Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 Файл

Світлана

HR Generalist, Talent Development, HR Business Partner, HR Specialist, Recruiter

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПОТІЙКО СВІТЛАНА
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ПРО МЕНЕ
Прагну приєднатися до HR команди, де зможу робити свій внесок в зростання
компанії, розвивати нові навички, спираючись на наявний досвід.
Я досвідчений фахівець, який вміє працювати з різними людьми, розуміти бізнес-
потреби, знаходити підхід, вирішувати проблеми і досягати результату. Високомотивована, відповідальна та
гнучка людина, яка готова вчитись.
Маю більш як 10 років досвіду роботи з різними клієнтами (B2B, B2C) та зовнішніми партнерами, біля 3 років
досвіду управління людьми, 3 роки роботи в івент-менеджменті освітніх заходів. Працювала в IT, фінансовій,
банківській та освітній сферах. Досвід роботи з українським ринком та ринком США.
Мої життєві цінності: чесність, відкритість, ясність, повага, відповідальність, внесення вкладу.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• сильні комунікативні та міжособистісні навички, уміння демонструвати співчуття та емпатію
• навички ведення переговорів та донесення інформації
• навички аналізу бізнес-потреб та пошуку ресурсів для їх вирішення
• навички вирішення проблем та конфліктів, вміння домовлятись
• менеджерський досвід: управління людьми (пошук, інтерв’ювання людей в команду, їх адаптація,
управління та контроль), управління процесами та проєктами
• організаторські навички
• навички фокусно працювати, приділяючи увагу деталям
• здатність забезпечувати високий рівень клієнтського сервісу
• навички роботи з документами та електронними таблицями
ДОСВІД РОБОТИ
01.2022 – 11.2022 JOOBLE (IT компанія)
Посада: Partnerships manager. Обов’язки:
• проведення комплексу заходів в рамках стратегії SEO-оптимізації сайту компанії
• пошук нових партнерів на ринку США
• письмова комунікація з партнерами англійською мовою
• розміщення рекламних матеріалів на ресурсах партнерів

09.2020 – 03.2021 ПЗ «Заклад дошкільної освіти «КАНГАРУ НЬОРСЕРІ СКУЛ»,
Альтернативна школа «Savage Kangaroo School»
Посада: Administrative Manager. Обов’язки:
• комунікація з клієнтами (батьками дітей): поточна та допомога у вирішенні проблемних питань
• ведення документообігу та адміністрування життєдіяльності обох проєктів
• фінанси: облік оплат від клієнтів, оплати послуг контрагентів, розрахунок оплати праці всіх працівників,
облік фінансових виплат працівникам
• кадрова робота: участь у співбесідах, прийом/звільнення на роботу, ведення документації, адаптація нових
працівників, контроль табелів обліку робочого часу працівників
Досягнення:
• садочок почав отримувати компенсацію від держави за програмою «Гроші ходять за дитиною»
• вдалось покращити температурний режим закладу, завдяки реалізації проекту по встановленню
додаткового альтернативного опалення

05.2017 – 04.2020 ГС «Міжнародний інститут інтегрального розвитку», ТОВ «Ю-Інтеграл»,
Empatia (освітні проєкти для дорослих)
Посада: Event manager. Обов’язки:
• робота з клієнтами: набір груп, ведення комунікації від реєстрації на захід до завершення заходу
• робота по підготовці та проведенню заходів (тренінги, семінари, фестивалі, ретрити, освітні програми)
• робота з постачальниками: пошук, переговори, укладення угоди, реалізація угоди
• ведення документообігу з клієнтами та постачальниками: договори, рахунки, акти
• комунікація з іноземними тренерами: організація трансферів, поселення, культурна програма
1
• підготовка фінансових звітів, ведення CRM-системи
Досягнення:
• нашою командою (6 людей) було реалізовано понад 100 заходів, як відкритого типу так і корпоративні
заходи, з кількістю від 10 до 200 осіб; більше 3500 людей стали учасниками наших заходів та проєктів
• ми збільшили нашу аудиторію у фейсбук з близько 800 до понад 5000 активних підписників

10.2005 – 10.2013 ТОВ «Євро Лізинг»
Посада: зросла від Спеціаліста з продажу (B2B) до Національного менеджера з продажу (B2B, 6-10 чоловік у
команді). Обов’язки:
• виконання плану продажів регіональними представництвами (6 представництв по Україні)
• розробка системи винагород для регіональних менеджерів та розрахунок бонусів
• розробка та реалізація стандартів кваліфікації персоналу: посадові вимоги, внутрішні тренінги, екзамени
• підбір персоналу, проведення співбесід, навчання та адаптація нового персоналу
• робота з клієнтами (B2B): продажі, участь у тендерах крупних компаній
• робота з партнерами: переговори з керівництвом постачальника щодо співпраці, співпраця
• робота з дебіторами з погашення та реструктуризації заборгованості
• участь у розробці та вдосконаленні CRM системи компанії
Досягнення:
• відкриття регіонального представництва в Одесі та збільшення регіональної команди з 5 до 10 людей
• серед моїх клієнтів були такі компанії як Bunge, Zeppelin, Liftec, Siemens, UniCredit Bank, L'Oréal,
Фармаско, Оллмед, Костал Украина
• організація співпраці з дилерською мережею з нуля близько 15 автосалонів в Києві, а також навчання і
допомога в налагодженні співпраці з крупними дилерами в регіонах

07.2004 – 09.2005 ВАТ «Банк «Український капітал»
Посада: Провідний спеціаліст відділу залучення та розміщення ресурсів (Кредитний інспектор)
07.2002 – 06.2004 Печерська філія ПриватБанку
Посада: зросла від Операціоніста (відділ корпоративних клієнтів) до В.О. начальника відділення
ОСВІТА
2002 – 2003 Інститут економіки та права «Крок», факультет економіки та підприємництва,
спеціальність: «Фінанси», кваліфікація: магістр.
1998 – 2002 Інститут економіки та права «Крок», факультет економіки та підприємництва,
спеціальність: «Фінанси», кваліфікація: бакалавр.
ЗНАННЯ МОВ
Українська (рідна), англійська (Intermediate+ (або B1+), продовжую вивчення).
ЗНАННЯ ПК
MS Office, Google Workspace tools (Docs, Sheets), Zoom, Zoho (CRM, Projects), 1С, Confluence, Paser, Discord,
Slack, Canva та інші.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Пройшла курс «IT-рекрутер» на платформі Laba, 2022.
Пройшла Базовий курс в методі Позитивної психотерапії, 2021.
Пройшла тренінги з Ненасильницького спілкування з Евою Рамбалою, Катериною Ясько, Найомою де Хаєн та
іншими тренерами. Практикую метод ННС Маршалла Розенберга з 2017 року.
Пройшла курс зі Спіральної динаміки (SD1) з Крістофером Куком, 2020.
Посвідчення водія категорії «В».
ХОБІ ТА ІНТЕРЕСИ
Ненасильницьке спілкування, ментальне здоров’я, прогулянки з дітьми, гірські лижі, фітнес, подорожі та
екскурсії, танці, музика, театр, пішохідний туризм.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, комунікабельність, швидко вчусь, орієнтація на результат, вміння знаходити спільну мову,
клієнтоорієнтованість, бажання розібратися в суті питання, емпатійність, стресостійкість, організаційні
здібності, порядність, людяність, готовність завжди прийти на допомогу, бажання до саморозвитку, відкритість
до зворотного зв’язку, оптимізм.

2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: