Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2024 Файл

Tatyana

Керівник департаменту, відділу маркетингу, категорійний лідер, бренд-менеджер

Возраст:
40 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мороз Тетяна
ПРОФЕСІЙНІ ЦІЛІ

Керівник департаменту/відділу маркетингу,
категорійний лідер, бренд-менеджер.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
ДОСВІД
Робота з клієнтами: зоо бізнес-
книжковий бізнес, ритейл одягу КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ В НАПРЯМКУ NON FOOD
Компания SUZIRIA BRАNDS. з 2023 по теперішній час

Робота над проектами: стратегія
розвитку бренду, портрет клієнта;
Забезпечення ефективної роботи напрямку non-food згідно цілей та
сегментування бази (RFM аналіз);
проектів. Розробка стратегії брендів Pet Fashion, Природа, Special
активізаційні ланцюжки
One. Бюджетування по кожному бренду. Контроль виконання
збільшення показників активності,
Action plans та ефективності маркетингових активностей.
повторюваності, частоти покупок
Формування асортименту в портфелі брендів. Аналітика (продажі,
клієнтів. Розробка комплексу
АВС, PQA, щоденні продажі та маркетингові активності.)
активностей та комунікацій для
запуску сайту. Партнерські Дослідження, опитування. Оновлення позиціонування бренду.
програми; програма лояльності; Запуск нових продуктів власного українського виробництва та
рівень задоволеності клієнта; підтримка просування в каналах online,offline. Івенти, колабарації,
дослідження ринку конкурентів; міжнародні виставки, благодійні проекти.
19 річний досвід у сфері Digital підтримка брендів в соц. мережах, робота з блогерами,
маркетингу, мерчендайзингу, просування продажів інтернет магазина бренду PF
просування роздрібних та
дистанційних продажів; досвід
управління командою (від 10 чол.);
Володію технологією Direct МЕНЕДЖЕР RND ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ НАПРЯМКУ NON-FOOD
marketing, успішно її застосовую; КОМПАНИЯ SUZIRIA BRANDS. 2022
Виведення на ринок нового Дослідження рику, моніторінг товарів конкурентів, сильні/слабкі
продукту, бренда. Участь у проекті сторони, пошук зростаючих категорій та розробка новинок на
для IT компанії "Просування власному виробництві. Тестування. Розробка презентацій для
бренду роботодавця" асортиментного комітета, ціноутворення, планування перших
продажів. Планування просування нових sku в каналах продажу
online,offline. Обладнання, posm, банери, контент. Створення фото,
відео контенту. Презентація навчання по новинкам для продавців
та торгової команди, навчання. Рекомендації викладки. Фотозвіти.
Сторчеки по точкам продажу. Аналітика продажів. Акціїї,
мотивація продавців та торгової команди. Щотижневі звіти по
старту нових продуктів
ОСВІТА ФАХІВЕЦЬ З МЕТОДІВ РОЗШИРЕННЯ РИНКУ ЗБУТУ ВІДДІЛУ
МАРКЕТИНГУ (НАПРЯМ NON FOOD) КОМПАНІЯ SUZIRIA. ВИРОБНИЦТВО
"ПРИРОДА", 2021
Харківський державний
університет харчування та торгівлі Складання маркетингового плану, плану продажу та бюджету на
(ХДУПТ) рік. Розробка стратегії розвитку у напрямку non food (аналіз,
2001-2006 обліково-фінансовий моніторинг конкурентів, пропозиції до покращення, новинки,
факультет. Спеціальність: бухгалтер- просування). Впровадження новинок у категоріях. Акції та їх
аудитор реалізація. Організації фотосесій для контенту на соц. мережі та
2018–2019 Факультет: Економічний. банери на сайті. Робота із запереченнями клієнтів за товарами
Управління та адміністрування. категорії. Моніторинг конкурентів Переоцінки товарів. Колаборації
Спеціальність: Маркетинг із притулками для тварин, зоопарками, школами, садами.
Розробка нового преміального бренду (понад 50sku) на
Навчання потужностях власного виробництва: ідеї, стратегія, організаційна
Школа реклами та дизайну. БАГАЖ. робота щодо розробки тестових зразків, ціноутворення, концепція
"Стратегія 1.0"; "Практичний просування. Презентація нового бренду. Узгоджений та готовий до
маркетинг 3.0"; запуску бренд.
Workshop: «Маркетинг. Креативне
планування», МЕНЕДЖЕР ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ (РОБОТА З КЛІЄНТАМИ, БАЗОЮ
ДАНИХ) КОМПАНІЯ OLKO, 2017 - 2021
Формування ланцюжка комунікації
на підставі єдиного каталогу для Складання маркетингового плану та бюджету на сезон з
каналів» подальшим забезпеченням його реалізації. Оцінка ефективності
«RFM як основа комунікації з рекламних заходів. Впровадження та оновлення системи
клієнтами» лояльності, аудіо, арома маркетинг. Розробка активізаційних
«Від знання клієнтів до планування ланцюжків взаємодії з клієнтами за класами RFM. Контент для
та оптимізації» сайту та соц. мереж. Комунікація з клієнтами: відправлення,
Profi Consulting "Візуальний дзвінки, месенджери. Формування стратегії розвитку брендів:
мерчендайзинг" Інтерв'ювання клієнтів за методикою Jobs to be done; Аналіз
РОЗДРІБ UA «Прийоми бренду за товаром, конкурентами, клієнтами; Кількісні
стимулювання продажів у роздробі»; дослідження; Виявлення потреби клієнта та робота над
Щорічний REMARKETING задоволенням цієї потреби.

ВІД МЕНЕДЖЕРА З ПРОСУВАННЯ ПРОДАЖ ДО КЕРІВНИКА ГРУПИ,
ПРОВІДНОГО МАРКЕТОЛОГА (РОБОТА З ДІЮЧИМИ КЛІЄНТАМИ
КОМПАНІЇ) ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ. ДЕПАРТАМЕНТ КЛУБНОГО
ПРО СЕБЕ ПРОДАЖУ. ДП З ІІ “КНИЖКОВИЙ КЛУБ “КЛУБ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ””
2006-2017
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Розробка та впровадження єдиного корпоративного стилю у
місто:Харків магазинах роздрібної мережі. Мерчендайзинг, маркетинг
дата народження: 30.11.1983 роздрібних точок (акції, авторські зустрічі). Інструкції персоналу та
мама чудового хлопчика контроль їх виконання. Аудіо маркетинг. Робота з базою даних
активна життєва позиція, біг, йога (роздріб, пошта, інтернет-клієнти). Маркетинг план та бюджет за
права категорії «B» напрямами бізнесу: пошта, роздріб, інтернет. Аналіз результатів
знання мов: маркетингових заходів та оцінка їх ефективності. Розподіл

українська - вільно, завдань, постановка цілей та координація роботи маркетологів

англійська - Pre-Intermediate групи та директорів торгових точок.

ПОМІЧНИК ТОРГОВОГО ПРЕДСТАВНИКА / МЕРЧЕНДАЙЗЕР
ВАТ «ЕРГОПАК» – ХАРКІВ, УКРАЇНА 2005 – 2006

Помічник торгового представника / мерчендайзер ВАТ «Ергопак» –
Харків, Україна 2005 – 2006
Складання замовлень. Розміщення продукції в торгових точках,
Викладання товарів. Проведення та контроль акцій у торгових
точках.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: