Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 Файл

Олена

Інспектор з кадрів (військовий облік), юрисконсульт

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ГРИБОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

Інспектор з кадрів, інспектор з військового обліку, юрисконсульт
30000 грн
Повна зайнятість
Вік : 46 років
Місто: Київ
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ДОСВІД РОБОТИ:

Інспектор з кадрів
З травня 2023 р. по теперішній час
Медичний заклад, м. Київ

Інспектор з кадрів
З 01.12.2022 р. по 31.03.2023 р. (4 місяці)
Комунальне некомерційне підприємство «Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича» Хустської міської ради (заклад охорони здоров’я)

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів
З 08.07.2013 р. по 31.05.2022 р. (8 років 6 місяців)
Комунальне підприємство «Міськспецексплуатація» Бердянської міської ради (зберігання власного та комунального майна, передача його в оренду)

Юрисконсульт (за цивільно – правовою угодою)
В різні періоди з 2013 р. по 2022 р.
Бердянська автомобільна школа Всеукраїнської спілки автомобілістів (підготовка водіїв автотранспортних засобів)

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів
З 09.01.2008 р. по 14.08.2012 р. (4 роки 7 місяців)
Комунальне підприємство «Житлосервіс-7» (утримання та обслуговування житлового фонду)

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів
З 27.09.2004 р. по 08.01.2008 р. (3 роки 3 місяці)
Комунальне підприємство «Житлосервіс-9» (утримання та обслуговування житлового фонду)

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів
З 20.09.1999 р. по 24.09.2004 р. ( 5 років)
Відкрите акціонерне товариство «Автотранспортне підприємство № 12357»
(вантажоперевезення)

Юрисконсульт (за сумісництвом)
З 25.09.2000 р. по 25.04.2001 р. (7 місяців)
Закрите акціонерне товариство «Рембудсервіс-4», (ремонтні, будівельні роботи)

До спектра моїх обов’язків входило та входить:
• Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, звільнення, відпустки, переведення, відрядження відповідно до трудового законодавства, табелі обліку робочого часу, штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, колективний договір тощо;
• Створення положень, інструкцій та наказів.
• Оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок.
• Передача сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України;
• Складання графіка відпусток
• Облік щорічних та додаткових відпусток співробітників (своєчасна подача для нарахування бухгалтерією).
• Формування та ведення особистих справ співробітників.
• Контроль дотримання квоти на працевлаштування осіб з інвалідністю, співробітників, що мають податкову пільгу і додаткові гарантії.
• Проходження планових перевірок.
• Обробка електроних лікарняних листів.
• Формування та подання звітів.
• Організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, як загального так і спеціального.
• Подання відомостей (персональних та службових даних) стосовно призовників, військовозобов’язаних та резервістів до ТЦКтаСП: про зміни в облікових даних (прийом, переведення, звільнення, зміни у сімейному стані та складі родини тощо).
• Своєчасне подання звітності, передбаченої чинним законодавством України, до ТЦКтаСП.
• Організація своєчасного бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час за списками військовозобов’язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час, які працюють на підприємстві, якому встановлено мобілізаційне завдання (замовлення).
• Взаємодія з ТЦКтаСП, з військовою адміністрацією міста щодо військового обліку та бронювання співробітників.
• Здійснення перевірки відповідностей військово-облікових документів (перед працевлаштуванням на роботу).

• Повний юридичний супровід діяльності підприємства.
• Ведення договірної роботи (підготовка, аналіз, коригування договорів, додаткових угод, протоколів розбіжностей тощо).
• Захист та представлення інтересів підприємства в контролюючих та правоохоронних органах усіх рівнів та інстанцій (участь у перевірках, підготовка відповіді на запити);
• Ведення претензійно-позовної роботи на всіх її етапах (господарські, адміністративні, цивільні процеси), виконання судових рішень.
• Супровід перевірок контролюючих та правоохоронних органів.
• Складання різноманітних запитів, підготовка відповідей на запити.
• Розробка, внесення змін до статутних та реєстраційних документів.
• Участь у судових засіданнях в судах господарської, цивільної та адміністративної юрисдикції на всіх стадіях розгляду справ.
• Підготовка юридичних висновків та письмових консультацій.
• Надання усних консультацій.
• Підготовка документів для організації електронних аукціонів з передачі комунального майна в оренду, оголошення аукціонів в електронній торговій системі «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ».
• Підготовка документації щодо проведення акредитації учбового закладу.
• Стягнення заборгованості за надання послуг з утримання та обслуговування житлового фонду.

ОСВІТА
Вища, з 01.09.1994 р. по 30.06.1999 р. (4 роки 9 місяців)
Бердянський інститут підприємництва, м. Бердянськ
Освітній рівень: спеціаліст
Спеціальність: Менеджмент організацій. Правове забезпечення підприємницької діяльності.
Кваліфікація: менеджер – юрист.
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримала гарні відгуки від керівництва.

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
З 05.09.2003 р. по 07.02.2004 р. (5 місяців)
Бухгалтерський облік, бухгалтер (Бердянська автомобільна школа Всеукраїнської спілки автомобілістів, м. Бердянськ)

З 01.10.2023 по 31.12.2023 р. (3 місяці)
Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях (підвищення кваліфікації)
Науково-освітній Центр професійного розвитку Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Навички роботи з комп’ютером:
впевнений користувач ПК: 1С, М.Е.Dос, BAF, Microsoft (Excel, Word), Internet
ЗНАННЯ МОВ:
Українська – вільно
російська- вільно

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

До роботи ставлюся відповідально. Дослухаюся до чужої думки, але й своє бачення можу довести. Пунктуальна, доброзичлива, знаходжу спільну мову з іншими, неконфліктна. Хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: