Олена
Менеджер, адміністратор, бухгалтер
- Возраст:
- 49 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10555135
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Менеджер – економіст
Дата народження: 21 лютого 1975р.
Регіон: Київ
Тел.: [
Досвід роботи:
Бухгалтер з 01.10.2021 по 29.02.2024р. ТОВ «СК ВІКОНД» ( ТОВ «СК ВІКОНД» - продаж, встановлення та обслуговування кондиціонерів,)
1.Робота в 1С 8.3, Соната, Медок, Вчасно.
2. Нарахування ЗП, відпускні, табель робочого часу.
3. Банківські платежі.
4. Податкові накладні, первинні документи, договори, комерційні пропозиції.
5. Тендерна документація, участь в тендерах.
6.Охорона праці.
Менеджер(управитель) по роботі з клієнтами з 25.05.2021р. по 13.08.2021р. ТОВ «ЄВРОПА ТРАНС АГРО».
Робота з клієнтською базою (збір замовлень ), внесення в базу для формування доставки.
Менеджер з тендерів з 15.06.2020р. по 31.03.2021р. ТОВ «Лерсен Лтд» (АЗС МОТТО)
1. Відстеження інформації та відбір закупівель за профілем компанії (майданчики: https://zakupki.prom.ua/ та https://www.dzo.com.ua/)
2. Підготовка пакета документів для участі у тендері.
3.Участь в тендерній процедурі.
4. Подальша робота з контрагентом (укладення договору, оформлення первинних документів для відвантаження товару, а також супровідна документація.)
4.Контроль оплати рахунку за наявності відстрочки платежа.
Менеджер з продажу з 20.09.2019р по 09.04.2020р. ТОВ «Лінокса Україна» (постачання нж. металу та алюмінію з Європи)
1.Активний пошук споживачів (замовників).
2. Укладання договорів та контроль за їх виконанням.
3. Продаж.
4.Документообіг (пакет документів при відвантаженні товару).
з 14.03.13р. по 12.07 2019р. ТОВ «ІТЦБ», ТОВ «Укрметал 2000», ТОВ «Контакт 2010» (це все одна компанія – головна ТОВ «Веста плюс») (ливарне виробництво неравіючих кругів, виробництво фланців (токарні роботи), продаж нержавіючого металопрокату)
1.Активний пошук споживачів (замовників).
2. Розрахунок замовлень.
3. Робота з кресленнями.
4. Запуск замовлення в роботу та контроль за виконанням.
5. Відвантаження (витратна, податкова, акт-звірки…)
6. Укладання договорів та контроль за їх виконанням.
7.Участь у тендерах.
Менеджер з продажу , помічник бухгалтера з 01.10.12р. по 28.02.13р. ТОВ «Київтрубокомплект» (ливарне виробництво, виробництво фланців, з нержавіючої сталі)
1.Розрахунок замовлень (телефон, e – mail, безпосередньо від замовника).
2. Запуск у роботу (контроль над виконанням).
3.Бухгалтерія 1С підприємство - 7 («первинна»документація:)
4.Банк .
Менеджер з продажу з 27.06.2011р. до 31.05.12р. ТОВ «Мірабела Лтд»( вони ж «МЕТІС – ЗІО») (виробництво обладнання для барів та ресторанів з нержавіючої сталі)
1.Прийом та оброброблення замовлень (телефон, e – mail, безпосередньо від замовника).
2.Розрахунок комерційних пропозицій.
3.Переговори із замовниками.
4.Оформлення договорів.
5.Пошук транспорту для доставки замовлень по Києву та Україні.
6.Бухгалтерія 1С підприємство – 8 («первинні документи»)
7.Банк (оплата, рознесення платежів).
8.Контроль оплат по замовленням що в роботі.
9. Закупівлі н/ж листів, труб, комплектуючих для замовлень.
Помічник керівника – офіс менеджер з 02.06.2008р. до 24.06.2011р. ТОВ «Фортекс Груп»
1.Прийом та аналіз вхідних дзвінків.
2.Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
3.Оформлення та реєстрація договорів.
4.Підготовка ділових зустрічей.
5.Робота з юристами.
6.Ведення кадрів:
- Документальне оформлення прийому, переведення, звільнення персоналу;
- Оформлення зарплатних банківських карток;
- Формування та ведення особових справ;
- Оформлення відпусток ;
- Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
- Ведення табельного обліку;
- Нарахування та (видача) заробітної плати.
7. Бухгалтерія 1С підприємство-7 (первинна документація: довіреність, рахунок, видаткова накладна, податкова накладна, акт звіряння…)
8. Підготовка та оформлення документів для отримання посвідки на проживання та дозвіл на працевлаштування для директора.
9. Робота з митним брокером (розмитнення імпорту).
10. Закупівля канцтоварів, оргтехніки, продуктів для кухні.
ТОВ «Київтехконцертозабезпечення»
Диспетчер з 05.01.2000р. до 31.10. 2001р.
Освіта
Вища (спеціаліст) 03.06.2011р.
Національний транспортний університет ( спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація «Менеджер – економіст»)
Курси бухгалтерів 1992-1993рр.
Професійні навички
Знання ПК (Windows ХР, Word, Excel, Paint, iLovePDF, 1С підприємство-7 та 8), МЕДОК, Соната, Вчасно.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Полная занятость
Башинская Алёна Менеджер – экономист Дата рождения: 21 февраля 1975г. Регион: Киев Тел.: Опыт работы: Менеджер по тендерам с 15.06.2020 по 31.03.2021г. ООО «Лерсен Лтд» ( АЗС МОТТО) 1.Отслеживание информации...
Похожие кандидаты
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Киев
Бухгалтер по первичной документации, помощник бухгалтера, менеджер по снабжению
Киев
Заместитель главного бухгалтера, бухгалтер, финансовый менеджер (МСФО, ПСБУ)
Киев, Другие страны
Адміністратор, менеджер-координатор проєкту, куратор
Киев
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
Киев
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно