Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 Файл

Олександр

Оператор чата (клієнтська підтримка, Direct) асистент, менеджер з продажу

Возраст:
25 лет
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олександр Сивець
Мої сильні сторони включають відмінні комунікативні навички,
емпатію та розуміння потреб клієнтів, а також досвід роботи в умовах
високого тиску та технічну грамотність. Я вмію ефективно
співпрацювати в команді та аналізувати дані для покращення
обслуговування клієнтів, завжди готовий до навчання та
саморозвитку.
Контакти Досвід
Менеджер з продажу (буд. матеріали та інструменти)
Tg: @svlxxxx
Аналіз ринку: визначення потенційних клієнтів і ринкових
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») можливостей для інструментів.
Залучення клієнтів: пошук та переконання потенційних клієнтів
купити інструменти.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Укладання угод: оформлення контрактів та угод з клієнтами.
Підтримка клієнтів: надання післяпродажної підтримки та
28.02.1999
вирішення питань клієнтів

Івано-Франківськ Менеджер з продажу(автомобілі)

Освіта Проактивний контакт із клієнтами та надання інформаційної
підтримки, включаючи перевірку баз даних та надання детальної
інформації про автомобілі, їх характеристики та умови продажу.
Персоналізований підхід до клієнтів, з урахуванням їхніх вимог та
2021 SoftServe бажань, підтримка особистого контакту та допомога у виборі
Academy автомобіля, а також проведення укладання угод і оформлення
документації.
Тестувальник ПЗ
Клієнтська підтримка(банківська сфера)

прийом і обробка телефонних дзвінків, вирішував запитання та
проблеми клієнтів.
2022 English
записував інформацію про дзвінки в CRM систему,
Courses забезпечуючи точність та повноту даних.
Project12 Upper співпрацював з іншими відділами для ефективного вирішення
Intermediate питань клієнтів та постійного вдосконалення процесів
level обслуговування.

Клієнтська підтримка(освітня сфера)

надавав консультації про освітні програми та ресурси,
2019 - До відповідаючи на запитання та надаючи інформацію.
ефективне вирішення проблему навчанні, співпраця зі
сьогодні студентами та викладачами.
Львівський
Університет Менеджер з продажу
МАУП (бізнес консультант)
Бакалаврат
Безпосереднє консультування клієнтів у питаннях стратегічного
управління, фінансів, маркетингу та оптимізації бізнес-процесів,
спрямоване на досягнення їхніх цілей та забезпечення
стабільного розвитку компанії.
Мови Розробка та впровадження індивідуальних стратегій та
рекомендацій для оптимізації бізнесу клієнтів, а також надання
підтримки під час виконання запропонованих рішень для
Англійська досягнення успіху на ринку.
(Upper-
Intermediate)

Українська

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: