Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Ірина

Операційний, адміністративний директор, керівник відділу продажу, проєкту

Возраст:
42 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шаутідзе Ірина Зурабівна
Місто проживання: Одеса
Дата народження: 23.08.1981
Сімейний стан: одружена (маю сина)
Освіта: Магістр. Спеціальність «Економіка підприємств», спеціалізація «Управління бізнесом»

Будівельна компанія "Простір", Одеса
Керівник відділу продажу (3 відділа)
з 04.2019 по 12.2022 рік (2 роки 10 місяців)
Досягнення
• Виконала перезапуск відділу продажу ЖК Простір на Донського
• За перші 3 місяці роботи збільшили продажі з 1 квартири до 12 квартир в місяць.
• Підготувала до старту продажу 2 чергу комплексу, з вартістю на стадії «котлован» вищою на 20% ніж була вартість на 1 чергу
• Вивела у продаж ЖК Простір на Літературній, досягнувши середньої ціни вищої, ніж очікував власник
• Запустила у продаж ЖК Простір на Інглезі, повністю сформувавши ідеологію комплексу, починаючи з «посадки» будинку до наповнення комплексу корисними комерційними функціями
• Єдиний керівник відділу продажу, хто запровадив принцип партисіпації серед інвесторів

Функціональні обов'язки
Управління командою відділу продажу, мотивація, навчання
Забезпечення виконання обсягу продажів у визначені терміни
Взаємодія з архітекторами з приводу фасаду будинку, МОПів та прибудинкової территорії
Розробка та оптимізація планування квартир
Проведення аналіз конкурентів перед запуском нового комплексу, а також в процессі продажу
Створення та впровадження УТП (унікальних торгівельних пропозицій)
Взаємодія з керуючою компанією, для комфортнішого проживання наших інвесторів
Організація заходів для партнерів компанії, агенції нерухомості
Організація заходів для потенційних інвесторів, а також для власників квартир
Підготовка звітів для керівництва та власника компанії
Супровід заключення договорів з інвесторами

Сирне Королівство, Одеса
Керівник південного регіону
з 04.2016 по 04.2019 (3 ​​роки)

Досягнення
• За рік створено успішну мережу магазинів у регіоні – 8 магазинів
• Створено сильну команду професіоналів
• За останній рік роботи збільшено прибуток у 2 рази, оборот мережі у 3 рази
• Створено унікальний авторський проект у мережі. Дегустаційний зал, який працює на залучення нових гостей.
• Досягнуто мети щодо позиціонування Сирного Королівства як лідера у сфері гурманства, надання атмосферного продажу, проведення дегустацій

Функціональні обов'язки
Розвиток мережі, відкриття нових магазинів
Самостійний вибір локацій під магазини, та проведення переговорів з власником
Складання кошторисів, контроль за ремонтними роботами
Закупівля всього необхідного для запуску тощо.
Підбір команди, навчання, адаптація
Забезпечення досягнення планового грошового обігу регіону
Ведення дозвільної документації регіону (ліцензії на торгівлю алкоголем, дозвільна документація з вивісок, обленерго, водоканал тощо)
Розробка та впровадження маркетингових заходів
Оптимізація витрат на ведення господарської діяльності компанії, аналіз динаміки та структури витрат, оперативний моніторинг та контроль поточних витрат

Інтернет магазин bebioshop.com, Київ
Керівник проекту
з 12.2015 по 04.2016 (4 місяці)

Функціональні обов'язки
Розвиток та підтримка діяльності інтернет магазину
Аналіз ринку, формування конкурентної товарно-цінової політики
Проведення переговорів із постачальниками продукції
Прийом та здійснення замовлень від ключових клієнтів
Забезпечення високої лояльності постійних клієнтів
Аналіз статистичних даних продажів (рентабельність, прибутковість); оперативна робота із показниками продажів;

ТОВ «Євротек», Херсон
Директор супермаркету
з 04.2015 по 10.2015 (6 місяців)
Управління супермаркетом 1200 м.кв.
Управління штатом 80 осіб
Суворий контроль за групою фреш, кулінарія, кондитерка.• Керування продажами
Аналітичний аналіз продажу
Перепланування магазину
Підготовка кадрів для зростання в компанії

ФГ «Катюша», Київ/Чернігів
Виконавчий директор
з 05.2013 по 03.2015 (1 рік 10 місяців)
Запуск нового формату магазину у Чернігові.
Постачання продукції безпосередньо від фермерів: м'ясо, птиця, дичина, домашня консервація.
Функціональні обов'язки
Створення бренду. Назва, логотип, візуалізація.
Створення асортиментної матриці
Підбір та навчання персоналу
Переговори з постачальниками та закупівля товару
Запуск та управління магазином

ТОВ "Бенефіт Україна", Київ
Виконавчий директор, співзасновник
з 09.2012 по 04.2013 (7 місяців)
Досягнення:
• Створено нову мережу виномаркетів з унікальним асортиментом, який конкурує з виномаркетами флагманами на ринку Києва
• Зібрано найкращий склад сомельє з різних спеціалізованих магазинів
• За 3 місяці один із магазинів виведений на точку беззбитковості
Функціональні обов'язки
Управління трьома виномаркетами та офісом. 30 осіб у підпорядкуванні
Розробка бренду та фірмового стилю, відкриття торгової мережі з «0»
Реалізація запланованих заходів щодо запуску виномаркету
Забезпечення виконання запланованого товарообігу мережі
Розробка та впровадження маркетингових заходів для збільшення продажів
Особисті переговори з ВІП клієнтами, корпоративними клієнтами
Управління господарсько-фінансовою діяльністю компанії
Оптимізація витрат на ведення господарської діяльності компанії, аналіз динаміки та структури витрат, оперативний моніторинг та контроль поточних витрат
Управління та контроль діяльності персоналу компанії
Управління магазинами у повному обсязі
Робота з контролюючими та перевіряючими органами

ТОВ Поляна Україна Груп. Мережа виномаркетів Поляна
Керівник проекту
з 04.2009 по 04.2012 (3 роки)
Досягнення:
• У дуже стислий термін відкрита мережа з 35 виномаркетів по всій території України.
• Відсутність плинності кадрів. З 35 директорів лише одного директора було звільнено. З іншими штатними одиницями така сама ситуація
• Розроблено та впроваджено стандарти обслуговування персоналу та програму «таємний покупець»
• Стала публічним спікером компанії. Проводила конференції, презентації, зустрічі із журналістами.
• Створила передачу на телебаченні «Алкоексперт з Іриною Шаутідзе», автором та ведучою якої була. Передача дозволила підвищити популярність мережі, підтримувати імідж та статус.

Функціональні обов'язки
Розробка бренду та фірмового стилю
Відкриття торгової мережі з "0".
аналіз ринку нерухомості та пошук приміщень для відкриття нових об'єктів
Контроль та супровід етапів підписання договорів із власниками
Відкриття нових виномаркетів по всій Україні
Підбір та навчання персоналу для офісу та для роздрібної мережі
Ведення переговорів з підрядниками з усіх видів робіт (ремонт, рекламне забезпечення магазинів, клінінг, охорона тощо)
Управління командою директорів роздрібу (35 осіб по всій Україні) та співробітниками офісу 35 осіб. Чисельність компанії близько 400 осіб
Керування продажами
Виставлення планів та контроль їх виконання
Контроль фінансових потоків у компанії
Робота з контролюючими органами

ТОВ Мобілочка. Мережа магазинів мобільного зв'язку
Директор магазину, регіональний керівник мережі
з 02.2006 по 08.2008 (2 роки 6 місяців)
Функціональні обов'язки
Центральний регіон.15 салонів, понад п'ятдесят осіб у підпорядкуванні.
Аналіз роботи всіх магазинів мережі на своїй території;
Забезпечення зростання ключових показників у регіоні;
Забезпечення виконання планових показників магазинами;
Розвиток роздрібної мережі; відкриття нових магазинів;
Розвиток керівників своєї вертикалі;
Управління та розвиток команди менеджерів;
Облік та контроль безпеки товарно-матеріальних цінностей;
Взаємодія із підрозділами компанії;
Впровадження, підтримка та контроль корпоративних стандартів компанії у магазинах;
Збільшення прибутку за довіреними магазинами.

БУМІ маркет
Заступник директора
з 09.2004 до 01.2006 (1 рік 4 місяці)
Функціональні обов'язки
Підбір, навчання та управління персоналом (штат 40 осіб), Розподіл посадових обов'язків згідно зі штатним розкладом, складання графіків виходу на роботу
Розміщення торговельного та холодильного обладнання в торговому залі та підсобних приміщеннях
Викладення товарів в торговому залі, згідно з планограмами
Відкриття магазину та організація його роботи
Виконання плану товарообігу
Аналіз продажів, залишків, складання замовлень, регулярне проведення моніторингів
Проведення інвентаризацій на відділах
Складання табеля обліку відпрацьованого часу та нарахування заробітної плати працівникам магазину
Організація та контроль виконання корпоративних норм та стандартів мережі
Вирішення питань з контролюючими органами
Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями

Головні досягнення у професійній діяльності:
- дуже в стислі строки опанувала ринок нерухомості, досягнувши високих результатів
- спільно з командою створила новий, яскравий та успішний бренд на ринку України.
- керівництво компанією зі штатом понад 400 осіб
- паралельно з управлінням 35 виномаркетами, запустила авторський проект на телебаченні «Алкоексперт з Іриною Шаутідзе», завдяки якому підвищилася культура вживання вина в Україні, а також зріс статус та імідж бренду «Поляна».
- була публічною особою та спікером компанії «Поляна Україна Груп»

Професійні навички та додаткова інформація:
•Відмінні організаторські здібності, енергійна та ініціативна
•Створення сильної команди, що працює на єдиний результат
•Професійні знання та досвід з управління
•Відмінний досвід з нагляду та управління у сфері торгівлі
•Розробка зонування для магазинів
•Знання вимог ринку, маркетингу
•Просунутий користувач комп'ютера, спеціалізованих програм
•Кризис менеджмент та вирішення конфліктів
•Мотивація персоналу задля досягнення поставленої мети
•Проведення тренінгів з продажу (для продавців та для керівників магазинів)
•Водійські права кат «В» - безаварійний водійський стаж більше 20 років

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: