Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 Файл

Дарья

Керівник інформаційної служби

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Вольногорск
Готов работать:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гаркуша Дар’я Василівна
Дата народження: 12 жовтня 1986р.
Сімейне становище: не заміжня

ОСВІТА:
Національний гірничий університет
вересень 2004 – червень 2009

Факультет: інформаційні технології;
Спеціальність: системний аналіз та управління;
Кваліфікація: інженер системний аналітик з дослідницьким рівнем діяльності;
Диплом: магістр.

ДОСВІД РОБОТИ:
ТОВ "Вільногірське скло"
(виробництво склотари)

Секретар генерального директора
червень 2009 – січень 2011
Обов’язки:
• організація та супровід зустрічей керівника;
• ведення проколу нарад;
• ведення ділової кореспонденції;
• розподіл вхідних дзвінків;
• планування робочого дня керівника;
• діловодство;
• замовлення залізничних- та авіаквитків, бронювання готелів.

ТОВ "Транс-Універсал-Груп»
(продаж шин, спецтехніки, вимірювальних приладів)

Заступник начальника тендерного відділу
Серпень 2011 – лютий 2012
Обов’язки:
• систематичний моніторинг електронних торгівельних майданчиків;
• формування пакету тендерних документів (пропозицій) для участі в державних закупівлях;
• звітність за результатами процедури закупівель;
• формування зведених таблиць роботи тендерного відділу;
• аналіз цін шинного ринку України та країн СНГ.

ТОВ «Інтерпайп Україна»
(металопрокатне виробництво)

Заступник начальника відділу тендерних торгів
березень 2012 – жовтень 2014
Обов’язки:
• допомога в розробці електронного майданчику (ЕМ) тендерних торгів підприємства;
• моніторинг коректності даних при вивантажені та формуванні аналітик ЕМ;
• допомога при акредитації учасників торгів (зворотній зв'язок сайту);
• підготовка та проведення засідань тендерного комітету;
• ведення та оформлення протоколу засідань тендерного комітету;
• контроль та розподіл результатів тендерних торгів по відділам закупівель.

Філія «Вільногірський ГМК» АТ «ОГХК»
(гірничодобувне виробництво концентратів)

Секретар(референт) комерційного директора
листопад 2014 – листопад 2020
Обов’язки:
• організація та супровід зустрічей керівника;
• планування робочого дня керівника;
• координація роботи усіх офісних служб (кур’єрів, водіїв, технічних працівників);
• контроль забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами;
• ведення проколу нарад;
• ведення ділової переписки та електронного документообігу;
• розподіл вхідних дзвінків;
• контроль за дотриманням затвердженої інструкції з діловодства;
• замовлення залізничних- та авіаквитків, бронювання готелів.

Інженер відділу продаж та маркетингу
грудень 2020 – червень 2022
Обов’язки:
• оформлення видаткових накладних для завантаження авто- та з/транспорту;
• формування пакету документів для подання в митне оформлення;
• контроль завантаження авто- та з/транспорту;
• аналіз та ведення зведених таблиць залишків готової продукції та пакувальних матеріалів;
• формування зведених таблиць добових та загальних відвантажень та продажів;
• контроль за термінами поставки товару згідно укладених договорів.

Т.в.о. помічника начальника філії з соціальних питань та зв’язків з громадськістю
Червень 2022 – вересень 2022
Обов’язки:
• контроль та координація роботи підпорядкованих служб;
• організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
• виконання особистих доручень;
• вирішення соціальних питань;
• активна участь та представлення інтересів керівника у громадських заходах.

Керівник соціально-інформаційної служби
Вересень 2023 – по теперішній час
Обов’язки:
• пошук тем, розробка концепції відео- та фоторепортажів;
• координація роботи групи телебачення, редакції газети та радіомовлення;
• вирішення соціальних питань: улаштування ВПО, вирішення питань звернень громадян, тощо;
• контроль та координація роботи підпорядкованих підрозділів: палац культури, бази відпочинку;
• вирішення поточних завдань керівництва.

КЛЮЧОВІ ВМІННЯ ТА ЗНАННЯ:
• Діловодство, електронний документообіг;
• Робота з оргтехнікою, міні АТС;
• Знання Microsoft Word, Microsoft Excel, 1C;
• Відповідальність, уважність, стресостійкість;
• Пунктуальність, комунікабельність;
• Аналітичний склад розуму, здатність швидко навчатися.

Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса: м.Вільногірськ, вул. Молодіжна 55а, кв.15.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты