Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10572501

Менеджер з розвитку

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олександр Костянтинович Єркін
• Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Мешкаю у Києві

Професійні навички
Аналітичні навички. Аналіз ринкового оточення, виділення перспективних сегментів/ продуктів, проведення аналізу властивостей продукту/конкурентів, виділення позитивних/ слабких властивостей продукту, побудова моделей промоції, виходячи з властивостей продукту, прогнозування плану продажів, бюджетування лончу. Аналіз діяльності продуктів компанії та конкурентного середовища з використанням аналітичних джерел. Побудова фінансово-економічних моделей лончу по потенційному продукту, аналіз рентабельності на різних етапах життя продукту, визначення фінансової привабливості проекту.
Робота з проектом. Пошук продукту та подальше узгодження прогнозних показників (кількість продукту, ціна, умови оплати тощо). Створення та захист бізнес-плану. Комплексне ведення проектів: контроль термінів проходження проекту через різні етапи (чітке узгодження комерційних умов з виробником, організація проведення online check дос’є, організація проведення аудиту підприємства, контроль термінів виробництва та доставки продукту). Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності. Планування, розробка та запуск проекту власних торгових марок.
Робота з продуктом. Аналіз продукту, виявлення можливостей просування по різним каналам збуту и можливих загроз. Деталізація продукту: визначення позиціонування, переваг та недоліків. Створення воронки продажів. Розробка інформаційного контенту по продукту для маркетингових активностей (підготовка презентацій, адаптація матеріалів відповідно до задач, розробка компейн-бука та деталізації візитів по продуктам, з трансформацією властивостей продукту до його переваг та до задоволення потреб, підготовка матеріалів до проведення тренінгів, круглих столів, семінарів, конференцій, участь у виставках). Взаємодія с OL. Розробка програми тренінгів для команди зовнішньої служби, організація та проведення таких тренінгів. Розробка дизайну упаковки, промоційних матеріалів по продуктам. Формування комерційних пропозицій для дистриб’юторів та аптечних мереж. Проведення переговорів з дистриб’юторами, аптечними мережами, аптеками щодо придбання продуктів та врегулювання кредиторської заборгованості.
Робота з портфелем продуктів. Оцінка продуктового портфеля, його сегментація, підбір потенційних продуктів/комбінацій, їх пошук. Формування стратегії розвитку продуктового портфеля, керуючись даними світового та вітчизняного ринків, наявності продуктів на локальному ринку; формування графіку виходу нових продуктів, та подальша реалізація стратегії розвитку. Планування наповнення портфеля новими продуктами. Пошук потенційних продуктів, обговорення с виробниками планів продажу и комерційних умов.
Досвід роботи
Грудень 2020 – червень 2023 – старший лаборант, асистент кафедри мікробіології, вірусології та імунології Національного університету охорони здоров’я ім. П. Шупика МОЗ України
• Проведення навчальної та навчально-методичної роботи з слухачами
• Участь у науково-дослідній роботі кафедри
• Розроблення та ведення документації щодо діяльності кафедри , формування звітів, ведення облікової та довідкової документації

Липень 2018 – серпень 2019 – менеджер з стратегічного розвитку, представництво Мові Хелс
• Аналіз промоційного портфелю, розробка стратегії розвитку та пошук продуктів відповідно до цієї стратегії
• Аналіз ринкового оточення. Планування продаж, проведення ціноутворення
• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій, побудова фінансових моделей проектів
• Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності
Червень 2012 – червень 2018 – менеджер з стратегічного маркетингу, відділ стратегічного розвитку, Фармпланета
• Аналіз промоційного портфелю, розробка стратегії розвитку та пошук продуктів відповідно до цієї стратегії
• Планування продаж, проведення ціноутворення. Аналіз ринкового оточення
• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій, побудова фінансових моделей проектів
• Проект власних торговельних марок: розробка концепції та портфоліо потенціальних продуктів, пошук та подальша комунікація з виробниками, обрахування фінансових показників проекту. Розробка дизайну упаковки, промоційних матеріалів по продуктам.
• Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності

Лютий 2010- грудень 2010 – маркетинг-менеджер відділу продажу ексклюзивних препаратів «Альба Україна»
• Дослідження ринку та формування стратегії просування продуктів, ціноутворення та планування продажу, ціноутворення
• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій.
• Комплексний маркетинговий супровід проектів ексклюзивної дистриб’юції
Квітень 2008 - лютий 2010
Продакт-менеджер відділу продажу ексклюзивних препаратів «Альба Україна»
• Аналіз продукту, визначення можливостей просування через різні канали збуту та можливі загрози. Розробка позиціонування продукту, визначення сильних і слабких сторін, сегментація, дистанціювання від конкурентів, створення унікальної торгової пропозиції
• Аналіз ринку та конкурентів, планування, організація и проведення заходів, направлених на стимулювання продажів. Аналіз ефективності маркетингових заходів
• Створення промоційних матеріалів для маркетингових активностей. Підготовка та навчання співробітників служби просування, в т.ч. організація і проведення тренінгів

Листопад 2002 - квітень 2008
• Керівник служби просування (Паланок-фарм) – 1 рік
• Регіональний менеджер (Mega Lifesciences) -1,5 роки
• Менеджер по работі з дистриб’юторами (Micro Labs) – 1 рік
• Медичний представник (Orcid Pharmaceuticals) – 1 рік
• Торговий агент (ВВС-ЛТД, Фармвест) – 2 роки
Вересень 1999 - Листопад 2002 Асистент кафедри нормальної анатомії Національного медуниверситету ім. Богомольця
Освіта – вища, в 1999 г. закінчив лікувальний факультет Національного медуниверситету ім. Богомольця

Особиста інформація
Народився 11.12.1970. Одружений, син 2008 г. р.
• Водійські права кат. “В” (1993).
• Вільне володіння українською та російською мовами, англійська мова на рівні Upper-Intermediate
• Вільне володіння пакетом програм Microsoft Office, володіння аналітичними програмами аудиту фармацевтичного ринку (PharmXplorer, Моріон, Market Edge)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: