Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 мая 2024 Файл

Іван

Менеджер з розвитку

Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Напевно, найправдивіше резюме, створене людиною

Іван Павлов
New Business Manager | Business
Development Manager | Sales Development
Manager
Вік: 41 рік
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ

Контактна інформація
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (telegram)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Соціальні мережі: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

 19 років загального досвіду Sales + Business Development у B2B, B2C сегментах
 Досвід продажів продуктів і послуг рівнів premium і luxury
 Досвід ефективної комунікації і продажів послуг власникам бізнесів
 Досвід створення і реалізації власних продуктів у сфері туризму, навчання
 Досвід підприємництва

Досвід роботи
New business manager
з 08.2023 по нині (6 місяців)
Sales Titans, Київ (Консалтинг)
«Sales Titans» надає консалтингові послуги з наступних напрямків:
- консультування підприємців, власників бізнесів з питань побудови і розвитку продажів
- систематизація продажів, побудова відділів продажів для малого і середнього бізнесу
- рекрутинг спеціалістів у сфері продажів

Моя позиція передбачає наступний функціонал:
1) Пошук і залучення клієнтів
2) Ведення переговорів з підприємцями, власниками компаній
3) Консультування з питань систематизації, побудови і розвитку продажів
4) Проведення попереднього аудиту існуючої системи продажів
5) Супровід проектів, що реалізуються

New Business Manager
з 12.2020 по 04.2023 (2 роки 4 місяці)
Digital Trade Marketing Agency «Promobill», Київ (Digital Trade Marketing)
Що я робив?

1. Забезпечував попередній моніторинг ринків, які нам цікаві, шукав інформацію про
потенційних клієнтів, досліджував видимий досвід потенційних клієнтів у digital, досвід
реалізації промо кампаній у минулому.

2. Забезпечував лідогенерацію, яка відбувалася перш за все шляхом прямих звернень
до ключових менеджерів (ЛПР, ЛВР) потенційних клієнтів - маркетинг менеджерів і
директорів, digital менеджерів, trade marketing і e-commerce менеджерів, рідше до CCO,
CEO або власників компаній.

3. Здійснював продажі та розвиток бізнесу у В2В. У команді я був саме тією людиною,
яка забезпечувала повний процес комунікації з клієнтом з моменту першого контакту і до
логічного завершення (контракт або пауза в комунікації). Загалом мій функціонал
складався частково з функцій менеджера з продажу, проджект менеджера і керівника з
продажів.
4. Організував переговори та зустрічі нашої команди з ключовими особами компаній
замовників. Від якості комунікації з ними, від якості презентації наших послуг під час
зустрічей, якості наданих пропозицій, і в т.ч. наявності маркетингових бюджетів у
замовників залежав наш загальний результат
Мої інсайти і досягнення:
1. Мій накопичений за роки діяльності досвід у спілкуванні з людьми різного статусу і
продажах різноманітних послуг дозволив мені здійснювати продажі і у сфері digital
marketing.
2. До моєї появи у команді у якості New Business Manager декілька років не здійснювалися
продажі послуг компанії на широкий ринок. Відбувалося становлення. Так історично
склалося, що у компанії був ключовий клієнт - велика корпорація, контракт з яким
переукладався декілька років поспіль. В певний момент власники компанії вирішили
виходити далі на ринок і залучати нових клієнтів. Саме для цього я і був запрошений
до команди.
3. Критеріями ефективності моєї діяльності відпочатку були саме продажі послуг на
широкий ринок, нові клієнти і контракти. Наші KPI: 1) Кількість лідів 2) Кількість
проведених зустрічей 3) Обсяги продажів. Оскільки ми пропонуємо клієнтам
довготривалі проекти, цикл продажу у нас також є досить довгим.
4. Конверсія на рівні “проведені зустрічі - контракти” виявилася на рівні 4-5%. Через 5
місяців після початку моєї роботи був укладений контракт з новим клієнтом на суму
10000$.

Small Business Owner (власний проект у сфері туризму)
з 02.2016 по нині (8 років)
Cabriole – Culture Travel Club, Київ (Туризм)
Cabriole – Culture Travel Club - туристична агенція, яка спеціалізується на організації авторських турів і
подорожей із зануренням у вивчення різних культур через переживання нового унікального досвіду.
Що я роблю?
1. Створюю власний туристичний продукт, розробляю феєричні авторські туристичні програми
рівнів premium і luxury з візитами на віденські бали у европейських містах
2. Забезпечую планування та реалізацію турів:
a. визначаю ключові події програми туру;
b. планую маршрут, складаю програму відпочинку з таймінгом;
c. організую роботу з постачальниками туристичних послуг (бронювання авіаквитків, готелі,
трансфери, квиткі на події та ін.);
d. шукаю партнерів з організації (спільноти, клуби, інфлюенсери) і продажу турів та
організую роботу з ними;
e. забезпечую супровід туристичних груп у ролі гіда, турлідера.
3. Організую продажі туристичного продукту
Мої інсайти і досягнення:
1. Отримав практичний досвід створення і реалізації власного туристичного продукту.
2. Коли ти сам пережив певний яскравий досвід, який тебе вразив, дуже легко буде надихнути
інших пережити такий самий досвід.
3. Отримав досвід організації групових (3-10 учасників) і індивідуальних візитів на найкращі
віденські бали у європейських містах.
4. 850 євро – такий був середній чек при продажі групових туристичних програм.

Small Business Owner (власний проект у соціокультурній сфері)
з 10.2014 по нині (9 років 4 місяців)
Ballroom Culture and Dance Academy (Академія бальної культури і танцю), Київ (Освіта у сфері культури)
Академія бальної культури і танцю – перша і єдина в Україні спеціальна програма комплексної
підготовки до віденського балу
Що я роблю?
1. Організую роботу Академії бальної культури и танцю:
a. самостійно викладаю індивідуальний курс навчання для дорослих учнів;
b. забезпечую пошук і підбір викладачів, асистентів і координую їхню роботу під час проведення
відкритих групових курсів навчання;
c. організую проведення корпоративних майстер-класів.
2. Організую продажі продуктів навчання.
3. Забезпечую пошук партнерів і організую роботу з ними.
4. Виступаю лектором/спікером з теми «Сучасний етикет європейського балу» в індивідуальному,
відкритому, корпоративному, благодійному форматі.
5. Консультую і допомагаю організовувати віденські бали в Україні і інших країнах.
Мої інсайти і досягнення:
1. Створив і навчився продавати власний продукт навчання у соціокультурній сфері, якого
раніше не було на ринку.
2. Перетворив своє хобі на професію і перевірив на практиці, що заробляти на хобі можна!
3. Реалізував підготовку до балів для багатьох вибагливих учнів
4. Провів багато майстер-класів у корпоративному форматі
5. Отримав досвід створення партнерської мережі, яка дозволяє продавати послуги

Business Development Expert
з 10.2013 по 10.2014 (1 рік)
EY Ukraine, Academy of Business, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Що я робив?
1. Отримував перший і яскравий досвід роботи у міжнародній компанії
2. Шукав клієнтів. Вів переговори з менеджментом корпоративних структур – лідерів своїх ринків,
адже EY зосереджена перш за все на роботі з іменитими замовниками
3. Продавав тренінги і проекти корпоративного навчання, організаційного розвитку, консультаційні
послуги
4. Координував роботу викладачів, консультантів
Які мої інсайти?
Працювати у компанії, де відбудовані всі (або майже всі) бізнес-процеси, це окреме задоволення.
Представляти інтереси іменитого міжнародного бренду це престижно і перспективно. Але якщо ти
вже відчув, що сфера, у якій ти працюєш багато років, вже тобі не цікава і ти готовий піти далі або
зовсім у іншу сторону, роби сміливий крок і досягай того, чого хочеш саме ти!

Менеджер з розвитку бізнесу, менеджмент-консультант, менеджер
проектів
з 11.2010 по 08.2013 (2 роки 9 місяців)
Консалтингова група "Інновація", Київ (Управлінський консалтинг)
Що я робив?
1. Вів переговори з топ-менеджерами та власниками компаній постачальників продуктів і послуг
рівня Premium і Luxury
2. Продавав консалтингові послуги у сфері навчання і розвитку персоналу у сегменті «люкс»,
організаційного розвитку компаній
3. Брав участь у реалізації проектів як менеджмент-консультант (робив передпроектний аналіз
ситуації, проводив діагностику, інтерв'ю, тестування учасників, готував звіти, брав участь у
розробці проектів)
4. Забезпечував менеджмент проектів, координував роботу консультантів компанії
5. Проводив навчання, коучинг менеджерів з продажу
Які мої інсайти?
1. Просувати і продавати послуги у сегменті luxury не дуже просто, але цікаво! Ця сфера
стимулює тебе постійно зростати якісно, розширювати свій кругозір.
2. Щоб продати щось власнику бізнесу ти повинен мати високий рівень особистісної зрілости,
бути цікавим співрозмовником, мислити як власник бізнесу навіть коли ти звичайний
менеджер.
3. Продажі у сегменті люкс – це про особливі відносини і довіру. Можна продавати легко, коли ти
перш за все вмієш вибудовувати відносини з тими людьми, з якими ведеш переговори. Своєю
головною гордістю за весь час зайнятості у вказаній компанії я вважаю продаж проекту
розвитку і навчання персоналу для 5-зіркового українского готелю загальною вартістю 14000
євро. Більше року я «вирощував» цей проект, періодично телефонуючи керівнику готелю і
нагадуючи про себе. Після завершення проекту керівник готелю підійшов до мене і сказав:
«Дякую тобі, Іване, що ти був терплячим і телефонував мені. Завдяки твоїм зусиллям все
відбулося». Я запам’ятав це назавжди.

Керівник відділу продажів
з 05.2009 по 04.2010 (11 місяців)
ООО "Укрпродінвест", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Що я робив?
1. Брав участь у реалізації проекту з просування на ринок України нових торговельних марок
снекової групи продуктів харчування
2. Створював національну дистриб'юторську мережу: шукав контакти дистриб’юторів, вів
переговори, організовував зустрічі, після підписання контракту контролював роботу
дистриб'юторів
3. Проводив презентації продукції для торгових команд дистриб'юторів
4. Проводив переговори та організовував роботу з регіональними торговельними мережами

Директор
з 04.2009 по 11.2010 (1 рік 7 місяців)
ФОП Павлов Іван Олександрович, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Що я робив?
1. Вчився бути менеджером, продавцем і директором сам у себе.
2. Отримував перший досвід самостійної роботи, робив помилки, набивав перші «синці» а іноді і
великі «шишки», втрачав наївність, вчився працювати з людьми.
3. Надавав послуги арбітражного керуючого.
4. Надавав консультаційні послуги у сфері бухгалтерського обліку, аудиту. Шукав спеціалістів -
бухгалтерів, аудиторів для виконання замовлень.

Заступник директора
з 06.2004 по 04.2009 (4 роки 10 місяців)
ТОВ "Київська колегія консультантів "Совєтнік", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Що я робив?
1. Отримував перший після навчання в універі реальний досвід роботи у невеличкій компанії
2. Шукав і залучав клієнтів. Уявіть собі, це був той час, коли менеджери з продажу телефонували
«вхолодну» знаходячи потенційних клієнтів у «Жовтих сторінках». І я також це робив! І, що саме
цікаве, вдавалося назначати зустрічі і потім перетворювати їх на контракти і замовлення. Так я
навчився коммунікувати і продавати.
3. Продавав консультаційні послуги у сфері ведення обліку, аудиту, юридичних консультацій
4. Частково займався адміністративною роботою для забезпечення діяльності компанії.
Які мої інсайти?
Перша реальна робота це перевірка на міцність і різноманітний досвід. Пізніше я часто запитував
себе, чи краще було б, якби пішов працювати у якусь велику компанію, а не в маленьку приватну?
Можливо щось і було б краще. Але саме цей досвід дозволив мені у майбутньому не боятися
прийняти рішення працювати самостійно і запустити свій власний проект.

Освіта
Київський національний торговельно-економічний університет
Факультет економіки, менеджменту та права; спеціальність "Менеджмент у сфері економічної
конкуренції", Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років).

Додаткова освіта
 Тренінг "Лідерство і особиста ефективність керівника". Innovation Consulting Group (2012)
 Тренінг "Практичні інструменти створення розкішного сервісу. Управління персоналом і його
розвитком у сегменті Luxury", Innovation Consulting Group (2012)
 Тренінг "Ефективна комунікація", Академія бизнесу EY (2013)
 Тренінг "Навички продажів", Академія бизнесу EY (2013)
 Тренінг "Управління проектами", Академія бизнесу EY (2014)

Професійні та інші навички
 Комунікації, ведення переговорів (19 років досвіду)
 Продажі (19 років досвіду)
 Консультування (18 років досвіду)
 Переговори з власниками бізнесів (13 років досвіду)
 Презентація и продаж продуктів сегментів premium и luxury (13 років досвіду)
 Проведення презентацій (7 років досвіду)
 Публічні виступи (7 років досвіду)
 Лідерські навички
 Project Management

Знання мов
 Українська ─ вільно
 Англійська ─ середній
 Російська ─ вільно
Додаткова інформація про себе
Емоційно стійкий, врівноважений. Дуже комунікабельний. Відповідальний. Людина слова і діла.
Цілеспрямований. Позитивно відношусь до змін.
Маю гарне почуття гумору. Вмію надихати оточуючих.
Грамотний. Дипломатичний. Мені комфортніше працювати автономно, але в команді також
вмію.
Гарний організатор. Маю підприємницьке мислення та досвід. У роботі і бізнесі я скоріше
марафонець, ніж спринтер.
Дуже люблю відрядження та авіаперельоти.
Маю права водія категорії "B".
Маю досвід організації соціальних проектів у сфері екології, благодійних заходів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: