегії майбутнього проєкту та контроль її виконання;
- організація та контроль за всіма етапами відкриття: погодження локації, отримання дозвільних документів на діяльність, комунікація з орендарями, підбір підрядників, їх контроль та координація, включаючи ремонт, закупівлю обладнання та наймання персоналу, забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт, тощо;
- швидке реагування на зміну обставин, знаходження нестандартних рішень, вміння працювати в динамічному середовищі;
- виконання проєктних завдань від власників гастрохолдингу та СЕО.

Головний менеджер з обслуговування

с 06.2024 по 09.2024 (3 месяца)
«Ray AB cafe» в швидкісних поїздах Інтерсіті, Інтерсіті+, Київ (Транспорт, логістика)

Обов’язки:
- організація та координація діяльності структурного підрозділу «Ray AB cafe» по виконанню умов
договору, укладеного з АТ «Українська Залізниця»;
- відбір, найм працівників, складання посадових інструкцій;
- контроль виконання працівниками (штат 130 осіб) Технології організації послуг щодо забезпечення
напоями та продуктовими наборами пасажирів у швидкісних поїздах Інтерсіті, Інтерсіті+;
- контроль за виконанням корпоративних стандартів обслуговування;
- впровадження прогресивних форм обслуговування пасажирів;
- контроль за своєчасним постачанням продукції та в повному обсязі;
- контроль за дотриманням правил зберігання продукції;
- розгляд скарг пасажирів та усунення недоліків в роботі персоналу;
- звітність перед АТ «Українська Залізниця».

Операційна директорка

с 08.2021 по 05.2024 (2 года 9 месяцев)
івент-простір EVOhub ( бар, кафе, конференц-зал), Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

- відкриття start-up з нуля, що включало:
- створення концепції закладу;
- складання інвестиційного бюджету та фінансове планування;
- контроль будівництва: встановлення та підтримка комунікації між всіма залученими учасниками проєкту, постановка технічних завдань, координація роботи команди та взаємодія всіх учасників проєкту в межах встановленого терміну та бюджету;
- закупівля обладнання;
- контроль за відпрацюванням технологічних процесів;
- підбір та навчання персоналу;
- розробка та впровадження політики стандартів компанії;
- формування сервісності в обслуговуванні гостей.

- організація операційної діяльності за всіма напрямками - конференц-зал, бар, кафе, що включає:
- налаштування системи обліку ( в програмі SYRVE), контроль касової дисципліни;
- планування показників витрат та прибутку, звітність, аналіз;
- контроль за обов’язковим документообігом з замовниками оренди залів;
- планування платіжного календаря, звірка з постачальниками;
- організація та контроль закупівельної діяльності в нових умовах;
- співпраця з волонтерськими організаціями, проведення благодійних заходів, організація благодійного харчування населення під час повномасштабного вторгнення.

Результат роботи: під моїм керівництвом проєкт відкрився в затверджені терміни (3,5 місяці активного будування від руїн до 100% готовності). Вже в перший місяць оренда конференц-залів в event-просторі становила 50% від планового показника. Потім був 1 рік волонтерства і в травні 2023 р. простір знову запрацював і наразі спостерігається щомісячний приріст в прибутку.

Керівник відділу розвитку франчайзингового напрямку діяльності

с 09.2020 по 07.2021 (10 месяцев)
Діджитал - агенство «RaHuBa, Харків (Маркетинг, реклама, PR)

- планування та організація проектів ресторанного бізнесу за схемою франчайзингу;
- складання посадових інструкцій, стандартів, внутрішніх положень для операційного управління мережею;
- участь у створенні маркетингової стратегії просування франшизи на ринку;
- прорахунок фінансової моделі окупності, управління економічними показниками;
- запуск точок франчайзингу з "0".

Результат роботи: готовий пакет документації по 3 напрямам (пекарня, шаурма-бар, кав’ярня), відкрито 5 закладів.

Керуюча start-up, керуюча ресторану

с 01.2018 по 08.2019 (1 год 7 месяцев)
ресторан "Мысли вслух", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

- реалізація start-up проєкту під ключ - від пошуку приміщення, створення концепції до повного запуску;
- погодження найденого приміщення;
- планування та організація проєкту будівництва згідно вимог та ресурсів компанії;
- встановлення та підтримка комунікації між всіма залученими учасниками проєкту;
- постановка технічних завдань;
- координація роботи команди та взаємодія всіх учасників проєкту в межах встановленого терміну
та бюджету;
- ведення та архівація проєктної документації, звітність;
- виявлення та управління ризиками;
- участь в проєктуванні технологічних ліній, замовлення обладнання, інвентарю;
- підбір персоналу та контроль за навчанням та адаптацією персоналу;
- складання посадових обов'язків, штатних розкладів, розпорядків дня, чек-листів та іншої внутрішньої документації;
- бюджетування, аналіз фінансового результату;
- контроль за виконанням завдань з операційного та стратегічного маркетингу;
- налагодження закупівельної політики, підбір постачальників, моніторинг цін.
- керівництво командою до 40 осіб, 180 посадочних місць.

Результат роботи: виведення ресторану в операційний нуль за 3 місяці роботи.
Ресторан отримав нагороду премії «Сіль» - «Відкриття року» в перший рік існування

Регіональний керуючий мережею закладів

с 06.2014 по 09.2017 (3 года 3 месяца)
Мережа азіатських та українських кафе швидкого харчування, Харків, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
- управлінський контроль адміністративно-господарської та фінансово – економічної діяльності закладів;
- формування бюджету, контроль за виконанням;
- участь у розробці концепції меню та опрацюванні асортименту;
- підбір та адаптація персоналу, проведення тренінгів та атестацій, керівництво командою понад 50 осіб;
- складання посадових обов'язків, штатних розкладів, розпорядків дня, чек-листів та іншої внутрішньої документації;
- ведення товарообігу та контроль за якістю та швидкістю видачі продукції (у зал та на доставку) по всіх підрозділах;
- запуск нових точок з «0»;
- укладання договорів з підрядниками та постачальниками, контроль виконання зобов'язань.

Результат роботи: налагоджена системи управління операційною діяльністю та контроля якості обслуговування в нових закладах в віддалених від головного офісу.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами, регіональний менеджер зі збуту

с 07.2011 по 09.2013 (2 года 2 месяца)
Кондитерська фабрика "Солодкий світ", Харків (Харчова промисловість)

- опрацювання індивідуальних замовлень під Private Label (власні ТМ);
- координація дизайну та друку всіх іміджевих матеріалів по бренду;
- підтримка довгострокових договірних взаємовідносин з корпоративними клієнтами;
- проведення переговорів, укладання договорів з потенційними клієнтами;
- підключення до співпраці національних та регіональних торгових мереж;
- постановка завдань, цілей просування ТМ на ринках збуту (Західна та частково Центральна Україна)
дистриб'юторам, робота з оптовими базами, ключовим роздрібом.
- контроль дебіторської заборгованості.

Результат роботи: внесення пропозиції та розробка нового напряму корпоративних замовлень на підприємстві.

Образование

ХДУХТ (харчування та торгівлі)

Менеджмент, Харків
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Знания и навыки

  • Систематизація бізнесу
  • Ефективна комунікація
  • Знання стандартів обслуговування
  • Ініціативність
  • Відповідальність
  • Самостійне прийняття рішень
  • Управлінські навички
  • Управління командою
  • Управління рестораном

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: