Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Олена

Менеджер, адміністратор, бухгалтер

Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олена БАШИНСЬКА

Менеджер – економіст
Дата народження: 21 лютого 1975р.
Регіон: Київ
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
Бухгалтер з 01.10.2021 по 29.02.2024р. ТОВ «СК ВІКОНД» ( ТОВ «СК ВІКОНД» - продаж, встановлення та обслуговування кондиціонерів,)
1.Робота в 1С 8.3, Соната, Медок, Вчасно.
2. Нарахування ЗП, відпускні, табель робочого часу.
3. Банківські платежі.
4. Податкові накладні, первинні документи, договори, комерційні пропозиції.
5. Тендерна документація, участь в тендерах.
6.Охорона праці.

Менеджер(управитель) по роботі з клієнтами з 25.05.2021р. по 13.08.2021р. ТОВ «ЄВРОПА ТРАНС АГРО».
Робота з клієнтською базою (збір замовлень ), внесення в базу для формування доставки.

Менеджер з тендерів з 15.06.2020р. по 31.03.2021р. ТОВ «Лерсен Лтд» (АЗС МОТТО)
1. Відстеження інформації та відбір закупівель за профілем компанії (майданчики: https://zakupki.prom.ua/ та https://www.dzo.com.ua/)
2. Підготовка пакета документів для участі у тендері.
3.Участь в тендерній процедурі.
4. Подальша робота з контрагентом (укладення договору, оформлення первинних документів для відвантаження товару, а також супровідна документація.)
4.Контроль оплати рахунку за наявності відстрочки платежа.

Менеджер з продажу з 20.09.2019р по 09.04.2020р. ТОВ «Лінокса Україна» (постачання нж. металу та алюмінію з Європи)
1.Активний пошук споживачів (замовників).
2. Укладання договорів та контроль за їх виконанням.
3. Продаж.
4.Документообіг (пакет документів при відвантаженні товару).

з 14.03.13р. по 12.07 2019р. ТОВ «ІТЦБ», ТОВ «Укрметал 2000», ТОВ «Контакт 2010» (це все одна компанія – головна ТОВ «Веста плюс») (ливарне виробництво неравіючих кругів, виробництво фланців (токарні роботи), продаж нержавіючого металопрокату)
1.Активний пошук споживачів (замовників).
2. Розрахунок замовлень.
3. Робота з кресленнями.
4. Запуск замовлення в роботу та контроль за виконанням.
5. Відвантаження (витратна, податкова, акт-звірки…)
6. Укладання договорів та контроль за їх виконанням.
7.Участь у тендерах.

Менеджер з продажу , помічник бухгалтера з 01.10.12р. по 28.02.13р. ТОВ «Київтрубокомплект» (ливарне виробництво, виробництво фланців, з нержавіючої сталі)
1.Розрахунок замовлень (телефон, e – mail, безпосередньо від замовника).
2. Запуск у роботу (контроль над виконанням).
3.Бухгалтерія 1С підприємство - 7 («первинна»документація:)
4.Банк .

Менеджер з продажу з 27.06.2011р. до 31.05.12р. ТОВ «Мірабела Лтд»( вони ж «МЕТІС – ЗІО») (виробництво обладнання для барів та ресторанів з нержавіючої сталі)
1.Прийом та оброброблення замовлень (телефон, e – mail, безпосередньо від замовника).
2.Розрахунок комерційних пропозицій.
3.Переговори із замовниками.
4.Оформлення договорів.
5.Пошук транспорту для доставки замовлень по Києву та Україні.
6.Бухгалтерія 1С підприємство – 8 («первинні документи»)
7.Банк (оплата, рознесення платежів).
8.Контроль оплат по замовленням що в роботі.
9. Закупівлі н/ж листів, труб, комплектуючих для замовлень.

Помічник керівника – офіс менеджер з 02.06.2008р. до 24.06.2011р. ТОВ «Фортекс Груп»
1.Прийом та аналіз вхідних дзвінків.
2.Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
3.Оформлення та реєстрація договорів.
4.Підготовка ділових зустрічей.
5.Робота з юристами.
6.Ведення кадрів:
- Документальне оформлення прийому, переведення, звільнення персоналу;
- Оформлення зарплатних банківських карток;
- Формування та ведення особових справ;
- Оформлення відпусток ;
- Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
- Ведення табельного обліку;
- Нарахування та (видача) заробітної плати.
7. Бухгалтерія 1С підприємство-7 (первинна документація: довіреність, рахунок, видаткова накладна, податкова накладна, акт звіряння…)
8. Підготовка та оформлення документів для отримання посвідки на проживання та дозвіл на працевлаштування для директора.
9. Робота з митним брокером (розмитнення імпорту).
10. Закупівля канцтоварів, оргтехніки, продуктів для кухні.
ТОВ «Київтехконцертозабезпечення»
Диспетчер з 05.01.2000р. до 31.10. 2001р.

Освіта
Вища (спеціаліст) 03.06.2011р.
Національний транспортний університет ( спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація «Менеджер – економіст»)
Курси бухгалтерів 1992-1993рр.
Професійні навички
Знання ПК (Windows ХР, Word, Excel, Paint, iLovePDF, 1С підприємство-7 та 8), МЕДОК, Соната, Вчасно.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: