Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024

Анастасія

Директор відділу маркетингу, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інтернет-маркетолог (Фріланс)

с 09.2022 по наст. время (1 год 8 месяцев)
Yozone, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Аналіз та настройка рекламних кампаній: Виконала аналіз цільової аудиторії, побудувала портрети цільової аудиторії.
Налаштування реклами Google на сайті Yozone.com.ua, включаючи пошукову рекламу, Google Shopping, відеорекламу на YouTube, контекстно-медійну рекламу та інші формати.
Працювала з Google Ads та Google Analytics, здійснюючи аналіз сайту на конверсійність та юзабіліті, визначення цілей рекламної кампанії, розробку списку ключових слів, організацію структури акаунту та інші аспекти.
Наповнення контентом та SEO: Відповідальна за наповнення контентом на сайті Yozone.com.ua, включаючи створення карток товарів, категорій, банерів, написання статей та заповнення SEO.
Розробка та супровід інтернет-магазину: Розробила технічне завдання для створення інтернет-магазину, здійснила супровід у процесі розробки, включаючи перевірку на помилки та доопрацювання.

Досягнення:
Підвищення позиції сайту: Середня позиція сайту зменшилась з 42-ї позиції до 10,5-ї за період 1,5 року.
Ефективна реклама в Google Ads: Настроїла рекламні кампанії в Google Ads з нуля, що призвело до того, що за рік цей канал став третім за прибутковістю в компанії після оптових та соціальних мереж.

Маркетолог (Фріланс)

с 03.2021 по 02.2022 (11 месяцев)
Elos Zhak, Дніпро (Краса, фітнес, спорт)

Розробка маркетингових стратегій: Виконала розробку комплексної маркетингової стратегії для компанії, зосередженої на сфері краси.
Аналіз ринку та конкурентного середовища: Провела глибокий аналіз ринку послуг лазерної епіляції в місті Дніпро, включаючи товарні та цінові пропозиції, стратегії маркетингу, позиціювання та рекламну активність конкурентів.
Аналіз цільової аудиторії та розробка бренду: Виконала побудову портретів цільової аудиторії, виділив основні конкурентні переваги та створив ціннісну пропозицію для клієнтів.
Розробила позиціювання бренду та вибрав його слоган.
Створення стратегії просування: Розробила стратегію просування, включаючи завдання, тактику, використання бренду обличчя для рекламних активностей та визначення рекламного бюджету.
Модель продажів: Визначила модель продажів, що найкраще підходить для компанії.

Зам. директора з маркетингу

с 10.2019 по 03.2021 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "АМТ Трейд", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виповняла обов’язки керівника відділу маркетингу
Розробка маркетингових стратегій: участь у розробці стратегії розвитку брендів компанії, включаючи аналіз ринку та конкурентного середовища.
Управління відділом маркетингу: Керувала командою відділу маркетингу з 20 співробітників, включаючи написання регламентів та розпоряджень щодо робочого процесу.
Антикризові дії в період карантину: Впроваджувала антикризові заходи для забезпечення стабільності бізнесу під час періоду карантину. Ці дії включали перегляд та переговори з підрядниками щодо умов договорів про рекламну активність, зокрема, укладання додаткових угод щодо відстрочення або зниження платежів за неактуальні рекламні кампанії, щоб уникнути втрати коштів.
Маркетингові активності та рекламні заходи: Розробляла та супроводжувала рекламні активності з партнерами, також активно здійснювала контроль за розходженням рекламного бюджету та аналізувала ефективність рекламних заходів.
Розвиток брендів: Ініціювала та розробляла плани маркетингових заходів та програм для підвищення впізнаваності та розвитку брендів компанії.
Участь у розробці веб-сайтів та каталогів: Займалася постановкою завдань розробникам, контролювала роботу та корегувала процес розробки.
Документація та договори: Займалася зовнішнім та внутрішнім документообігом, включаючи укладання договорів та контроль документації від підрядників.

Бренд-менеджер

с 08.2018 по 10.2019 (1 год 2 месяца)
ТОВ "АМТ Трейд", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Стратегія розвитку брендів: Участь у розробці стратегії розвитку брендів компанії та ініціація програм, спрямованих на підвищення впізнаваності та розвиток брендів.
Аналіз конкурентів: Проведення аналізу роботи конкурентів та блогерів, ініціатива щодо покращення маркетингових заходів.
Співпраця з блогерами: Пошук та узгодження умов співпраці з блогерами для підвищення впливу та популяризації брендів.
Контроль за рекламною інформацією: Забезпечення актуальності рекламної інформації на брендових сайтах компанії.
Управління проектами: Постановка завдань розробникам та адміністраторам сайтів, контроль виконання завдань.
Стимулювання продажів: Розробка та підтримка акцій для стимулювання продажів та підвищення впізнаваності брендів.
Участь у розробці матеріалів: Участь у розробці каталогів, презентаційних матеріалів та візуального брендування.
Реклама та зв'язки з підрядниками: Контроль розміщення реклами та ведення переговорів з підрядниками для співробітництва.
Документація та договори: Здійснення зовнішнього та внутрішнього документообігу, включаючи укладання договорів та контроль документації.

Керівник відділу маркетингу

с 07.2016 по 08.2018 (2 года 1 месяц)
ТОВ "Вента Лаб", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Реклама та просування:
Замовлення та аналіз розміщення реклами у ЗМІ, а також друкованої реклами.
Онлайн-майданчики та корпоративні сайти: редагування, аналіз ефективності та написання контенту.
Участь у профільних виставках: організація участі, робота з клієнтами та моніторинг конкурентів.
Створення фірмового стилю, редагування документації та ведення акаунтів у соціальних мережах.
Маркетингові активності:
E-mail та Viber розсилки клієнтам, створення відео для YouTube.
Організація власних профільних семінарів.
Аналіз ефективності діяльності маркетингу та керівництво працівниками відділу.
Досягнення:
Організація та проведення перших профільних конференцій, що призвело до збільшення лояльної клієнтської бази та прибутку.
Створення відділу маркетингу для оптимізації процесів.
Впровадження CRM-системи Terrasoft для оптимізації роботи маркетингового відділу.

Фахівець-аналітик дослідження товарного ринку

с 08.2015 по 09.2016 (1 год 1 месяц)
АТБ, корпорація, Дніпро (Роздрібна торгівля)

проведення цінового/асортиментного моніторингу;
- обробка та аналіз даних;
- надання звітів;
- складання звіту з конкурентного середовища;
- моніторинг рекламної активності.

Образование

Національний гірничий університет

Маркетинг, Дніпро
Высшее, с 2012 по 2015 (3 года)

Дніпропетровський Монтажний технікум

Комерційна діяльність, Дніпро
Среднее специальное, с 2009 по 2012 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

•Google Skills of Tomorrow programme 2022

2022, 2 місяці
Сертификат

Знания и навыки

Цілеспрямованість Управління командою Користувач ChatGPT Адаптивність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Впевнений користувач ПК: MS Office, Excel, PowerPoint, Adobe illustrator, CorelDRAW, початковий Photoshop
Курси:
• Google Skills of Tomorrow programme 2022
• Igor Ivitskiy "Магія Google 2.7" 2023 р.
• Igor Ivitskiy "Магія Google 4.0" 2024 р.

Водійське посвідчення категорії В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: